• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Aparte school' mompel ik en ga op zijn schoot zitten, 'morgen beginnen de lessen, al weet ik niet zo zeker of ik daar wel zo'n zin in heb' zeg ik en volg zijn blik naar een kast met een hangslot. Ik word nieuwsgierig en loop er naar toe om vervolgens het slot weg te smelten en de deur open te trekken.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    Nick Garcia
    Wanneer ik de deur na mij hoor opengaan draai ik me om om te zien wie er nog meer naar buiten zijn gekomen. Jake en Leslie. Ligt het aan mij of weet iedereen al direct dat ik er ben?


    Sorry dat het zo'n korte reactie was btw.. Had geen inspiratie x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Op het moment dat ze naar de kast loopt worden plots de leren banden aan mijn polsen dichtgetrokken en ik kan een grom niet onderdrukken. Ze zijn ingesmeerd met kruiden waardoor ik ze niet kan doorbranden. 'Eh Kath?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Waarom zou een lege kast op slot zitten?' vroeg ik mompelend hardop nadenkend. 'Eh Kath?' hoorde ik Tyler vragen en ik draai me om, 'wat is er?' vraag ik hem en zie dan de leren banden om zijn pols zitten. 'Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?' vraag ik hem en trek mijn wenkbrouwen op, ik ga weer op zijn schoot zitten, maar deze keer om te kijken hoe ik de leren riempjes los kon krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Heb ik niet gedaan ik-' en ik voel hoe mijn benen ook vestgezet worden op de stoel. 'Kath als jij dit doet, het is niet grappig.'
    Dan bedenk ik me nog een persoon die het zo kunnen zijn. 'May?' Maar niets.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Ik doe niks' zeg ik en hou mijn handen om hoog, 'ik zou jou nooit vastbinden, nu niet in ieder geval. Ik ben wel enigszins gevoel voor humor' zeg ik en druk een kusje op zijn lippen, ik laat een mes verschijnen om de leren riempjes los te snijden, in de hoop dat dat werkt. Ik zet het met er tegen en begin ze door te snijden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kijk naar de riempjes en zie dat het mes er nog geen krasje in maakt. 'What the fuck is er hier aan de hand?' Ik probeer ze desondanks door te branden wat me alleen maar brandwonden oplevert.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Geen idee, maar ik denk dat de grap niet grappig meer is,' antwoord ik en laat het mes verdwijnen, 'probeer ze eens los te trekken' opper ik dan. Ik kijk naar de stoel en probeer een manier te bedenken om hem los te krijgen, 'de leren bandjes kunnen niet branden, maar de stoel vast wel'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ik kan ze niet lostrekken er zitten kruiden op.' wacht eens even. Kruiden, martelstoel, ondoorbrandbare touwen misschien wel door magie,;.. 'Kath, ik denk dat dit een demonenjagershol was.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Misschien weet May hoe we je los kunnen krijgen, je kan haar beter roepen' zeg ik, ik voelde me een beetje schuldig omdat ik degene was die zij dat hij op die stoel moest gaan zitten. 'Wie sou demoonjagers spul houdenin een school?'






    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Weet ik veel van voor het een school was? Of een jonge demonjager die hier naar school ging maar nooit zijn spullen weg heeft kunnen doen of hier gestorven is.' Misschien dwaalt er een geest rond hier? Quiabord we hebben een quiabord nodig als het zo is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Weet ik veel van voor het een school was? Of een jonge demonjager die hier naar school ging maar nooit zijn spullen weg heeft kunnen doen of hier gestorven is.' Misschien dwaalt er een geest rond hier? Quiabord we hebben een quiabord nodig als het zo is.


    Katherine Garcia
    'Ik krijg je wel los' mompel ik, ik prober een aantal dingen maar niks lukt dus pak ik mijn telefoon en stuur een berichtje naar may. "Kom naar de zolder, we hebbe je hulp nodig"



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik hoor gestommel in de kamer ernaast en hou mijn adem in als het leerkrachten zijn, zitten we goed in de problemen, maar nee. May komt op haar gemak de kamer ingelopen. 'Wat heb jij nu weer uitgestoken?' Ik haal moeizaam mijn schouders op en laat in mam haar kamer een baabyfoon verschijnen en hier de andere zodat we het horen als er lawaai in de kamer is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik hoor gestommel in de kamer ernaast en hou mijn adem in als het leerkrachten zijn, zitten we goed in de problemen, maar nee. May komt op haar gemak de kamer ingelopen. 'Wat heb jij nu weer uitgestoken?' Ik haal moeizaam mijn schouders op en laat in mam haar kamer een baabyfoon verschijnen en hier de andere zodat we het horen als er lawaai in de kamer is.


    Katherine Garcia
    'Kun je helpen hem los te krijgen? En nee, ik heb hem niet vastgezet en weet niet hoe hij vast komt.' Zeg ik en sta dan oper moet hier ergens iets liggen.. ik loop naar de kast die net opslot zat en zie op de bovenste plank 4 zilveten pijlen liggen. Sterrenshot. Ik pak er een -zonder de punt aan te raken, 'volgensmij heb je gelijk over je demonenjager theorie' zeg ik tegen Tyler. 'Blijf heel stil zitten alsjeblieft' zeg ik en snij met de punt van de pijl over een leren bandje aan zijn arm.



    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik hoor gestommel in de kamer ernaast en hou mijn adem in als het leerkrachten zijn, zitten we goed in de problemen, maar nee. May komt op haar gemak de kamer ingelopen. 'Wat heb jij nu weer uitgestoken?' Ik haal moeizaam mijn schouders op en laat in mam haar kamer een baabyfoon verschijnen en hier de andere zodat we het horen als er lawaai in de kamer is.


    Katherine Garcia
    'Kun je helpen hem los te krijgen? En nee, ik heb hem niet vastgezet en weet niet hoe hij vast komt.' Zeg ik en sta dan oper moet hier ergens iets liggen.. ik loop naar de kast die net opslot zat en zie op de bovenste plank 4 zilveten pijlen liggen. Sterrenshot. Ik pak er een -zonder de punt aan te raken, 'volgensmij heb je gelijk over je demonenjager theorie' zeg ik tegen Tyler. 'Blijf heel stil zitten alsjeblieft' zeg ik en snij met de punt van de pijl over een leren bandje aan zijn arm.



    Don't be like the rest of them, darling