• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Hoe werken de klassen? Zijn er verschillende jaren? dus dat zou betekenen dat de nieuwe karakters niet bij de oude in de klas zouden kunnen komen, dat is misschien minder leuk. Dan splitst je de groep namelijk zo in tweeën.


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Nee iedereen volgt gewoon samen lessen, niks is hier logisch dus alles kan


    ©1998

    Clair

    Ik word wakker met een opmerkelijk fijn, uitgerust gevoel. Ik heb vannacht heerlijk geslapen. In een echt bed, voor de verandering. En vandaag beginnen de lessen weer! Lessen zijn op onze school anders dan op een normale middelbare. Hier volgt iedereen dezelfde lessen omdat we onze krachten onder controle moeten krijgen en hoewel geen twee 'mensen' echt precies dezelfde krachten hebben, is het schoolhoofd van mening dat we van elkaar het meest kunnen leren. En daar zit zeker wat in. Ik vind de lessen hier fantastisch. En ik ben zeer benieuwd wat al die nieuwe mensen kunnen. Waarschijnlijk val ik er volledig bij in het niet.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    hey, schrijf eens verder mensen


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Alpha, waar kun je dat gedoe stemmen?


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Welk gedoe? Quizlet woord? Moet je even kijken tussen mijn topics en dan staat er in een topic een link naar een poll


    ©1998

    Jade

    Uitgerust sta ik op. RJ heeft niet een keer gehuild. Ik rek me uit en kijk naar RJ ze slaap nog en ik later haar nog even slapen terwijl ik mezelf klaar maak. Voordat ik naar het ontbijt ga, haal ik RJ uit haar bedje en maak haar klaar voor de dag. Ik breng haar naar Khutan die aangeboden heeft om op de kinderen te passen. Daarna ga ik snel naar het ontbijt ik ben laat. Ik haal een bakje muesli met yoghurt en vers fruit en schuif aan bij de anderen.


    ©1998

    Damien

    Ik open mijn ogen en kijk op naar het interessante plafond hoog in de zaal, ik denk er maar niet lang bij na en stap uit bed. Aangekomen bij het ontbijt neem ik wat te eten en schuif ik aan bij wat bekende gezichten, ik groet even maar ben verder stil.


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    heayhea


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    heayhea


    Nooit


    ©1998

    ik weet niet waar het verhaal was,

    misschien overnieuw beginnen LOL

    grapje.

    gaan we verder?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    ik weet niet waar het verhaal was,

    misschien overnieuw beginnen LOL

    grapje.

    gaan we verder?


    Lees dan ff twee posts terug, we zijn in de kantine...


    ©1998

    ja, don't care


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    wie ben ik ook al weer?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    wie ben ik ook al weer?


    Anders zoek je dat gewoon even op ofzo... serieus


    ©1998