• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Cameron
    ''Ga naar huis!'' Riep ze. Weer een grijns verscheen op mijn gezicht en ik liep gewoon door. Al snel had ik door dat ze aan het praten was met Zoë. Ik was al bijna binnen maar ik ging niet. 'Zoë, ik mis je,' schreeuwde ik terwijl ik naar binnen kon lopen. Ik keek naar de oudere vrouw die zo gezellig met Zoë aan het kletsen was. De vrouw glimlachtte lief naar Zoë en ik probeerde oogcontact met Zoë te maken. 'Zoë, je laat me niet hier zo buiten wachten.' Mijn stem klonk hard en ik wist zeker dat ze het kon horen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    " Ken je een appartement of huis of flat dat ik op dit tijdstip nog kan huren of kopen? "vroeg ze me met een lichte glimlach en ik dacht even na. Ik vrees ervoor ,dat ze nu nog op dit tijdstip huizen zouden verkopen. "Ik denk het niet."zeg ik. " Mijn ouders zijn net terug naar huis om spullen in te pakken voor het nieuwe huis hier, zonder mij een sleutel te geven en mijn tweeling broer is...nouja..bezig met zijn nieuwe vlam om het maar even zo te zeggen" legde ze dan uit en ik knikte even. Er kwam een windvlaag op en ik zag haar rillen,waardoor ik mijn jas uitdeed en hem ,aan haar aanbood.
    " of je kunt me gezelschap houden?" vroeg ze me dan en ik glimlachte even."Tuurlijk wil ik je wel even gezelschap houden. Dat is beter dan je hier in de kou te laten staan."zeg ik met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Zoë, ik mos je,' schreeuwde hij van buiten. Ik zuchtte en zag hoe de dame in de lift stapte. 'Ga je ook naar boven?' vroeg ze me en ik schudde mij hoofd van niet. Al snel gingen de deur dicht en ik draaide me om naar Cameron. 'Zoë, je laat me hier niet zo buiten wachten.' zei hij met een harde stem. Ik rolde met mijn ogen. 'Nee, ik laat je niet wachten. Van mij mag je naar huis gaan. Graag zelfs.' zei ik bot en ik liep naar het trappenhuis. 'Doeg Cameron.' zei ik voordat ik de trap op begon te lopen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Duidelijk was ik niet welkom, en Zoë liep al de trap op. Ik deed de deur open van de ingang en keek naar het trappenhuis en de lift. 'Dit doe je me niet aan,' schreeuwde ik nog naar boven en drukte daarna op het knopje van de lift. De lift kwam al weer naar beneden en ik stapte in. Ik keek in de spiegel van de lift en zag hoe vreselijk ik er uit zag. De verdieping wist ik niet en ik drukte maar ergens op. Ik kwam al snel uit bij verdieping twee en stapte uit de lift. 'Zoë, straks gebeurt er nog wat met me.' Het klonk heel zielig, maar het kon nog waar zijn ook.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Esmée Sophia Pearson
    Ik hoor hem zijn kat nog waarschuwen en grinnik even. Niet veel later komt hij ook de slaapkamer ingelopen. "Oke, laten we dan maar eerlijk zijn" zegt hij en hij trekt zijn broek uit. "Zo nu staan we gelijk" zegt hij. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek heen en zoen hem. Ik zoen hem weer en trek hem mee naar het bed. Ik draai ons om zodat hij met zijn rug naar het bed sta en duw hem er zachtjes op. "Ik ben er wel redelijk klaar voor.. maar jij volgens mij nog niet.." zeg ik dan.
    16+

    Ondanks zijn waarschuwing van net glij ik met mijn hand weer in zijn boxer en pak hem beet. Met mijn andere hand trek ik zijn boxer een stukje naar beneden voor zover dat lukt, aangezien hij erop zit/ligt. Ik haal hem uit zijn boxer en zonder waarschuwing neem ik hem in mijn mond. Dit is iets wat ik nog nooit had gedaan en het voelde een beetje raar. Als ik maar niet ineens over m'n nek zou gaan zo. Ik zuig even zachtjes en speel met mijn tong.

    Felicity Harper

    " ik denk het niet" zegt de jongen en ik glimlach. Dat dacht ik al. Als hij me ziet rillen bied hij me zijn jas aan. " Oh..eh..krijg jij het dan niet koud?" vraag ik zachtjes. Ik neem de jas nog niet aan. De jongen glimlacht even. " tuurlijk wil ik je wel even gezelschap houden. Dat is beter dan je hier in de kou laten staan" Ik bloos een beetje verlegen. " Ik ben Felicity trouwens, Felicity Harper" ik steek mijn hand uit om zijn hand te schudden. Juist een man moet me hier vinden en dan sta ik hier in de kou en laat ik super desperate en super dakloos


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Dit doe je me niet aan.' schreeuwde hij. 'Oh, jawel hoor.' riep ik rustig naar beneden. 'Zoë, straks gebeurt er nog wat met me.' zei hij. 'Mij best.' zei ik terwijl ik al bij de vierde verdieping liep. Ik liep nog even door en drukte bij de zesde verdieping op het liftknopje, wel genoeg gelopen van vandaag. Ergens hoopte ik dat hij nog op de begane grond stond, maar aan zijn stem van net te horen klonk die een stuk dichterbij dan dat ik dacht. Jammer. Ik was even in mijn gedachten verzonken toen de lift aankwam. Ik keek naar de grond en liep zonder pardon de lift in, niet kijkende of er iemand in stond waar ik tegen op kon botsen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jake Harper

