• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Wat is er mis met die van mij?


    Hoezo?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (...)

    Hoezo?


    Ik had er ook een voor je gemaakt....(huil)


    ©1998

    Jade

    'Pardon?' vraag ik aan het meisje dat plotseling bij ons was komen staan en de verkeerde vraag had gesteld.
    'Ik ben 20....'


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Ik had er ook een voor je gemaakt....(huil)

    Ik wil er wel meerdere


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Roxy

    "Oh...Sorry" blijkbaar is mevrouw op haar teentjes getrapt. "Hey, ik ben Roxy" zeg ik en ik steek mijn hand uit.

    Omglmgomgomg je pf


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (I know I cannot function but (H) )

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 21:50 ]

    Jade

    Ik besluit het meisje een tweede kans te geven als ze haar hand uitsteekt. 'Jade,' zeg ik en probeer vriendelijk over te komen. 'Linn het flesje is leeg' xeg ik terwijl ik het flesje weer van haar terug neem.


    ©1998

    Linn

    Ik wil het flesje niet loslaten en trek er nog even aan maar dan bedenk ik me dat zij wel sterker is dan ik. Ik kijk naar Eldjee en aai haar over haar hoofdje. 'zullen we nu een schone luier doen?' Enik qwil met eldjee van het bed af gaan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Hoi, ik zag net dat dit topic nog wel bezig is 0.o

    mag ik een update?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nieuwe mensen maken kennis met nieuwe mensen dat is eigenlijk alles

    Het enige is dat je het rollentopiv nog moet bekijkwn


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Jase

    na een tijdje besluit ik maar Susan te smsen, waar ze is enzo. Ik zucht even en loop naar school. Er is bijna niemand meer. Met een glimlach ga ik zitten, en probeer ik alles te negeren. Heey, waar ben je? Ik ben nu op school, bij de hoofdingang. Stuur ik, en ik leun tegen een muurtje aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (wacht, volgens mij ga jij door op het vorrige. we zijn over nieuw begonnen :$ bovenin zie je het rollentopic, maar dit staat er dus losvan, we zijn twee paginas geleden overnieuw begonnen.)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (wacht, volgens mij ga jij door op het vorrige. we zijn over nieuw begonnen :$ bovenin zie je het rollentopic, maar dit staat er dus losvan, we zijn twee paginas geleden overnieuw begonnen.)


    Oh, haha


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kan je me dan het nieuwe verhaal uitleggen, want ik snap het nu even niet :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself