• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah, ik moet niet vergeten die man van Kung Fu te bellen D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yay, alweer naar die vage vrouw. -,-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Me moeder denkt niet eens dat ik een 2.8 ga halen. Bedankt voor het vertrouwen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cas schreef:
    Er word tegenwoordig zoveel geklaagd over toetsweken, vroeger was dat veel minder...
    Kinderen worden teveel gepusht door hun ouders en de maatschappij waardoor ze een niveau gaan doen die ze maar net halen en dan in de knoop raken tijdens de toetsweek omdat het teveel is in één keer. Slim.


    Yup. Ze dwingen mij havo te doen, wat ik nèt aankan, maar ook bijna net weer te zwaar is :c


    26 - 02 - '16

    Ik word hier schijtziek van.


    Some people are art and do art at the same time

    Proefwerkweek vind ik altijd heel fijn, maar het is maar hoe je ermee omgaat. Je hebt niet voor niets zoveel vrije tijd, die is bedoeld om aan je leerwerk te besteden. Nu moet je wel erg slecht in een vak of heel nerveus zijn om de hele dag in je boeken te zitten, dus proefwerkweek betekent ook luieren en lol maken. Het is een kwestie van een evenwicht zoeken tussen leren en vrij zijn: leer je de hele dag, dan is zo'n proefwerkweek geen pretje. Doe je niks aan school, dan stress je jezelf alsnog dood omdat je weet dat je gaat falen voor je proefwerk. Tenminste, zo zie ik het :Y).

    Ot: zooo blij dat mijn vriendin mijn mobiel vond en hem bij me langs kwam brengen *-*. Het was echt dom van me om 'm te vergeten.


    i put the fun in funeral

    @Vinter
    Ik heb de weken voor de toetsweek niet vrij, de leraren vinden het juist leuk om voor de toetsweek nog allerlei PO's en SO's op te geven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    @Vinter
    Ik heb de weken voor de toetsweek niet vrij, de leraren vinden het juist leuk om voor de toetsweek nog allerlei PO's en SO's op te geven.


    Ik ook niet hoor, zou wel chill zijn. Ik bedoelde de vrije tijd na de proefwerken, dat je zo vroeg uit bent :p.
    En dat doen leraren op mijn school ook D: Heel vervelend. Het hele jaar voeren we geen flikker uit en dan vlak voor de proefwerkweek moet er nog een berg aan so's gemaakt worden, omdat we te weinig cijfers hebben. En dan zeggen ze dat tieners niet kunnen plannen...


    i put the fun in funeral

    Haha, Die Hobbit in Deutsch ist sehr gut :')
    Bilbo Beutlin.

    Glücklicherweise ist mein Deutsch Schlüssel fertig...


    Tijd voor koffie.

    Ik haat toetsweken. Ik heb er zes per jaar, maar geen proefwerken tussendoor. Ik ben alleen heel goed in uitstellen, zelf nu. Ik heb deze week vijf proefwerken die écht belangrijk zijn omdat ik nog over moet gaan, en ik heb nog geen flikker gedaan en de toetsweek begint morgen al.

    Zo blij met mijn nieuwe profiel C;


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Zo blij met mijn nieuwe profiel C;


    Die is super vet!

    OT: Hoofdpijn, uuh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Topic bijna vol...


    Tijd voor koffie.

    Filosofie, waarom moet je zoveel zijn?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I want to cuddle <3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.