    Als reactie op wat Esmee doet hap ik even naar adem maar kreun dan toch even. Ze lijkt nieuw in dit maar dat maakt niet uit, ze doet het hartstikke goed,ik pak haar bij haar armen en til haar dan op zodat ze weer voor me staat,
    16+

    "Mijn beurt" met een snelle ruk trek ik haar slipje naar beneden. " Ik ben er wel klaar voor" zeg ik zachtjes. Ik trek Esmee naar me toe en laat mijn hand tussen haar benen glijden en bijt even op mijn lip als ik daar even voel. Dan duw ik haar op het bed en klim dan boven op haar, waar ik langzaam over haar lichaam naar beneden kus


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    ''Mij best,'' schreeuwde ze. Het klonk ver boven me, dus besloot ik maar weer op de lift te wachtten. Ik leunde tegen de muur van de lift aan en staarde naar boven. 'Ik heb je nodig, je bent me alles.' Het klonk goed, iets wat elke man zou moeten zeggen. Alleen ik wist niet of Zoë daar op zat te wachten. Of Aiden, ik had nog helemaal niet nagedacht over hem. Hij zou me vast killen als hij me zag. Als Zoë het hem zou vertellen alleen. Ik zuchtte, ik hoopte het niet. Het laatste waar ik op zat te wachten is Aiden. Hij wordt gek. 'Je hebt prachtige ogen,' schreeuwde ik. Wat romantisch. De lift zou eraan moeten komen maar blijkbaar zat er iemand in.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    " Oh..eh..krijg jij het dan niet koud?" vroeg ze me zachtjes ,waardoor ik mijn hoofd zachtjes schudde. "Ik heb nog een trui ,dus ik red het wel."zeg ik met een glimlachje.
    Het meisje bloosde lichtjes. " Ik ben Felicity trouwens, Felicity Harper" stelde ze zichzelf voor en stak haar hand uit ,die ik kort schudde en dan weer los liet.
    "Aangenaam Ik ben Blake Gabriëls" stel ik mezelf voor. Misschien kon ik haar een verblijfplaats aanbieden,maar ik denk dat ze liever ergens beter zou overnachten.
    "Als je wil ,kan ik je misschien onderdak bieden ,maar mijn huis is een zooitje." zeg ik grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    " Ik heb nog een trui, dus ik red het wel" zegt de jongen. Ik glimlach even en sla de jas om mijn schouders, "Aangenaam, ik ben Blake Gabriels" nadat hij kort mijn hand heeft geschud. " als je wil, kan ik je misschien onderdak bieden, maar mijn huis is een zooitje" zegt Blake grinnikend. Ik word even vuur rood. "Em" stamel ik eventjes." Dat is heel lief" stamel ik verlegen en vuur rood, Wat moet ik hier nou op zeggen, zonder raar over te komen. " Ik wil niet raar of desperate over komen. maar dat zou ik wel fijn vinden... Tenminste als het warm is. Ik vind zooitjes niet erg,.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Ik heb je nodig, je bent me alles.' riep hij. 'Oké' zei ik droog toen ik de lift uit stapte toen hij bij de vijftiende verdieping aankwam. Vreemd genoeg ging hij al snel weer naar beneden. 'Je hebt prachtige ogen' schreeuwde hij. 'Weet ik,' riep ik terug. Dat wist ik helemaal niet en het was een lief compliment, maar ik waardeerde het niet zo omdat het uit zijn mond kwam. Ik deed mijn deur open en liep naar binnen. Ik gaf de deur zacht een trap en liep naar de keuken, daar legde ik alles op de tafel. Ik wist nou niet of ik de deur wel of niet in het slot had horen vallen. Nouja ach, wat maakt het uit, ik had geen zin om er naar te kijken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Mijn complimentjes wees ze duidelijk af. En de lift kwam uiteindelijk aan en ik stapte wat moeizaam in en leunde tegen een van de vier muren. Ik drukte maar op de hoogste verdieping, dat is tenminste wat ik dacht. Ze zou vast wel ergens op me wachten, ik hoorde tenminste geen deur dicht vallen nergens. Na een paar seconden stond ik al bovenaan. Ik herkende de boel al snel, dit was waar ik nog weg was gestuurd. 'Zoë, waar ben je?' Mijn vraag klonk hard en door de ruimte erg hol.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    "Em" stamelde ze en ik zag haar rood worden. Had ik wat verkeerd gezegd ?
    " Dat is heel lief" zei ze en ik glimlach lichtjes.
    " Ik wil niet raar of desperate over komen. maar dat zou ik wel fijn vinden... Tenminste als het warm is. Ik vind zooitjes niet erg,.." zei ze dan en ik kijk haar even aan.
    "Tuurlijk kom je niet raar over. Mijn huis is hier niet zo heel erg ver van."zeg ik terwijl ik naar rechts wees.
    "Hopelijk ben je niet bang voor honden."zeg ik dan en bijt even op mijn lip .Ergens hoopte ik dat Puck niet te enthousiast zou gaan reageren.
    Ergens was ik wel blij dat mijn kamer al helamaal afgewerkt was en dat ik gisteren nog heb opgeruimd . Ik ging wel op de sofa slapen dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Zoë, waar ben je?' hoorde ik hem hard vragen. Waar zou ik nou zijn? Op deze etage waren maar twee deuren eentje die leidde naar het dak en eentje die leidde naar mijn penthouse. Waar zou ik nou zijn? 'Op het dak!' riep ik en ik liep naar mijn deur en deed die dicht. Ik schopte mijn schoenen uit en liep naar de woonkamer daar liet ik me op mijn bankvallen en keek even naar buiten. De lichten van de gebouwen en alles waren aan en het nacht leven van New York begon.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †