• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Llamarmy schreef:
    [@Junglefruit en @Sourire Gaan wij ook naar de volgende dag?]

    Ja, is goed :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    Voor ik mijn shirt aan kan doen, slaat Esmee haar armen om mijn middel en drukt een kus op mijn schouder. "Gaan we zo eerst ontbijten en dan opzoek naar je zusje?" vraagt Esmee zacht. Ik knik. "we gaan ontbijten in the brew toch?" vraag ik, al had ik het al besloten. "Ik heb eigenlijk wel trek in die pancakes. De baas maakt die zo lekker 's ochtends" zeg ik. Van te voren al genietend van mijn ontbijtje. Dan trek ik toch mijn schoenen aan. "Jij bent klaar?" vraag ik dan vriendelijk met een glimlach.

    Felicity Harper

    Blake knikt en stapt dan ook uit de douche en wikkelt een handdoek om zich heen. Ik droog me af, trek mijn slip, bh, panty, rok en blouse in een record tempo aan. Ik borstel snel mijn haren en doe het in ene staart. Een beetje mascara, mijn kenmerk; de felroze lippenstift. Ik doe de coating eroverheen zodat het de lippenstift er niet zo gemakkelijk vanaf gaat. En als finishing touch doe ik mijn bril op. hehe dat zit stukken beter. "Zullen we gaan?" vraag ik lief met een glimlach. ik had best wel honger namelijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Justin Benjamin Smith
    Tegen half 7 kwam de ochtendploeg. Ik zette de babyfoon uit en ging naar boven om Aidan en Dean uit bed te halen. Vaak at ik hier beneden na mijn dienst. Boven legde ik mijn schort weg en trok een normaal t-shirt aan in plaats van mijn bloes voor ik met de twee jongetjes voorzichtig de trap af liep. Ik ging met ze aan een tafeltje aan het raam zitten en bestelde geeuwend een bord pancakes voor mij en een kom cornflakes en een glas sap voor de jongens en mijzelf. Ontbijt was de enige tijd van de dag dat ik wel redelijk genoeg at. Ik kreeg het namelijk van de baas, omdat ik er altijd was en nooit vrij nam. Ik wachtte rustig op ons eten terwijl ik luisterde naar de wilde gesprekken van de jongens over hun dromen.


    Bowties were never Cooler

    Esmee Sophia Pearson
    "We gaan ontbijten in the brew toch? Ik heb eigenlijk wel trek in die pancakes. De baaa maakt die zo lekker 's ochtends" zegt hij. Ik knik even. "The brew is prima" zeg ik dan en ik laat hem los. Hij trekt zijn schoenen aan vraagt met een vriendelijke glimlach of ik klaar ben. Ik knik. "Ja ik ben klaar" zeg ik nog. "Trek je nog een shirt aan of ga je vandaag zonder?" Vraag ik dan met een kleine grijns. Ik zou het niet zo erg vinden als ie zonder gaat. Ik loop de slaapkamer uit en pak mijn tas weer. Ondertussen bedenk ik wat ik zou willen eten als ontbijt. Ik heb ook wel zin in pancakes, maar aan de andere kant heb ik ook wel zin in lekkere warme wafels met slagroom en aardbeien ofzo. Hmm.. ik kan niet kiezen denk ik, maar allebij krijg ik never nooit op. Misschien neem ik de wafels wel en dan jat ik gewoonbwat hapjes pancake van Jake.

    [Grah ik zie nu pas dat ik schoenen getypt heb inplaats van shirt >.<]

    Jake Harper

    "Trek je nog een shirt aan of ga je vandaag zonder?" vraagt Esmee met een kleine grijns. Ik kijk verbaast om laag. "Oh, ik dacht dat ik die al aangetrokken had" zeg ik fronsend. Ik schud zuchtend mijn hoofd. "Slim bezig Jake" mompel ik droogjes. Ik loop naar mijn slaapkamer en naar de kast. Ik kijk even en vis dan uiteindelijk een t-shirt uit de kast. Een simpel t-shirtje met een printje erop. Niks bijzonders. Ik hoop dat we Felicity snel vinden, hoe langer het duurt, des te chagrijniger ik er over word. Ik doe mijn haren nog even snel goed in de badkamer en loop dan toch weer naar de keuken om Simba te voeren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sorry dat ik niet heb gereageerd, maar morgen begint voor mij de toets week dus ik ga niet veel reageren, want ik kan deze toets week niet herkansen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Iemand voor Aiden of Zoella ?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Haha kan gebeuren]

    Esmee Sophia Pearso
    Ik grinnik even als hij zegt dat ie dacht dat hij die al aangetrokken had en hij momoeld er nog iets achteraan. "Ik zou er geen bezwaar tegen hebben als je zonder ging hoor" zeg ik nog voordat ik de kamer uitloop. Ik wacht tot Jake klaar is met alles. Als hij klaar is loop ik naar de deur en ga naar buiten.

    Na een korte en redelijk stille wandeling, komen we aan bij the brew. Het is nog niet heel druk, maar het is dan ook nog vrij vroeg. Ik loop naar een tafeltje en ga zitten. "Weet je al welke pancakes je gaat nemen?" Vraags ik dan terwijl ik de kaart pak en erop kijk. Ze hadden best een uirgebreide ontbijtkaart en ook de lunchkaart is hier redelijk groot. Ik twijfel nog steeds tussen pancakea en lekkere warme wafels.

    {sorry voor de late reactie!}

    Kayleigh Isabelle Hunter

    'Ik zou maar heel blij zijn met je ouders, je had het vele malen erger kunnen treffen,' zei Drew lachend. Ik knikte.
    Hij lachte ook even. 'Normaal zou ik zoiets nooit durven,' gaf Drew als antwoord, 'ik ben over het algemeen niet zo heel spraakzaam over dit soort dingen en al helemaal niet met vreemden. Dus je boft maar.' 'Nou ja, nu zijn we waarschijnlijk geen vreemden meer voor elkaar denk ik,' zeg ik tegen hem. Drew is echt aardig, tenminste tot nu toe want ik ken hem nog niet zo lang. Maar hij is dus tot nu toe echt aardig.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Jake Harper

    Na een korte stille wandeling zijn we bij the brew. Ik zie mijn nacht-collega zitten met zijn twee zoontjes. Esmee gaat aan een tafeltje zitten en pakt een kaart terwijl ze aan me vraagt of ik al weet wat voor Pancakes ik wil. Ik vraag of ze een momentje heb en loop dan naar mijn Nacht-collega. Ik sta wel eens samen met hem als ik het overdag druk heb met school. "Hey Justin alles lekker gegaan vannacht?" vraag ik. "Heey jongens" Ik aai even over de jongens hun bolletje. Het waren schatjes. "eet wel je kom leeg he. Word je groot en sterk van" Ze jongens zijn gelijk enthousiast. "Je mag bij mij en Esmee komen zitten hoor als je dat wilt" Ik glimlach vriendelijk naar Justin en ga dan bij Esmee zitten. "Nee ik weet het nog niet" ik kijk op de kaart.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Ik droog me verder af en ga dan naar mijn kamer ,aangezien ik mijn kleren op mijn bed gelegd had.
    Ik deed mijn kleren aan en doe mijn handdoek dan in de wasmand. Vlug ga ik weer de badkamer in en begin dan mijn tanden te poetsen.
    Ik spoel mijn mond en ,zie net dat Felicity al klaar is. "Zullen we gaan?" vroeg ze dan met een lieve glimlach en ik knik.
    Met een glimlach neem ik haar hand vast en neem haar mee naar de woonkamer ,waar Puck op ons komt afgerend ,hij wilde vast mee met ons.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    Met een glimlach neemt Blake mijn hand vast en we gaan naar de woonkamer. Ik zag geen verboden voor honden bordje bij the brew dus ik denk dat hij wel mee mag. Ik kijk Blake even vragend aan en ga alvast naar buiten.
    Als Blake weer bij me is pak ik zijn hand vast. Ik ben iets groter nu door mijn pumps maar hij is nog altijd langer. We lopen hand in hand naar The Brew en ik voel me even heel gelukkig. Het weer is mooi, Blake is hartstikke lief. Maar als ik The Brew in kom staat mijn hart even stil. Ik zie Jake zitten, en als zijn ogen de mijne ontmoeten staan zijn ogen woedent.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Langzaam word ik wakker en ik kijk om mee heen. Meteen weet ik dat ik bij Justin ben en ik sta op. Ik loop het huis rond. Ik zucht als ik zie dat ze er niet zijn. Snel trek ik mijn kleren aan en loop naar The Brew. Ik loop naar binnen en kijk even rond. Dan zie ik Justin zitten met de jongens. 'Justin, ik haat je.' zeg ik tegen mijn beste vriend en ik plof op zijn schoot. 'Ik zou ontbijt maken..' zeg ik en ik trek een pruillipje. Ik wrijf even in mijn ogen en kijk hem dan moe aan. 'En ik ben moe.' zeg ik terwijl ik mijn gezicht in het kuiltje van zijn nek verberg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity keek even naar Puck en keek me dan vragend aan. "Ik neem hem wel ,mee ,ga maar alvast ik kom zo wel."zeg ik tegen haar ,waarna ik Puck's leiband zoek. Zodra ik deze heb gevonden ,roep ik hem bij me en ,bevestig ik het aan zijn halsband. Als dat gebeurt is ga ik naar buiten,waar ze al op me stond te wachten.
    Ze neemt mijn hand weer vast en samen gaan we naar de Brew.. Als we binnen komen lijk Felicity te schrikken ,vragend kijk ik haar aan.
    "Is er wat?"vraag ik bezorgd aan haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ik wacht even tot mismi geantwoord heb. Dan kan ik met Jake reageren, en dus makkelijker Felicity der reactie doen ^^]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]