• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.

    Het Begin:
    De patiënten zitten in hun kamer iets te doen. Maakt niks uit wat. De jongens van One Direction worden naar hun kamer gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Oeps, nu klopt het niet meer, want Louis is al weggerend xD]


    "Family don’t end in blood”

    [heb het al aangepast..]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oke (: ]


    "Family don’t end in blood”

    [Ik vind Anthony cute.]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    [Ik vind Anthony cute.]


    [Ik ook (cat). En als je nog wilt, je kan naar Nav komen met Lou.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    [Ik ook (cat). En als je nog wilt, je kan naar Nav komen met Lou.]


    [Louis is on his way.]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    [Louis is on his way.]


    [Okidoki.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Licorne schreef:
    [Ik vind Anthony cute.]

    [Haha, Jeah!
    Dat is sort of de bedoeling. Zijn gewetensfuntcie is niet goed ontwikkeld dus heeft hij een achterstand.
    Wat hem net een klein kind maakt. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.
    Ik rende hard, heel hard. Harder dan dat ik dacht dat ik kon rennen. Maar ik was nu eenmaal fanatiek met dit soort dingen. Intussen begon ik het steeds leuker te vinden. Nooit geweten dat ik in dit huis nog eens lol zou hebben met spelletjes zoals tikkertje. Ik zag het meisje dat ook meedeed op de grond zitten, terwijl ze aan het uit hijgen was. Zo, die heeft ook een goede zeg, not. Maar waarschijnlijk mogen zie hier niet eens iets aan hun conditie doen, van die eigenaar. Ze mogen al niet eens naar buiten. Nou ja, des te makkelijker voor mij.
    Ik sloop langzaam op haar af om haar te tikken. Maar net voordat ik bij haar was, struikelde ik over mijn eigen voeten. Ik kon mezelf nog net opvangen, maar dit alles veroorzaakte wel veel gestamp, waardoor het meisje me bijna wel gehoord móét hebben.


    "Family don’t end in blood”

    Navaeh Riley Smith.
    Opeens hoorde ik veel gestamp waardoor mijn ogen open schoten. Met een sprong sta ik op en kijk naar een jongen met warrig bruin haar waar geloof ik Gabriel tegen aan gelopen was. Dreigend liep ik naar de jongen toe en mijn handen omsloten zijn keel. "Doe. Freaking. Normaal," siste ik tegen de jongen en mijn handen knepen in zijn luchtpijp. Ik duwde hem tegen de muur aan en keek woedend. "Wat dacht je? Laat ik Navaeh maar besluipen? Slecht idee, mannetje." Ik gaf met mijn knie een stootje in zijn 'heilige' plekje. Als mensen mij besluipten of whatever, werd ik echt woedend. "Je bent niet de handigste hier, merk ik." Zei ik meten arrogante toon en trok mijn wenkbrauwen vragend op.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis William Tomlinson
    Het meisje sprong op en liep dreigend op me af. Ze pakte me bij mijn keel, waarna haar vingers mijn luchtpijp dichtdrukte. Ze duwde me hard tegen de muur en keek me met een woedende blik aan. "Wat dacht je? Laat ik Navaeh maar besluipen? Slecht idee, mannetje."
    Haar knie kwam omhoog en stootte in mijn edele delen. Ik hapte naar adem.
    "Je bent niet de handigste hier, merk ik," vervolgde ze op een arrogante toon en trok vragend haar wenkbrauwen op.
    "Nee, daar ben ik inmiddels achter gekomen," zei ik toen ik weer een beetje op adem was gekomen. "Sorry hoor. We waren toch tikkertje aan het spelen? Ik ben nu eenmaal fanatiek. Maar blijkbaar heb jij het een beetje anders opgevat," zei ik schouderophalend. Ik legde mijn handen op haar ijzeren vingers die nog steeds mijn keel omklemden.
    "Zou ik nu alsjeblieft weer normaal mogen ademhalen?" zei ik benauwd.


    "Family don’t end in blood”

    [Ik ga nu slapen, ik reageer morgen weer. ]


    "Family don’t end in blood”

    Aidan Jonathan Mitchell
    Hij leek me niet bang. Daar was ik nu dan ook niet op uit, maar goed. Meestal was iedereen dan nogsteeds wel voorzichtig rond me. Iki was namelijk niet de stabielste. Ik keek even naar Antz die zijn hoofd al schudde. Hij wilde vast een echte hond en niet zo'n kneus die elke keer tegen ons op bleef rennen. Ik trok een wenkbrauw op toen hij begon te kwebbelen. Ik hield niet zo van die kletsmajoren. Zeker niet als wat ze zeiden nog kinderachtig was voor kinderen van 5. Ik rolde met mijn ogen en schudde mijn hoofd. Hoe kon hij hier zo zijn? Ik wist ook wel dat angst rare dingen deed met mensen, maar dit was wel heel extreem. Ik liet hem los toen hij omhoog sprong. Toen hij me tikte veranderden mijn gelaatstrekken weer even in een doomsdag psychopaat. "Ik doe niet aan tikkertje." gromde ik achter hem aan voor ik weer naar Anthony draaide en mijn gezicht terug naar puppy-modus ging. "Wat vind je eng?" vroeg ik zacht en lief. Waarschijnlijk om naar Cole te gaan, voor wiens deur we nu stonden, maar het kon natuurlijk ook heel iets anders zijn. Ik haalde een hand door mijn haren.


    Bowties were never Cooler

    Anthony Daniël Puckerman
    Aiden ging niet achter de jongen aan, waar ik even van stond te kijken na zijn dodelijke blik. De totaal andere blik, dan hij altijd naar mij had. 'Wat vind je eng?' Langzaam wees ik de gang door, waar de jongen in verwdwenen was. Ik kreeg de rillingen van zijn vrolijkheid. Hier was nooit iemand echt vrolijk. Ik was het niet gewent. En nieuwe dingen waar eng voor me. ik had zelde personen echt vrolijk gezien. Ja, mijn vertrouwenspersoon hier, lachte altijd. Maar dat was geen vrolijke lach. Gewoon een lach omdat het moest.
    Daarna wees ik naar de deur, waar we voor stonden. Ik was ook bang voor Cole.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik keek langs zijn vinger naar de lachende jongen. Dat gebeurde hier niet vaak en ik snapte dus ook wel dat hij het eng vond. Zelf was ik hier ook eigenlijk nooit echt vrolijk. Ja heel soms op een van mijn goede dagen als ik iets leuks deed met Antz, maar anders ook echt niet, dan was ik gewoon neutraal, wat al heel wat voor me was. Ik keek toen naar Cole's deur en klopte op zijn schouder. "Alles komt goed. Hij eet je niet op. Ik bescherm je tegen hem." zei ik. Ik deed een stap naar voren, waardoor hij deels achter mijn rug verdween en klopte vier maal kort achter elkaar op de deur. Hopelijk was hij in zijn kantoor, maar ik verwachtte van wel, aangezien hij daar altijd was. En waarom zou hij er niet zijn? Hij moest toch wel een beetje een oogje houden op ons met al die groentjes heir in het huis.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Bowties were never Cooler