• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Linn

    Ik kijk verbaasd naar Jade die mij knuffel de en ook knuffel de terug. Ik hield van knuffelene. 'Mag ik pelen met eldjee?' Vraag ik met een schuin hoofd op de meest lieflijke toon die ik kon. Ik loop al naar het bedje en kijk over de rand
    Ik moest wel op mijntm tenenstaan maar dat vond ik niet erg. Dat moest ik wel vaker.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Damien

    Het meisje laat de pop aan Sherina zien en na wat onbegrijpelijke woorden te hebben gezegd geeft ze het aan haar en loopt ze vlug weer ergens anders heen. Sherina richt zich naar mij toe en zegt: 'Maar het was leuk kennis met je te maken, dan ga ik maar eens verder met het ontmoeten van nieuwe mensen.' Ik knik naar haar en zeg: ''Bedankt, plezier je te ontmoeten.'' Ik loop terug naar mijn bed om verder uit te pakken.


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Roxy

    Het meisje overvalt me een beetje, maar op de een of andere manier vind ik het niet vervelend. Ik lach om haar 'James Bond' grapje en sla mijn armen mijn knieën. "Ik kan door middel van telekinesis dingen verplaatsen met mijn geest, zeg maar. Best wel freaky. En ik kan vliegen met mijn vleugels" zeg ik, plotseling verlegen. Het meisje glimlach. "Awesome! Maar waar zijn je vleugels dan?" zegt ze en kijkt verbaasd. Ik grinnik als ze achter mijn rug checkt. "Ik kan ze later verschijnen wanneer ik wil, gelukkig. Anders liep ik zo vreselijk voor gek" zeg ik en ik speel nerveus met het touwtje van mijn sneakers. "En jij? Wat zijn jouw krachten?"

    (Muisje, bij het rollentopic staan nog steeds niet Charlie's krachten en karakter)

    Jade

    Ik kijk naar Lynn die RJ staat te kijken.
    'Wil je als RJ zo wakker is helpen met de fles geven?' Vraag ik haar.


    ©1998

    Lol is Charlie een meisje?


    ©1998

    (Jaaaa duh, je hebt toch de foto gezien xD )

    Linn

    Ik? De baby drinken geven? 'Jaaa' roep ik hard en ik ga naast het bedje zitten wachten tot Eldjee wakker word.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Charlie

    Als ze naar mijn krachten vraagt moet ik even slikken. Zal ik het haar vertellen? Iedereen kwam het toch wel te weten. Ik heb het altijd moeilijk gehad met mijn krachtenm ook omdat ik de enige was met een kracht. 'Ik.euh' ik slik nog een keer. 'Ik kan spullen laten leven en mijn geest in ze verplaatsen.' Zeg ik met moeite. Ik kwam hier altijd mee in de problen. Ik hoop dat ze het niet erg vind.

    (Klopt. Had er nog geen een)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina

    Ik laat Damien achter bij zijn spullen en ga naar buiten. Ik zeg hier en daar hallo en ben trots op mezelf dat ik mensen zo durf aan te spreken, vooral na dat eerste meisje. Uiteindelijk loop ik een stukje om de school en ga zitten bij de vijver. Het is altijd zo vredig daar, ik word er altijd rustig van over het water te kijken. Ik krijg bijna zin om te zwemmen, maar ik weet niet of dat een goed idee is, dan moet ik ook weer opdrogen. Zo zit ik een beetje te denken en te turen.

    [Ik heb als plaatje mijn character zodat jullie een beter beeld bij mijn posts hebben :3 Jafta heeft het plaatje bewerkt :) ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 13:43 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Roxy

    Ik zie dat Charlie het moeilijk heeft, dus ik leg mij hand bemoedigend op haar knie. "Hey, iedereen heeft het moeilijk gehad met hun krachten. Het is niet iets om je voor te schamen. Ik denk voor mezelf altijd, wij zijn gewoon iets specialer dan de rest. En dat is alleen maar goed. Normaal zijn is ook maar zo saai" zeg ik en ik knipoog. "Ik weet hoe moeilijk het kan zijn, ik schrok me ook dood toen ik ineens vleugels had en alle spullen door mijn kamer vlogen. Maar we kunnen er goede dingen mee doen als we onze krachten onder controle kunnen houden" Ik hoop dat ze zich wat beter voelt, normaal zou ik haar een aansteller noemen, maar ik wil niet weer buiten de groep vallen omdat ik zeg wat ik vind. Ik zeg het gewoon zoals het is.

    (Als iemand anders geintereseerd is in een plaatje of iets, stuur mij dan een privebericht ofzo, ik vind het leuk om te doen dus wees niet bang om het te vragen.)


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Cool iets met een coole panda en dan mijn naam? Of minimuis?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Charlie

    Ik voelee haar hand op mijn knie en vond het fijn.Raar, ik kende haar niet. We worden vast goede vvriendinnen, dacht ik nadat ze me een preek had gegeven. 'Ja, we zijn speciaal' zeg ik
    En ik glimlach.
    Ik pak mijn kettjng en doe hem om. Misschien geeft deze mij meer kracht
    Het was een kettinkje dat ik van mijn moeder had gekregen toen mijn krachten begonnen. Ik hield het vast en dacht terug aan het moment.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    Cool iets met een coole panda en dan mijn naam? Of minimuis?


    Wat is er mis met die van mij?


    ©1998

    Roxy

    Ik glimlach vrolijk naar Charlie. Ik denk dat zij en ik het wel met elkaar kunnen vinden. Ze sluit haar ogen en ik besluit om nog even verder mensen te ontmoeten. Ik loop naar het verste bed, waar een meisje in een rolstoel zat. Ik tik op haar schouder en zag dat ze een baby vasthad. Ze gaf het kleine kindje de fles. Een ander klein meisje hielp haar, en ik vond het best wel schattig, maar ook vreemd, want zo oud zag het meisje er nou ook weer uit. "Tienermoeder?" zeg ik per ongeluk hard op. Oeps.