• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    (meeh ,zit een uur knopen te naaien ,zijn ze allemaal verkeerd ...)

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity leek te twijfelen ,maar opende dan toch haar mond en ik voelde haar tong zacht die van mij strelen.
    Een gelukzalige kriebeling gaat door me heen en ik glimlach tussen onze kus door.
    Felicity nam mijn hand en legde die op haar dijbeen en ik voelde dat mijn vingert toppen onder het shirt zaten. Ik kijk haar eventjes aan ,maar glimlach dan en kus haar verder terwijl mijn hand onder het shirt verdween en bij haar kont rusten. Mijn andere hand laat ik langs haar buik strelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ik glimlach vriendelijk naar de jongen en zeg dan wat ik wil. 'Een cappucino,' zei ik tegen hem en richt daarna mijn blik weer op Christian. 'Christian, hou toch op. Het valt hartstikke mee, let op jezelf. Straks maak je nog overuren.' Ik had totaal geen zin om over mijn problemen te praten en zeker niet met Christian. Zijn manier van helpen is vreselijk. 'Ik heb geen problemen en je helpt me hier niet mee.' Ik draai mijn gezicht van hem af en kijk naar de jongen. Hij zag er vermoeid uit. Christian zette me nog voor schut ook.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    Esmee verteld me eerst dat ze het niet weet. Vervolgens de reden. Hoeverder ze in het verhaal komt, de hoger ik mijn wenkbrouwen optrek. Op een gegeven moment kijkt ze me voorzichtig aan. "Houd maar op met praten" zeg ik. Het us goed dat ik mijn boosheid altijd goed weet te verbergen. "Je beledigd me bijna Esmee" Ik krab even langs mijn kaak. "Als het mij alleen om de seks ging, zoals in de meeste gevallen, dan had ik je niet hier gehouden, dan was ik niet met je gaan knuffelen, had je simba nooit kunnen aaien, had je geen warme choco gekregen en stond je nu al buiten" zeg ik haar. Ik haal nogmaals een wenkbrouw op. "Ik ben nog niet verliefd op je nee, dat gebeurt bij mij niet in een dag. Maar ik ben wel in je geïnteresseerd"

    Felicity Harper

    Blake kijkt me even glimlachend aan. Dan kust hij verder en laat beide handen onder het shirt gaan. De ene legt hij op mijn kont. Met de ander streelt hij over mijn platte buik. Ik bijt even op mijn onderlip en kus hem dan weer verder. Ik wil meer. Ik wil echt meer. Ondanks dat ik maagd ben. Ik heb dit gevoel nog nooit in mijn leven gehad, er giert een explosie van kriebels door mijn buik op de plek waar hij streelt. Mijn hart gaat als een gek tekeer en mijn ademhaling gaat ook niet normaal. "Wow" fluister ik zachtjes


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Ze beet even op mijn onderlip en kuste me daarna verder. Ik hoorde haar zachtjes 'wow' fluisteren wat me deed glimlachen. Mijn lippen plaats ik deze keer in haar nek en ik liet een spoor van kusjes achter tot aan haar sleutelbeen.Ik voel me warm worden vanbinnen en ik ga voorzichtig met mijn handen een stukje hoger."Als ik moet stoppen ,moet je het maar zeggen."fluister ik in haar oor. Ik bijt zachtjes op mijn lip ,wachtend op een antwoord of ik zo mocht doorgaan of dat ik moest stoppen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée Sophia Pearson
    "Houd maar op met praten" zegt hij. Shit. Volgens mij is hij boos. "Je beledigd me bijna Esmee" Hij krabt even langs zijn kaak. "Als het mij alleen om de seks ging, zoals in de meeste gevallen, dan had ik je niet hier gehouden, dan was ik niet met je gaan knuffelen, had je Simba nooit kunnen aaien, had je geen warme choco gekregen en stond je nu al buiten." zegt hij. Hij haalt zijn wenkbrauw op. "Ik ben nog niet verliefd op je nee, dat gebeurt bij mij niet in een dag. Maar ik ben wel in je geïnteresseerd" zegt hij. Ik staar hem even aan. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen. Ik ben nu ook nog niet echt verliefd, maar zodra hij zijn armen om me heen slaat, voel ik me veilig en op me gemak en voor mij is dat een teken dat ik al gevoelens begin te ontwikkelen. "In dat geval wil ik wel bij je slapen" zeg ik dan. Ik drink mijn warme choco op en zet de mok weer op het tafeltje neer. Ik kruip op zijn schoot en geef hem een kus. "Het spijt me dat ik zo over je dacht" zeg ik dan nog.

    Felicity Harper

    Blake laat een spoor van kusjes van mijn hals totaan mijn sleutelbeen. Zijn handen gaan ook wat hoger. "Als ik moet stoppen moet je het maar zeggen" fluistert hij in mijn oor. Ik hap even naar adem door de zwoelheid in zijn stem. Iets wat ik denk dat hij niet doorheeft. "Niet stoppen" zeg ik met een smekende ondertoon. Ik voel me al zo lang eenzaam en verdrietig. Dat ik dat nu niet voel is bijna verslavend. Zijn aanrakingen zijn verslavend.

    Jake Harper

    "In dat geval wil ik wel bij je slapen" ze drinkt haar warme choco op en zet haar mok op tafel. Dan klimt Esmee op mijn schoot. Simba blaast afkeurend en gaat arrogant ergens anders zitten maar ik sla mijn armen om haar heen. Ze geeft me een kus "sorry dat ik zo over je dacht" ik glimlach even. "Geeft niks"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    "Niet stoppen"zei ze met een smekende ondertoon, waardoor ik zachtjes grinnik. Ik ga met mijn handen eerst over haar rug en daarna keer ik terug ,naar haar buik . Ik Til Haar dan op en leg haar op mijn ,bed zodat ze ligt en ik boven haar kan hangen.
    klein +16 stukje

    Mijn handen gaan nu langzaam naar haar borsten en ik druk mijn lippen op de hare. Tederheid en liefde gaat door me heen ,maar ook een beetje lust."Ik vind je echt prachtig."fluister ik tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée sophia Pearson
    Simba blaast even afkeurend, maar gaat wel ergens anders zitten en Jake slaat zijn armen om me heen. "Geeft niks" zegt hij met een glimlach als ik mijn excuses aanbiedt. Ik pak zijn gezicht vast met mijn handen en breng zijn gezicht naar de mijne. Ik zoen hem weer even vlinderlicht. Ik ga met het puntje van mijn tong langs zijn lippen en wacht op zijn toestemming.

    [Christian en Justin nog aanwezig hehe im bored :D]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik zag hoe de twee jongens voor me een beetje aan het kibbelen waren. Ik mengde me er maar niet in. het waren neit mijn zaken en daarbij hield ik niet zo van ruzie. Ik knitke naar de jongen die een cappuchino bestelde en liep weer weg om die te maken. Net toen ik op de knop wilde drukken voor de koffie hoorde ik een hartebrekende krijs uit de babyfoon door het cafe bleren. Ik zuchtte en zette het ding uit. "Excuzeer me, ik ben zo terug." Ik liet het kopje onder de machine staan en liep snel door de achterdeur naar de trap omhoog, waar ik Aidan huilend op bed onder zijn deken vond, mompelend over monsters onder het bed. Ik aaide even over zijn bol en tilde hem in mijn armen. "Kom dan maar even mee met papa. Dan jaag ik straks de monsters wel weg, goed?" Hij knikte en ik liep met hem op mijn arm weer terug naar het cafe, Dean rustig slapend achterlatend. Eenmaal beneden zette ik hem achter de bar neer, waar hij vrolijk begon rond te debberen terwijl ik koffie maakte.


    Bowties were never Cooler

    Felicity Harper

    Blake tilt me op en legt me op zijn bed. Hij komt over mij heen hangen en kust me teder terwijl hij zijn handen naar mijn borsten laat glijden. "Ik vind je echt prachtig" ik bloos en bijt even op mijn lip. Zacht duw ik het hem van me af en kruip van het bed af. "Weet je het zeker?" Ik slik even en twijfel. Dan trek ik het t-shirt uit en ben blij dat ik mijn bh nog aan had. Er komen wat littekentjes tevoorschijn. Op mijn buik, bovenarm en dijen. Ik ben heel lang erg eenzaam geweest. Mijn ouderswilde nooit een dochter. Ik kon nooit wat goed doen. Zelfs die pogingen niet. Werd telkens weer wakke in het ziekenhuis. Alleen Jake kon het wat schelen zelfs nu niet meer. Ik ben altijd tevreden geweest over mijn borsten dus die hebben niks. Ik ga op mijn knieën naast Blake zitten. "Ik wil dat je er naar kijkt en zegt wat je er echt van vind" fluister ik terwijl ik zijn hand pak.

    Jake Harper

    Esmee pakt mijn gezicht vast en kust me vederlicht. Dan gaat ze met het puntje van haar tong langs mijn lippen, vragend om toestemming. Ik open mijn mond en laat haar tong de mijne strelen. Ik streel haar wang en laat mijn hand doorglijden naar haar nek. Dan pak ik haar haar vast en trek haar hoofd naar achter. Ik kus haar hals, haar nek en kaaklijn dan weer haar mond. "Je maakt me gek esmee" mompel ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Ze begon te blozen en ze beet op haar lip, waarna ze me zacht van haar af duwde. Was ik te ver gegaan? Ze kroop van het bed af en ik wilde net sorry ,zeggen ,maar ze was me voor. "Weet je het zeker?" vroeg ze en ik kijk haar vragend aan. Ze trok het t-shirt uit en ik keek naar haar lichaam ,die veel littekens had.Ze kwam weer naar het bed toe en ik beet even zacht op mijn lip.
    "Ik wil dat je er naar kijkt en zegt wat je er echt van vind" fluisterde ze terwijl ze mijn hand vast nam. Er waren grote en kleine littekens en waren telkens op verschillende plaatsen. "Hoe kom je daaraan?"vroeg ik haar zachtjes. Ik wist het verhaal niet achter de littekens ,maar het doet me wel pijn als ik ze zie, ze zagen er ook vrij pijnelijk uit. Maar als ze nu dacht ,dat ik haar er minder mooi daardoor zou vinden had ze het mis. Iedereen heeft wel iets minders aan zijn uiterlijk,dat had ik trouwens ook en ik was ook niet zo zeker van mijn uiterlijk ,maar ik trok me daar niets van aan.
    Ik had nog steeds haar vraag niet beantwoord ,maar ik wilde eerst haar antwoord horen ,voordat ik mijn mening zei.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    "Hoe kom je daaraan?" Vraagt hij zachtjes. Ik wend mijn blik even af en bijt op mijn lip. "Ik ben bijna me hele leven heel erg eenzaam geweest" fluister ik zachtjes terwijl ik mijn blik afgewend houd. "Dus de meeste zijn door mijn eigen toedoen gekomen" fluister ik. Ik slik eventjes en haal diep adem. "Mijn broer, Jake, is de enige, totnu toe die me waardeerde en het erg vond als ik er weer eens door in het ziekenhuis lag. Voor mijn ouders was het weer een van de zoveelste teleurstelling" mompel ik. Ik durf Blake niet meer aan te kijken maar knijp in zijn hand.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Ze wende haar blik af en beet op haar lip,voordat ze weer sprak. "Ik ben bijna me hele leven heel erg eenzaam geweest" fluisterde ze zachtjes ,maar nogsteeds wende ze haar blik af. "Mijn broer, Jake, is de enige, totnu toe die me waardeerde en het erg vond als ik er weer eens door in het ziekenhuis lag. Voor mijn ouders was het weer een van de zoveelste teleurstelling" mompelde ze daarna en ze haf een kneepje in mijn hand.
    "Ik waardeer je en ik ben er nu om je niet meer eenzaam te laten voelen."fluister ik tegen haar en ga met mijn vrije hand naar haar wang en begin die zachtjes te strelen. "Ik vind je echt leuk ,om wie je bent ,en ik vind je zeker geen mislukkeling."fluister ik tegen haar. Ik hoopte dat ze besefte ,dat ik haar^prachtig vond ,met of zonder haar littekens.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Heb ik iets gemist, is er veel gebeurd?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †