• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    Het zilver snijd door de bandjes en als mijn handen los zijn pak ik de pijl over voor mijn voeten, zo snel mogelijk spring ik uit de stoel en op dat moment valt de deur dicht waardoor de enige verlichting, het simpele peertje in de kamer word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mijn Topics.. Beetje laat, maar heb morgen proefwerkweek en moet/moest veel leren..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [suuces =)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Het zilver snijd door de bandjes en als mijn handen los zijn pak ik de pijl over voor mijn voeten, zo snel mogelijk spring ik uit de stoel en op dat moment valt de deur dicht waardoor de enige verlichting, het simpele peertje in de kamer word.


    Katherine Garcia
    'Pas op met die pijl' waarschuw ik hem, 'dat is een sterrenshot' voeg ik er aan toe. En draai me om naar e deur als die plots dicht valt, 'en nu?' Vraag ik me een zucht, ik liep naar de deur en troj er aan maar hij gaf niet mee. Ik liet een vlammetje op mijn hand verschijnen en gooide dat naar de deur, niks, niet eens een schroeiplekje. 'Stomme tovenaars' mompelde ik





    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kijk haar aan aan en zucht. 'May?' ze knikt en probeert te verdwijnen. Plots word de stoel naar achteren geschoven en de bandjes worden terug heel. Ik kijk er naar. Okay... ik wil hier weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kijk haar aan aan en zucht. 'May?' ze knikt en probeert te verdwijnen. Plots word de stoel naar achteren geschoven en de bandjes worden terug heel. Ik kijk er naar. Okay... ik wil hier weg.


    Katherine Garcia
    May probeert te verdwijnen maar ook dat lukt niet, ik werd kwaat, ik hieltver niet van om het gevoel te hebben dat ik niks kon doen. Dat is alsof je weet dat je hooft eraf gehakt word of dat je opgehangen word maar je niet weg kan rennen. Ik pak Tylers had vast als de stoel plots naar achteren schuift en de bandjes terug heel worden.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kijk om me heen. We kunnen niet verdwijnen maar wel misschien iets laten verschijnen.' May pak mijn hand.' zeg ik en laat een quiabord verschijnen. Ik wil weten of er hier een geest is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kijk om me heen. We kunnen niet verdwijnen maar wel misschien iets laten verschijnen.' May pak mijn hand.' zeg ik en laat een quiabord verschijnen. Ik wil weten of er hier een geest is.


    Katherine Garcia
    'Wat is dat? En waar is het voor?' Vraag ik hem, het zag er raar uit en ik snapte niet echt wat hij eur mee wilde. Het was niet zo dat je er de deur mee kon open.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'We gaan een klein experimentje doen.' zeg ik en zeg dat we moeten neerzitten. Ik leg het quiabord in het bidden en pak handen. 'Leg jullie vingers op het glaasje, duw niet beweeg mee als het beweegt en het belangrijkste laat onder geen geval het glaasje los. Dan verbreek je de cirkel en kan er van alles misgaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'We gaan een klein experimentje doen.' zeg ik en zeg dat we moeten neerzitten. Ik leg het quiabord in het bidden en pak handen. 'Leg jullie vingers op het glaasje, duw niet beweeg mee als het beweegt en het belangrijkste laat onder geen geval het glaasje los. Dan verbreek je de cirkel en kan er van alles misgaan.'


    Katherine Garcia
    'Juist' mompelde ik, ik geloofde niet in geesten. Ik geloofdebin wat ik zag, en nietbin watbik nog nooit heb gezien. Ik doe wat hij zegt en leg mijn vingers op het glaasje.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Mayra doet hetzelfde en ik zucht. 'Niet te geloven dat ik dit doe.' mompel ik maar zeg dan met een heldere stem. 'Is er hier iemand aanwezig? Naast Mayra, Katherine en ik? Wij bedoelen geen kwaad. Maak uzelf kenbaar.' Ik kijk naar het glaasje en denk even dat het niets zal doen maar plots beweegt het trillend naar het vakje met ja.

    [fail ik dacht echt dat het een quia bord was maar het blijkt ouija bord te zijn xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Mayra doet hetzelfde en ik zucht. 'Niet te geloven dat ik dit doe.' mompel ik maar zeg dan met een heldere stem. 'Is er hier iemand aanwezig? Naast Mayra, Katherine en ik? Wij bedoelen geen kwaad. Maak uzelf kenbaar.' Ik kijk naar het glaasje en denk even dat het niets zal doen maar plots beweegt het trillend naar het vakje met ja.

    [fail ik dacht echt dat het een quia bord was maar het blijkt ouija bord te zijn xd]


    Katherine
    Wanneer het glasje begint te bewegen snuif ik ongelovig, tovenaars konden het ook doen, dus ookal zag ik hem zouik er niet in geloven. Dode mensen gaan naar plaatsen in de hemel of hel waar dode mensen horen, ze hebben geen keus en blijven niet rondhangen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik aarzel even. 'Ben u een geest? Of een tovenaar?' Tovenaars konden hun geest rond laten drijven om ook zo contact te maken. Het glaasje lijkt naar de G te gaan. Geest dus. 'Heb je een naam?' Het glasje beweegt terug, sneller. O-P-H-I-L-I-A. 'Ophilia? Is dat je naam?' Het glaasje beweegt terug naar ja. 'Woonde je hier?' En het gaat naar Nee. 'Ging je hier naar school Ophilia?' Nu gaat het glaasje terug naar ja. 'Ben je hier gestorven?' Het glaasje blijft op ja en danst dan terug over de letters. V-E-R-M-O-O-R-D-M-E-N-S-E-N-P-I-J-L-E-N-V-A-S-T-G-E-B-O-N-D-E-N-D-A-C-H-T-E-N-I-K-S-L-E-C-H-T-H-A-D-D-E-N-M-I-S-L-E-E-G-G-E-B-L-O-E-D. Ik denk na voor van de letters een zin te maken. Ze dachten dat ze een demon was en hebben haar vermoord en laten leegbloeden met de pijlen. Het glas gaat verder. N-A-D-I-E-M-E-N-S-E-N-W-A-S-E-R-H-I-E-R-E-E-N-M-E-I-S-J-E-M-E-T-H-A-A-R-V-A-D-E-R-Z-O-N-D-E-R-L-I-C-H-T-E-N-E-T-E-N-D-O-O-D-G-E-G-A-A-N-M-A-N-O--P-G-E-P-A-K-T-J-U-L-L-I-E-M-O-E-T-H-I-E-R-W-E-G-H-E-T-K en niets meer. Het meisje is weg. Maar haar boodschap is duidelijk. Dit is geen goede plek om te zijn. 'We moeten die deur openbreken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Ik denk niet dat als vuur er gewoon af kaatst en je hem niet open kan trekken je hem ook niet open kan breken' antwoord ik, ik had een deel meegekregen van wat de 'geest' zei maar het meeste daar van was: bloed, vermoorden, vastgebonden en dood. Ik sta op en pak het sterrenshot op om vervolgens ermee naar de deur te lopen. ik zet de punt van de pijl tegen de scharnieren van de deur in de hoop ze door te snijen ofzo. Niks, ik pakte twee haarspeldjes uit mijn haar en liet mijn haar loshangen om vervolgens de haar speltjes in het slot te prutsen, na een tijdje hoorde je een klik. 'Dat ga je niet menen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kijk er even na. 'Blijkbaar kan je enkel om gewone menselijke manier ze open krijgen.' merk ik op en trek ze dan mee naar buiten. Ik weet niet wat er komt maar volgens mij is het niets goed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'