• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Blake Austin Gabriëls

    'Blake,' zei Cameron ,maar stopte dan met ,praten ,waaruit ik kon opmaken ,dat zijn verhaal dus niet klopte en daarna plofte hij op de bank. Ik sta op en zie dat Felicity weg was,ze was vast naar de kamer gegaan. "Ik ben zo terug."zei ik tegen Cameron ,ik ging hem straks wel ondervragen ,maar eerst ga ik naar Felicity ,aangezien ze daarnet zij dat ze het zo ging vertellen.
    Ik klopte achtjes op mijn kamerdeur."Felicity ,mag ik binnen komen?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée Sophia Pearson
    "Dat weet ik" fluistert hij zachtjes en knuffelt me van achter. Hij legt zijn hoofd tegen mij aan. "Ik vind het fijn dat je er bent" mompelt hij en ik glimlach. Ik heb het gevoel alsof ik hem al heel lang ken, terwijl ik hem eigenlijk totaal niet ken en hem vanmorgen pas heb ontmoet. We zitten een hele tijd zo in het bad totdat ik het water te koud vind worden. Ik bekijk mijn vingers die helemaal rimpelig zijn geworden van het water. "Het water wordt koud" mompel ik dan zonder verder aanstalten te maken om op te staan. Na nog even gezeten te hebben sta ik uiteindelijk toch op en stap uit het bad. Ik pak een handdoek en wikkel die om me heen. Simba zit ook nog altijd in de badkamer, maar heeft een warm plekje bij de kachel uitgezocht.

    Cameron
    ''Ik ben zo terug,'' zei Blake en vertrok toen naar Felicity die die was weggelopen naar haar kamer. Naja, haar kamer. Die van Blake. Ik rolde met mijn ogen en keek rond het huis. Blake had het getroffen met z'n groot huis. Ik stond op en liep naar de koelkast, Blake kan een leugentje vast ook niet onderdrukken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    "Het water is koud geworden" Na nog even gezeten te hebben stapt Esmee uit bad en wikkelt een handdoek om zich heen. Ik laat het bad leeglopen en stap ook uit bad en begin me af te drogen. Simba heeft een lekker warm plekje bij de kachel uit gezocht. Als ik helemaal afgedroogt ben til ik hem op, kus hem en loopt naakt, met mijn telefoon in mijn hand en Simba tegen me aan naar de slaapkamer. Daar trek ik een schone boxer en joggingsbroek aan. "Warme choco?" roep ik vragend terwijl ik naar de woonkamer loop. Ik had er ook best trek in.

    Felicity Harper

    Ik voel, en hoor dat er zachtjes op de kamerdeur word geklopt. "Felicity mag ik binnenkomen?" Het is Blake. Ik veeg snel mijn tranen weg, als er al een was ontsnapt. Dan sta ik op en doe de deur open. " Ja hoor natuurlijk het is jouw kamer" Ik glimlach vriendelijk. "Weet je zeker dat je mij hier wilt laten slapen? Ik bedoel het is jouw kamer met jouw bed enzo" Ik begin normaal maar eindig een beetje mompelend. Ik schaam me dood voor mezelf dus wrijf ik maar wat zenuwachtig aan mijn handen en trek ik wat aan het t-shirt. Felicity...Wat ben je een ontzettende tut. Ik bijt beschamend op mijn lip.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    De deur word na een tijdje opengedaan. " Ja hoor natuurlijk het is jouw kamer" glimlachte ze vriendelijk ,maar ik zag aan haar ogen ,dat ze gehuild had.
    "Weet je zeker dat je mij hier wilt laten slapen? Ik bedoel het is jouw kamer met jouw bed enzo" zei ze op het einde mompelend.
    "Ja ,tuurlijk weet ik het zeker Ik kan toch moeilijk een leuk meisje op de bank laten slapen?" het kwam er zomaar uit ,maar ik meende het wel.
    Ze beet op haar lip en ik leg voorzichtig mijn hand op haar wang en veeg een verdwaalde traan weg.
    "Waarom huilde je?"vroeg ik haar dan bezorgd. Hopelijk kwam het niet door mij of Cameron. "Je kunt me alles vertellen als je dat wilt."zeg ik dan nog tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée Sophia Pearson
    Jake laat het bad leeglopen en stapt uit bad. Hij droogt zich af en als hij helemaal droog is tilt hij Simba op, geeft hem een kus en loopt naar de slaapkamer. Ik begin me ook rustig af te drogen en trek dan het shirt van Jake weer aan. "Warme choco?" roept hij vragend terwijl hij naar de woonkamer loopt. "Ja, lekker" antwoord ik terug en ik loop de slaapkamer in. Ik kijk weer in zijn kast en pak er een boxer uit. Nog even en zijn hele klerenkast is leeg als ik zo doorga. Ik trek de boxer aan en loop richting de woonkamer en kom onderweg de joggingbroek tegen die ik ook aantrek. Ik loop naar Jake toe en sla mijn armen om zijn middel heen. Ik was blijkbaar nog niet uitgeknuffeld. "Heb je ook slagroom voor in de warme choco?" vraag ik dan.

    Felicity Harper

    "Ja tuurlijk. Ik kan toch moeilijk een leuk meisje op de bank laten slapen" zegt Blake. Mijn mond valt een stukje open. Blake legt zijn hand op mijn wang en veegt een traan weg. "Waarom huilde je?" Blake klinkt bezorgd. "Je kunt me alles vertellen als je dat wilt" zegt hij. Ik twijfel even. Maar dan, totaal onverwachts, zelfs voor mij, sla ik mijn armen om zijn middel, druk ik mijzelf tegen hem aan en druk mijn gezicht tegen zijn schouder. "i-ik heb gewoon soms dat ik alles verpest zoals vandaag en dan doe jij zo ontzettend lief en ik loop er maar bij als een kluns en " Ik kom niet meer uit mijn woorden. "Oke ik ben wel weer gewoon stil" mompel ik zachtjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jake Harper

    Ik voel Esmee haar armen om mij heen. "Heb je ook slagroom voor de warme choco" vraagt ze. Ik grijns. "Natuurlijk" Ik zet een pannetje met melk op en draai me dan om naar Esmee om haar weer in mijn armen te nemen. Ik druk haar dicht tegen me aan en leg mijn gezicht in haar haar en snuif haar geur op. Ik weet niet wat dit is. Ik voel me zo op mijn gemak bij Esmee, maar ik weet niet zeker of ik verliefd ben op haar. Niet echt volgens mij. Dat voelt volgens mij anders. Ik weet het niet. Ik ben in de war, ik ben blij en bezorgd tegelijkertijd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Ik zag haar twijfelen ,maar onverwachts slaat ze haar armen om mijn middel en drukte ze haar gezicht tegen mijn schouder.
    "i-ik heb gewoon soms dat ik alles verpest zoals vandaag en dan doe jij zo ontzettend lief en ik loop er maar bij als een kluns en " ze stopte eventjes ,alsof ze naar woorden zocht. "Oke ik ben wel weer gewoon stil" mompelde ze zachtjes. Ik wrijf troostend over haar rug.
    "Ik heb je nog niets zien doen ,wat lijkt op het verpesten van iets hoor."zeg ik met een glimlachje.
    "En foutjes zijn menselijk hoor,het is geen ramp als er eens iets niet lukt ofzo. Ik maak ook vaak fouten."zeg ik om haar een beetje op haar gemak te stellen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    Blake wrijft over mijn rug. " Ik heb je nog niets zien doen, wat lijkt op het verpesten van iets hoor" zegt Blake met een glimlachje. " En foutjes zijn menselijk hoor, het is geen ramp als er eens iets niet lukt of zo. Ik maak ook vaak fouten" zegt Blake. Hij snapt het niet maar ik vergeef het hem. Ik ga op mijn tenen staan om dichter bij zijn gezicht te komen. Ik kijk hem een hele lange tijd aan, twijfel even, maar besluit niets te doen. "Wil je bij mij slapen vanavond?" fluister ik zachtjes. OMG Felicity harper wat doe je nu! Ik laat mezelf zakken en bijt weer even in mijn lip. Stom..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    "Natuurlijk" zegt hij en hij zet een pannetje melk op en draait zich naar me om en neemt me in zijn armen. Hij drukt me tegen zich aan en legt zijn gezicht in mijn haar. Ik leg mijn voorhoofd tegen zijn borst aan en kom tot de conclusie dat ie best lekker ruikt. Ik blijf even zo staan en bedenk me dan dat de melk op het vuur staat. "Doe jij de warme choco? Dan klop ik de slagroom." stel ik voor en laat hem, met toch wat tegenzin, los. Ik loop naar de koelkast en pak er slagroom uit. Ik pak een kom en de klopper en begin de slagroom rustig te kloppen. "Heb je al geprobeerd je zusje nog een keer te bellen?" vraag ik dan. Ik kan me wel een beetje voorstellen dat ie misschien wat ongerust is. Ik heb zelf ook een broer die me nog altijd zowat elke dag belt. Toen ik hier net naartoe was verhuisd voor mijn studie belde hij meerdere keren per dag en als dan een aantal telefoontjes had gemist leek ie met elke voicemail wel ongeruster te worden en daarbij vloekte hij toen zijn zusje niet opnam en haar voicemails klonken ook niet heel vrolijk en goed.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 22:24 ]

