• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake en ik lopen naar buiten om op zoek te gaan naar Nick. Buiten schijnt de zon en ik kijk om me heen. "Ik denk niet dat Nick al op school is," zeg ik tegen Jake terwijl ik verder naar buiten loop. "Hij heeft school nooit leuk gevonden, dus het lijkt me sterk dat hij hier is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'We weten het op een manier.' Ik pak haar hand en zoek naar de geest van Nick. Als dat gelukt is laat ik ons in de buurt verschijnen en we staan nog steeds op het schooldomein enkel verder. 'Hij is hier.' zeg ik simpel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kijk er even na. 'Blijkbaar kan je enkel om gewone menselijke manier ze open krijgen.' merk ik op en trek ze dan mee naar buiten. Ik weet niet wat er komt maar volgens mij is het niets goed.


    Katherine Garcia
    'Onlogische Tovenaars' mompel ik wanneer ik mee de kamer uit word getrokken door Tyler, ik keek om me heen maar zag niet echt iets ongewoons -voor zover opgestapelde dozen, stoffige meubels en veel spinnenwebben gewoon waren- 'Lets's go' zeg ik als ik naar de deur/luik ding van de zolder loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    tyler Parker
    Ik wil er gewoon zo snel mogelijk weg en grijp Kath's pols vast en die van May.
    Ik flits ons naar de kamer van ik en Kath en laat me op het bed vallen. Vreemd daar kon je wel flitsen.
    Blijkbaar geldt de betovering maar voor 2 kamers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Niet Nick die ze ziet? :3 want daar had ik op gehoopt haha


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Lol. Give me a sec then}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick Garcia
    Plotseling hoor ik Jake's stem 'Hij is hier' zeggen, en ik neem aan dat hij mij is. Ik draai me naar de stem toe en zie Jake en Leslie staan. Blijkbaar hadden ze zichzelf geflitst. 'Ook hoi'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik zie Nick dan en hij draait zich om, waarschijnlijk voelde hij zich aangesproken. Even glimlach ik naar hem en ik laat Jake's hand dan los. "Hey," zeg ik en loop verder naar hem toe. "We zochten je, hoe gaat het met je?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Hi.' zeg ik simpel en ik blijf even op afstand staan. Ik ben niet van plan hem een knuffel te geven.
    Zo goed komen we nu ook weer niet overeen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Ik zie Nick dan en hij draait zich om, waarschijnlijk voelde hij zich aangesproken. Even glimlach ik naar hem en ik laat Jake's hand dan los. "Hey," zeg ik en loop verder naar hem toe. "We zochten je, hoe gaat het met je?"


    Nick Garcia
    Leslie laat Jake's hand los en loopt verder naar me toe, 'hey' zegt ze vervolgens. 'We zochten je, hoe gaat het met je?' Vraagt ze, 'met mijn gaat het goed, waarom zochten jullie me?'




    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'We moeten je wat vragen over de tijd toen je in een sekte zat.' moei ik me er nu ook in. 'Hoe ben je er eigenlijk in geraakt en er terug uit? Het is belangrijk Nick.' zeg ik zachtjes en ernstig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake zegt eigenlijk gelijk alles wat ik rustiger had willen brengen, maar ik laat Jake dan maar gewoon het woord doen. Ik ben blij om te horen dat het goed gaat met Nick en ik glimlach maar gewoon een beetje in afwachting op Nick's antwoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    wat nu als Jake en Les ruzie krijgen over het feit dat hij meer aandacht zou geven aan het geval Alexi-Axton en aan Rebekah dan aan Leslie, dat hij dan weggaat voor een paar dagen om verder dingen uit te zoeken en ze troost bij Nate zoekt? xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    No (cat) ik wil niet dat Jake en Leslie uit elkaar gaan D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    nee ma wil gewoon dat er iets gebeurt tussen Neslie xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'