• Ligt het aan mij of is de hipe JB en 1D

    eindelijk
    aan het afzwakken?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 16:35 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    TeamKidrauhl schreef:
    Ik geeft toe, de JB fans hier zijn inderdaad niet echt actief op Quizlet (Alhoewel ik bij de nieuweleden vaak JB fans tegenkom)Maar er zijn nog altijd wel een grote hoeveelheid fans van JB op de wereld, die nooit zullen uitsterven xD) Maar de 1D fans zijn hier druk bezig, die zijn momenteel niet stuk te krijgen. Lol. Zelf ben ik fan van beide en zal mezelf hier (nog vaak) laten horen.. :'D

    Yeah *kuch*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amaray schreef:
    Ik merk niet echt een verschil, maar ik let er ook niet echt op. :3


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    TeamKidrauhl schreef:
    Ik geeft toe, de JB fans hier zijn inderdaad niet echt actief op Quizlet (Alhoewel ik bij de nieuweleden vaak JB fans tegenkom)Maar er zijn nog altijd wel een grote hoeveelheid fans van JB op de wereld, die nooit zullen uitsterven xD) Maar de 1D fans zijn hier druk bezig, die zijn momenteel niet stuk te krijgen. Lol. Zelf ben ik fan van beide en zal mezelf hier (nog vaak) laten horen.. :'D
    (cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Father schreef:
    (...)
    Yeah *kuch*
    Oooo Goshh(zip)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ja dat merk ik ook en misschien komt er dan een andere band … (doeg)


    I'm a girl in the world

    SeaLife schreef:
    Ja dat merk ik ook en misschien komt er dan een andere band … (doeg)

    B-Brave.. of zelfs mainstreet..


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    B-Brave.. of zelfs mainstreet..
    Dan ga ik definitief weg.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wat.

    Moore schreef:
    (...)
    B-Brave.. of zelfs mainstreet..


    Ik heb inderdaad al een paar Mainstreet-verhalen voorbij zien komen hier... Oh.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Whut? Is dit nu weer gebumpt?
    Derde keer al. :)


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    Whut? Is dit nu weer gebumpt?
    Derde keer al. :)
    Nu bum jij hem ook(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Straks komen idd die fans van Mainstreet en B-Brave :O Dat zou pas een ramp zijn.

    sommige directioners op Q dan ook, had stukje op mn profiel staan over dat andere story`s ook een kans in de top zouden moeten krijgen in plaats van al die 1D story`s, komt dr zo een 12 jarige over dat ik anderen niet moet lastig vallen (zij ging op mn profiel kijken, k kende dat hele kind niet eens) en alles en dat en vriendin van haar ook fantasy schreef met veel abo`s (k ga kijken, ja wel, alleen 1D -_-)


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    OnlyAShadow schreef:
    sommige directioners op Q dan ook, had stukje op mn profiel staan over dat andere story`s ook een kans in de top zouden moeten krijgen in plaats van al die 1D story`s, komt dr zo een 12 jarige over dat ik anderen niet moet lastig vallen (zij ging op mn profiel kijken, k kende dat hele kind niet eens) en alles en dat en vriendin van haar ook fantasy schreef met veel abo`s (k ga kijken, ja wel, alleen 1D -_-)


    (cat)

    Queeni7East schreef:
    1D is (helaas) nog steeds super populair hier op q, maar ik zie de laatste tijd niet echt meer JB spul meer hier, nee.

    Pennybags schreef:
    Het 1D-forum is inderdaad nogal dood de laatste tijd. Komt waarschijnlijk omdat er veel fans zijn overgestapt naar 5 Seconds Of Summer, Union J of The Janoskians. Dus ik zou je als ik jou was maar alvast voorbereiden op de volgende Quizlet-hype, haha.

    Vergeet Mainstreet niet.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 22:26 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."