• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Drew Austin Whiteley
    "Nou ja, nu zijn we waarschijnlijk geen vreemden meer voor elkaar, denk ik," zei Kayleigh tegen mij. Ik glimlachte. "Niet echt meer, aangezien ik je zo ongeveer mijn hele levensverhaal heb verteld," zei ik lachend. Ik dronk nog wat van mijn frappuccino, die inmiddels bijna warm was, doordat ik hem zo lang onaangeraakt had laten staan. Ik keek Kayleigh even aan. Ze was aardig en ik vertrouwde haar wel. "Zou ik je nummer mogen?" vroeg ik, "gewoon, zodat we contact kunnen houden, als jij dat ook wilt tenminste."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kayleigh Isabelle Hunter

    'Niet echt meer, aangezien ik je zo ongeveer mijn hele levensverhaal heb verteld,' zei hij lachend, zelf moest ik ook lachen.
    'Zou ik je nummer mogen? Gewoon, zodat we contact kunnen houden, als jij dat ook wilt tenminste,' vraagt hij dan. 'Tuurlijk, maar op één voorwaarde: Als ik jouwe ook krijg,' geef ik glimlachend als antwoord. Het zou fijn zijn als we contact zouden houden, dan heb ik er weer een vriend bij. En dan zou ik Drew vaker kunnen zien.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Esmée Sophia Pearson
    Hij vraagt of ik een momentje heb en knik even. Hij loopt naar een jongen toe die met twee kinderen aan de tafel zit. Ik kijk even kort toe hoe hij even gedag zegt, maar focus me al snel weer op de kaart om uit te vinden wat ik nou wil hebben voor mijn ontbijt. Zonder dat ik doorheb is hij weer aan het tafeltje gaan zitten. "Nee ik weet het nog niet" zegt hij waardoor ik opkijk van de kaart. Ik moet even nadenken waarom ie dat zegt, maar al snel schiet mijn vraag me weer te binnen. "Ik weet het ook nog niet" zeg ik dan en ik kijk weer op de kaart. "Ik zit te twijfelen tussen warme wafels of pannenkoeken. En als ik een pannenkoek neem, welke moet ik dan nemen? Ik vind ze heel erg lekker met slagroom en aardbeien, of gewoon naturel, of met spek, of.." ik kijk op en zie dat hij ineens woedend naar de deur kijkt, waardoor ik dus stop met praten. Ik kijk even om en zie een jonge, blonde vrouw met bril staan die de hand van een jongen vast heeft. Zonder dat ik ernaar vraag, weet ik dat het zijn tweelingzus is. Niet dat ze echt superveel op elkaar lijken, maar meer om de kwade blik in de ogen van Jake. Ik zet een glimlach op en sta op. Ik trek Jake overeind en loop naar zijn zus en de jongen. Ik laat zijn hand niet los en glimlach naar zijn zus. Als ik bij ze ben stel ik mezelf voor aan zijn zus en de jongen die naast haar staat. Ik schud ze beide even kort de hand en pak dan met die hand de andere hand van Jake ook en sla die om mijn middel heen. Op deze manier heeft hij geen vrije handen en sta ik er nog tussen voor als hij de controle mocht verliezen.

    Drew Austin Whiteley
    "Tuurlijk, maar op één voorwaarde: als ik jouwe ook krijg," antwoordde ze glimlachend. Ik viste mijn mobiel uit mijn broekzak en opende 'een nieuw contact toevoegen'. Ik vulde Kayleigh's naam in en schoof mijn mobiel toen naar haar toe, zodat zij haar nummer in kon voeren.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Felicity Harper

    Blake vraagt wat er is maar al snel staat Jake voor mijn neus met een meisje. Ze stelt zich voor als Esmee en slaat haar armen om Jake heen. Ik moet glimlachen om de naiefiteit van het meisje. Denkt ze werkelijk dat dat Jake zou tegenhouden als hij mij echt iets aan zou willen doen. Jake heeft haar ook snel aan de kant geschoven. Maar voor hij me daadwerkelijk die klap geeft schijnt hij zich te bedenken. "Ik heb me heel heel erg zorgen gemaakt" Zegt Hij grommend. Ik haal een wenkbrauw op. "Dat had niet gehoeven als je niet bezig was je zoveelste vlam te veroveren" antwoord ik droog. Jake balt zijn vuisten weer.

    Jake Harper

    Als ik Felicity binnen zie komen en onze ogen ontmoeten elkaar, kijk ik haar even woedend aan. Als Esmee dat merkt, pakt ze mijn hand vast en trekt ze me mee naar Felicity en de jongen. Ze stelt zich voor aan mijn zus en de jongen, die zich als Blake voorsteld. Felicity glimlacht even als Esmee haar armen om me heen slaat. Ik pak Esmee bij haar schouders en til haar makkelijk even aan de kant. Maar voor ik Felicity wat aandoe, besluit ik het niet te dien. "Ik heb me heel heel erg zorgen gemaakt" grom ik. Felicity haalt haar wenkbrauw op. "Dat had niet gehoeven als je niet bezig was je zoveelste vlam te veroveren" Ik bal mijn vuisten en houd mijn kaak strak. Is ze me serieus zo aan het uitdagen. En voor ik het door heb heb ik haar inderdaad met een vlakke hand een klap tegen haar wang gegeven, Ze sluit haar hand en ik kijk geschrokken naar mijn hand, dan naar het druppeltje bloed dat uit haar neus komt. "Felicity...sorry dat had ik niet moeten doen het spijt me" zeg ik als ze haar ogen weer opent en ze vol met tranen staan. Ik trek haar naar me toe en druk een zakdoek tegen haar neus. Ze probeert zich los te rukken. "Je bent geen haar beter dan de rest" zegt ze gesmoord omdat ik mijn zakdoek tegen der neus druk. Ik trek haar tegen me aan inplaats van los te laten. "shh..het spijt me" ik druk een kus op haar hoofd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Jake tilt me met gemak aan de kant. "Ik heb me heel erg zorgen gemaakt" gromt hij en zijn zus haalt een wenkbrauw op. "Dat had niet gehoeven als je niet bezig was je zoveelste vlam te veroveren" zegt ze en balt haar vuisten. Ik zie vanuit mijn ooghoeken zijn hand weer omhoog gaan. "Jake.." zeg ik nog, maar zijn hand raakt de wang van zijn zus al. Ze krijgt er een bloedneus van en Jake biedt meteen zijn excuses aan. Hij trekt haar naar zich toe, maar hij laat haar niet los. "Je bent geen haar beter dan de rest!" zegt ze, al komt het er gesmoord uit, omdat hij een zoekdoek tegen haar neus drukt. "shh.. het spijt me" zegt hij en hij drukt een kus op haar hoofd. Ik staar Jake even aan met mijn lippen op elkaar geperst. Ik schud even lichtjes mijn hoofd en loop dan naar de bar. Ik vraag koud compres en een theedoek en loop dan weer terug. Ik bevrijdt haar uit zijn armen en neem haar mee naar het damestoilet. Ik wikkel het koude compres in de theedoek en geef die aan haar. "Dit moet helpen tegen eventuele zwelling en de pijn.." zeg ik dan. Ik was vaak genoeg van het paard gevallen, dus ik wist wel het een en ander of eerste hulp.

    Felicity Harper

    Jake trekt me tegen zich aan, en ondanks dat ik onder zijn greep probeer uit te komen houd hij me stevig vast en zegt over en over dat het hem spijt. Op een gegeven moment word ik door Esmee naar de vrouwen toiletten mee genomen waar ze een koud compres in een theedoek wikkelt en aan mij geeft. "Dit moet helpen tegen eventuele zwelling en de pijn" zegt ze. Ik leg het koud compres tegen mijn wang. "Dankje" zeg ik. "Geen zorgen, hij slaat geen andere vrouwen" zeg ik. "Dat schijn ik uit te lokken in mijn familie ofzo"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cedric Beckett

    Het word weer een saaie dag op kantoor vandaag. Wat dossiers bekijken, informatie opzoeken etc. Ik stap uit mijn bed en maak gelijk het bed op. In mijn boxer loop ik naar de badkamer waar ik uitgebreid douche. Ik poets mijn tanden en droog mezelf af. Ik doe een zwarte maatpak aan, met een wit overhemd, en een baby blauwe stropdas. Na zwarte sokken en nette schoenen kijk ik op mijn horloge. Ik heb tijd zat. Laat ik maar wat gaan ontbijten in The Brew. Ik wandel er rustig heen in het zonnetje. Ik bestel een cappuccino en een bord wafels met vers fruit. Dan ga ik aan een tafeltje zitten wachtend op mijn bestelling. Verderop staan twee jongens, de een lijkt nogal geschokt, de andere ook maar ziet er uit alsof hij net uit een gevecht komt. Ik frons mijn wenkbrauwen even kort maar pak dan een krant.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Het was erg vaag ,maar een meisje kwam naar ons toegelopen en stelde zich voor als Esmée. Nu begon ik door te krijgen ,dat die jongen ,waarschijnelijk haar broer was en dat meisje zijn vriendin. Ik stelde me ook voor,maar plots ging alles zo snel.
    Hij had haar een klap gegeven en haar neus begon te bloeden. Ik keek hem geschrokken aan en keek bezorgd naar Felicity.
    De rest gaat erg snel ,hij verontschuldigt zich aan haar en ,daarna is het meisje met Felicity naar de toiletten gegaan.
    Ik voelde me nu erg schuldig dat ik niet gedaan ,heb ,maar het beste was me niet in deze zaak te moeien.
    Even kijk ik de jongen aan en schud even kort mijn hoofd ,waarna ik ook naar de wc's ga en daar dan wacht in de hoop dat Felicity niets mankeert.
    Ik had geen zin om mijn woorden vuil te maken aan hem.

    Valentine Julie Rosefield
    "Ja ,man ik kon heus wel terug!"roep ik door het huis,waarna ik de deur met een ruk dichtklap. Eidenlijk ben ik even weg van all die stress in huis.
    Ik pak mijn fiets en fiets naar het centrum van New York. Ik fiets tussen verschillende paadjes en mijn haren wapperen vrolijk mee in de wind.
    Ik had zin om wat leuks te doen ,misschien kon ik mijn nichtje eens gaan bezoeken ,alleen wist ik niet waar ze woonde.
    Ik zucht en rij gewoon ergens heen.

    (iemand voor Valentine? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valentine kan Cameron wel meeten?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [iemand voor Justin? Hij zit met zijn zoontjes te ontbijten in The Brew]


    Bowties were never Cooler

    Sourire schreef:
    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Langzaam word ik wakker en ik kijk om mee heen. Meteen weet ik dat ik bij Justin ben en ik sta op. Ik loop het huis rond. Ik zucht als ik zie dat ze er niet zijn. Snel trek ik mijn kleren aan en loop naar The Brew. Ik loop naar binnen en kijk even rond. Dan zie ik Justin zitten met de jongens. 'Justin, ik haat je.' zeg ik tegen mijn beste vriend en ik plof op zijn schoot. 'Ik zou ontbijt maken..' zeg ik en ik trek een pruillipje. Ik wrijf even in mijn ogen en kijk hem dan moe aan. 'En ik ben moe.' zeg ik terwijl ik mijn gezicht in het kuiltje van zijn nek verberg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée Sophia Pearson
    "Dankje" zegt ze en ik glimlach even. "Geen zorgen, hij slaat geen andere vrouwen" zegt ze dan. "Dat schijn ik uit te lokken in mijn familie ofzo" zegt ze dan. Ik glimlach even bemoedigend. "Hij heeft me verteld van je vader" zeg ik dan. "Ze horen je niet te slaan, om welke reden dan ook" zeg ik dan. "Ik denk dat hij denkt dat hij te veel op zijn vader lijkt en dat hij zichzelf nu dezelfde richting op duwt. Niet bewust, maar het gebeurd wel." Ik weet niet of het waar is, maar het lijkt er wel op, maarja, aan de andere kant: ik heb hem gister pas ontmoet en ken hem verder niet. "Ik weet dat hij je niet wil slaan, hij was best bezorgt gister en een beetje uit zijn doen, omdat hij gister al dacht dat hij de controle zou verliezen en je zou slaan.." zeg ik dan. "Het kan natuurlijk ook dat ie gewoon te veel agressie in zich heeft zitten. In dat geval moet ie gewoon op een vechtsport gaan en er daar alles uitslaan. Je moet je frustraties niet uiten op je familie en zeker niet door te slaan" zeg ik dan. Ik weet niet waarom, maar ik mag haar wel. Ze is het type waar ik wel vrienden mee zou kunnen worden.

    [Cedric is ook in the brew, hij is gek op kids]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sourire schreef:
    [Sorry dat ik niet heb gereageerd, maar morgen begint voor mij de toets week dus ik ga niet veel reageren, want ik kan deze toets week niet herkansen

    Ik snap je ^^


    Everything is illuminated by the light of our past.