    Justin Benjamin Smith
    Ik stond met mijn schort om achter de bali van The Brew. Het was al laat en Aidan en Dean lagen al lang te slapen. Gelukkig sliepen ze de nacht door, zodat ik ten minste wel gewoon kon werken. Ik vond het zo jammer dat ik er weinig voor ze was, hoe ik ook probeerde er zo veel mogelijk voor ze te zijn. Nu ik niet naar school hoefde was ik natuurlijk veel vaker bij ze, maar normaal zag ik ze maar 6 uur per dag. Naast 6 uur werk en 6 uur school. Vaak deed ik ook een deel vqn mijn schoolwerk thuis, maar dan was ik nogsteeds er niet zo compleet voor ze. Ik zuchtte en pakte een lap om de tafeltjes nog maar eens adlf te doen. Doordat deze stad nooit sliep was het handig zo'n nachtbaan te krijgen, maar er kwamen een stuk minder mensen hier 's nachts dus ik stond vaan dingen te doen als schoonmaken, afwasmachines in en uitruimen en opruimen in plaats van bedienen, maar het verdiende goed en was dicht bij huis, eronder, en dat was voor mij erg belangrijk.aals er namelijk iets was, wat ik kon horen via de babyfoon achter de bar, kon ik er snel even naartoe.

    (sorry kort, zit op mn mobiel

    Iemand voor Justin?)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 22:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Blake Austin Gabriëls

    Ze ging op de toppen van haar tenen staan en onze gezichten ,zijn nu wel heel dicht bij elkaar. Ik blijf even in haar prachtige ogen staren.
    "Wil je bij mij slapen vanavond?" fluisterde ze zachtjes. Ik was eigenlijk al best verbaasd ,dat ze dat deed en nu ook vroeg of ik bij haar wilde slapen.
    Ik voelde mezelf eigenlijk rood worden. Jammer genoeg liet ze zichzelf zakken en beet ze op haar lip. Ik aarzelde geen seconde ,of boog me voorover om een vederlicht kusje op haar lippen te drukken. Het gebeurde gewoon van zelf. Ik had er geen spijt van ,want ik vond haar een aardig ,leuk ,lief en mooi meisje. Maar hopelijk is ze nu niet bang van me. "Als jij dat wil dan blijf ik bij je slapen."fluister ik zachtjes tegen haar en bijt op mijn lip ,wachten op een reactie,die hopelijk niet slecht was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jake Harper

    Even blijven we zo staan, "Doe jij de warme choco? Dan klop ik de slagroom" Ze laat me los, pakt een kom, de slagroom en begint het rustig te kloppen. Als de melk een beetje gekookt heeft, schenk ik het in grote mokken en doe er cacao poeder bij tot het een chocolademelk word. " Heb je al geprobeerd je zusje nog een keer te bellen?" vraagt ze en ik kauw aan de binnenkant van mijn wang. "Ja toenet toen je nog in mijn kamer was" antwoord ik. "Weer voicemail" Ik slaak een diepe zucht. " Ik hoop dat ze geen domme dingen doet. Het is een slimme meid, maar ze is zo onzeker." Ik laat, dit keer met de huistelefoon op speaker, haar telefoon nog eens overgaan en weer haar voicemail. "Ik wil haar best zoeken maar New York is groot, Ik kan haar beter morgenochtend nog een keer bellen. Dan neemt ze vast wel op. Dan kan ik altijd nog zoeken."

    Felicity Harper

    Ik zie Blake rood worden. Maar als ik weer normaal sta, buigt hij zich voorover en drukt een vederlicht kusje op mijn mond. Ik kijk hem stom verbaast aan. Ik had dat niet verwacht. Hij vond me toch..hij zag me toch als een vriendin? "Als jij dat wil, dan blijf ik bij je slapen" fluistert Blake zachtjes. Dan bijt hij op zijn lip. Ik voel dat ik echt knalrood word. Ik bijt nog eens op mijn lip. "Dat zou ik heel fijn vinden Blake" Zeg ik zacht en verlegen. Ik breng mijn hand naar zijn gezicht, streel zacht zijn wang en laat mijn duim langs de rand van zijn onderlip gaan. Ik slik even. Ik weet niet wat ik moet doen. Blake is zo lief, en knap. Maar ga ik niet te snel? Als ik dat doe verpest ik het dan niet?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity ,werd ook rood en beet ook haar lip. Ookal was het maar een zacht kusje dat ik haar heb gegeven ,toch is er een bom met vlinders ontploft en ik voel het overal kriebelen ,op een goede manier.
    Ze bracht haar hand naar mijn gezicht en begon mijn wang te strelen.Ik genoot van haar aanraking , het was zo zacht .
    "Dat zou ik heel fijn vinden Blake" zei ze zacht en ik glimlach naar haar.Ze liet haar duim over mijn onderlip gaan ,maar verder deed ze niets.
    "Je hoeft niet zo onzeker te zijn."fluister tegen haar. Eigenlijk was ik zelf ook vaak onzeker ,maar nu voel ik me zekerder dan ooit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH