• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Omdat ik hier niemand ken en geen vrienden heb?' vat ik mijn situatie kort samen. Ik heb ook geen zin om mensen te bespelen omdat ik dat de afgelopen jaren veel te veel heb moeten doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Je hebt mij toch?" zeg ik met een glimlach en ik kijk hem aan. "Want anders klinkt het heel zielig als je zegt dat je geen vrienden hebt. En trouwens, je kan toch gewoon vrienden gaan maken!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Niet veel zin.' glimlach ik lichtjes. 'Niet veel mensen willen vrienden zijn met een ex-pooier.' zeg ik met een verbeten trekje om mijn mond. Jah ik ben er van af, na maanden marteling maar daar moet ze niets over weten volgens mij wist ze zelf niet dat ik geen pooier meer ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick Garcia
    Eventjes voordat Leslie weg ging flitste ik mezelf weg, eerst verder het bos in en vervolgens voor een leeg pakhuis. Al was leeg nou niet bepaalt een goed woord, van binnen zat het vol met demonen, iets wat de jonge demon de voor de ingang stond al enigsinds verade. Ik negeerde de vragen van de jongen 'wie ben je?' 'Je mag niet naat binnen' enz. En liep toch naar binnen, zodra ik een stap zette zag ik de hoofden van veel demonen naar me omdraaien, 'nick!' 'Is dat nick niet?' 'Wat doet hij hier' allemaal stemmen die ik negeerde. Ik kwam hier voor mezelf, niet voor leslie of jake, aangezien ik al een tijdje met een van mijn vrienden hier had gepraat, eigenlijk was ik al bijna terug weer teug bij de groep.





    Don't be like the rest of them, darling

    [God -- Bad Nick What about Ty en Kath? ^]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Alsof mensen dat hier op school weten?" vraag ik hem. Even gaat het door mijn gedachte heen dat hij "ex" zegt. "En trouwens, ik lig hier toch ook met je?" en ik heb nou niet echt bepaald een fijne herinnering eraan, maar ik kan het Nate niet kwalijk nemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick......BAD BOYS , BAD BOYS, WHAT YOU GONNA DO? WHAT YOU GONNA DO WHEN THEY COME FOR YOU?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Nick......BAD BOYS , BAD BOYS, WHAT YOU GONNA DO? WHAT YOU GONNA DO WHEN THEY COME FOR YOU?


    Hij was altijd al een bad boy :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Run away or shoot them down... :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    [God -- Bad Nick What about Ty en Kath? ^]


    Lol, hij is altijd al bad geweest xd daarbij, waarom zou hij het niet doen? Het is niet zo dat iemand hem tegen kan houden.

    Ehm.. ik reageer wel, is May bij hun of niet?


    Don't be like the rest of them, darling

    kdenk het x en moet ik een reactie met Ax zetten of niet?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    maak mij niet uit (:

    Katherine Garcia
    Ikga boven op Tyler liggen terwijl hij op zijn bed lligt 'ben je moe?' Vraag ik hem en leg mijn harmen op mijn handen die op zijn borst liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik waarschuw je, als er fouten in staan, niet opletten, ik ben doodmoe en kapot, bijna niets geslapen en morgen terug om 5 uur op voor te leren.]

    Tyler Parker
    'Beetje.' mompel ik en May loopt de kamer uit. Ik trek Kath dichter en zucht.
    'Zullen we slapen kleintje?'

    Axton Crawford
    Ik kijk op als ik de naam Nick hoor vallen. Nick? Als in de jongen met wie Leslie een relatie heeft gehad. Ik sta op en loop naar de jongen toe. 'Ben jij niet dat exvriendje van Leslie.' is het eerst wat ik zeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick Garcia
    Plotseling zie ik een jongen naar me toe lopen, 'ben jij niet dat exvriendje van Leslie' het klonk als een vraag maar ik had zo het idee dat het meer als een bevestiging bedoelt was. 'Als je dat zo zou willen beschrijven, ja.' Antwoord ik, 'hoe gaat het met jou exvrouw en kinderen' vroeg ik hem, meer om hem te irriteren.

    Katherine Garcia
    'Sinds wanneer ben ik klein?' Vraag ik hem dan en sta op van het bed om naar mijn bed te lopen, daar trek ik mijn kleren uit tot op mijn ondergoed en loop naar mijn kast opzoek naar de kleren waarin ik slaap.


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Alsof mensen dat hier op school weten?" vraag ik hem. Even gaat het door mijn gedachte heen dat hij "ex" zegt. "En trouwens, ik lig hier toch ook met je?" en ik heb nou niet echt bepaald een fijne herinnering eraan, maar ik kan het Nate niet kwalijk nemen.


    Nate? C:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.