• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    het is eigenlijk gewoon een school, maar dan voor mensen met een speciale kracht, of je kan ook een wezen zijn, die ze niet echt goed onder controle hebben of beter willen leren onder controle te kunnen houden. we slapen met zn allen op een slaapzaal, apparte badkamer. het ligt op een heuvel en er is een groot stuk natuur omheen. Athene is het schoolhoofd. er zijn mensen die er al een jaar zitten en mensen die net komen voor hun eerstejaar. voorderest is het best wel een raar rpg met weinig regels maar welnheel erg gezellig.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Bovenin is niet het goede rollentopic dat is een oude die naynay ooit heeft gemaakt. Rollentopic staat wel tussen minimuis of mijn topics. Kan nu de link niet sturen want ik zit op mijn tablet


    ©1998

    Sherina

    Ik besluit toch te gaan zwemmen en kijk om me heen. Er is niemand, dus ik trek mijn kleren uit, ik leg ze op een stapeltje naast het water en ik neem een duik. Ik voel me altijd zo fijn en veilig in water, terwijl het best gevaarlijk kan zijn. Ik zwem zo wat heen en weer en drijf op mijn rug. Heerlijk. Ik zou wel eeuwig zo willen blijven drijven, maar zodra ik iets hoor duik ik onderwater en zwem snel naar mijn kleding. Ik kijk om me heen en zie niemand, misschien verbeeldde ik het me, maar wat als iemand me zo ziet? Ik denk dat ik toch maar weer mijn kleding aantrek.

    [Sexy, sorry lol]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Hallo iedereen, ik verveel me en heb geen zin om te posten, dus ik ga maar lekker off-topic stalken ^^.
    En ik had dus ook nog even een vraagje Maracroft... Want wil jij nog RJ spelen?


    ©1998

    Jawel :3


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Maar je speelt seth ook he?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Clair

    Ik zie inmiddels een heleboel nieuwe gezichten en twijfel. Wil ik wel met iedereen kennismaken? Natuurlijk vind ik het leuk om nieuwe vrienden te maken, maar ik voel ook wel dat ik op dit moment niet veel meer aankan. Ik ga maar op bed zitten met mijn boek en doe alsof ik lees, al heb ik geen flauw idee waar het over gaat. Ik schrik op door het harde geluid van een bel. Auw! Klaag ik binnensmonds. De schoolbel is er ook weer bij hoor. Nog harder en scheller dan vorig jaar. Met mijn verscherpte gehoor iets te luid. "Etenstijd!" Roept een vrolijke stem door de speakers. Ik weet dat ze door de hele school te horen is. Mijn maag gromt. Ik heb maanden uit de vuilnisbak gegeten en zo'n honger. Mijn wolvenkant wil voedsel. Maar niets is zo erg als mijn vampierkant, die schreeuwt om het bloed van alle mensen om me heen. Houdt het dan nooit op. Ik sta op en strom naar beneden: tijd om mijn buik rond te eten!


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Roxy

    "Leuk je te ontmoeten Jade" knik ik vrolijk en ik besluit om haar niet langer lastig te vallen. Ik ga op mijn bed zitten met mijn benen gekruist en kijk wat om me heen. Na een tijdje gaat de bel en is het etenstijd. Ik rammel!! Ik spring op en loop met de rest naar beneden. Daar ga ik aan een random tafel zitten en wacht op het eten. Ik staar maar gewoon wat voor me uit, even in mijn eigen wereldje, als iemand op de stoel naast mij neerploft.

    Jade

    Etenstijd. Ik leg RJ terug in haar bedje en druk een kusje op haar hoofd. Ik stel de babyfoon in op mijn mobiel en loop met de anderen mee naar de kantine. Onderweg komt Jacob aanlopen, hij slaat een arm om me heen. 'Lang niet gezien.' grapt hij. 'Mhhm.'


    ©1998

    Waarom reageert er opeens niemand meer...


    ©1998

    misschien kunnen we beter op de volgende dag overgaan ofzo, deze dag duurt nu ook wel heel lang. Of gaat dat altijd zo?


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    nee iemand zegt meestal de wanneer de volgende dag is.

    Dus bij deze

    Jafta:
    Het is de volgende dag


    ©1998

    [*schrijft* 'Ik werd wakker door......' Wat wekt ons eigenlijk? :P]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    weet niet een de luidspreker


    ©1998

    Stiekem gaan we verder op een andere pagina


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!