• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    [RJ is in de periode dat je voor het eerst gaat lopen dat is toch iets van een jaar ofzo.. ik weet het niet precies, heb nog niet zoveel kinderen gehad. Ja je mag even voor met m'n kind)


    ©1998

    Sarah

    Na even naar de drukte te hebben gekeken liep ik naar Jade. Ik ging aan het uiteinde van haar bed zitten en zag dat ze wel wat rust kon gebruiken. 'zal ik anders even?' zeg ik en ik reik mijn handen naar haar uit. 'Ik weet wel hoe ik haar in slaap kan krijgen' zeg ik en ik neem RJ over. "Ga jij maar even liggen' zeg ik tegen Jade en ik wieg met Rj tewijl ik rondjes loop in de kamer. Na een tijdje is ze weg of igenlijk na drie minuten al en ik leg haar in haar bedje en stop haar in.


    (lol ik kom nu pas terug op het feit dat mijn kinderen vorrig jaar geboren zijn en n u4 zijn lol)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Maak ja niet uit... doesent matter Robin kun eigenlijk ook nog niet zo oud zijn


    ©1998

    Jade

    'Dankje,' zeg ik zachtjes als Sarah RJ weer in haar bedje stopt. Daarna val ik slaap.


    ©1998

    Damien

    Plots voel ik iets aan mijn arm trekken, ik kijk naar mijn arm en zie dat er een klein meisje aan staat te trekken met al haar kracht, ze trekt ook aan die van Sherina, blijkbaar wil ze dat wij met haar meegaan want ze zegt dat we haar poppenhuis moeten bekijken. Ik kijk vragend naar Sherina om haar reactie hier op te zien.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 16:39 ]


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Clair

    Ik geef het nieuwe meisje, Roxy, een snelle rondleiding door de school. Ze verteld me over haar vakantie terwijl ze vrolijk naast me huppelt. Ik moet onbewust glimlachen. Ze is eigenlijk best schattig. Al ben ik net zeventien en daarmee waarschijnlijk jonger. Ze vraagt me ook naar mijn eigen vakantie. Ik omzeil haar vragen. Ze is dan wel aardig, maar ik ken haar nog maar net en ik durf niet meteen mijn hele hart uit te storten. Ik heb Jade, Tessel/Sarah en nog wat anderen gezien. Iedereen zag er goed uit en het is ontzettend fijn om ze allemaal weer te zien en om nieuwe vrienden te maken. Maar het is ook zwaar. Ik weet dat ik er minder goed uitzie. Mijn haar is een pijnhoop, mijn kleren zijn gescheurd, en mijn nagels afgebeten. Verder ben ik nogal wat afgevallen. Ik heb twee maanden op straat geleefd. En dat dorstprobleem sluimert ook nog steeds onder de oppervlakte. Vandaar de afgebeten nagels. Ik weet dat ik het mensenbloed volledig moet afzweren als ik mij wil blijven. Maar het is zo verdomd moeilijk!


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    'Clair!' roep ik blij als de deur opengaat. Ik ga recht overeind zitten.


    ©1998

    Clair

    Jade! denk ik opgelucht. Ik loop snel op haar af en omhels haar. RJ ligt in haar eigen bedje en slaapt vredig. Wat is ze groot geworden! Ik hou de tranen met moeite binnen. Het slaat nergens op om te gaan huilen. "Hoe gaat het met je?" vraag ik haar, nieuwsgierig. Maar daarna daalt de onzekerheid over me heen. Kan ik het eigenlijk wel aan? Al die gelukkige verhalen over de vakantie van mijn vriendin en potentiële nieuw vrienden.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    'Het goed hoor.' ik glimlach, maar zie dat Clairs gezichtsuitdrukking verandert. Ik besluit niet verder te gaan vertellen over mijn vakantie was. Gezellig met de jongs, Leah Sue en Emily in La Push. Clair bleef achter op school. Ik had haar wel mee willen nemen, maar ze is half vampier en ik was bang dat ze in de buurt zou gaan jagen op mensen. Ik kon het gewoon niet riskeren om haar mee te nemen. Als er iets zou gebeuren zouden ze haar afmaken en mij de schuld geven. Ik had medelijden met Clair. Ze was altijd goed voor de meeste mensen geweest en toch werd ze gekweld met het feit dat ze mensen moest doden. Vampirisme was iets vreselijks en de goden hadden ze bedacht. Om het aantal mensen terug te dringen. Tegen hun wil werden ze dan meestal vegaburgers.
    Ik wilde dat ik iets kon betekenen voor haar, maar ik heb het zelf net allemaal op een rijtje ik zou het niet kunnen veroorloven om mezelf weer in de shit te werken.


    ©1998

    Sherina

    Ik kijk in Damien's vragende ogen en lach. Linn is altijd zo opdringerig, ze wil je ook altijd alles vertellen en laten zien, blijkbaar zelfs als je een vreemde bent. Ze laat ons een popje zien en ze strijkt over het haar. Ik probeer verwonderd te doen en zeg dat het popje mooi is.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Roxy

    Clair was erg aardig, maar er was iets eigenaardigs aan haar wat ik niet kon plaatsen. Ik zal wel wachten tot ze er klaar voor is om het met mij te delen. Ik was Clair gevolgd naar de slaapkamer, waar iedereen nu was. Al die mensen die ik niet kende maken me een beetje zenuwachtig, dus ik sluip naar mijn bed, en zie dat de bedden naast mij nu ook bezet waren. Ik ga op mijn bed zitten en rits mijn tas open, waar al mijn cds uitvallen. De beatles-cd valt hard op de grond. Ik knipper een beetje zenuwachtig en grijp naar mijn cd, maar voordat ik iets kan doen pakt iemand anders hem op. Verschrikt en boos kijk ik op.

    Charlie

    ik zie een cd op de grond vallen en mijn reflex pakt het meteen op. 'Hier' zeg ik en ik glimlach. vervolgens steek ik mijn hand uit en schud haar hand. 'Mijn naam is Charlie. charlie hunter.' zeg ik en ik lach om de manier waarop ik dit gezegd had. Ik ga tegenover haar zitten op mijn bed, en krul mijn benen op. 'En?. wat zijn jou 'krachten''. zeg ik. ik was ontzettend nieuwschierig naar andermans krachten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Linn

    'Rina, rina.' zeg ik en ik trek aan de vinger van sherina. 'Kuh ei haar eveh in sjaap wieguh?' En ik duw Molly in haar handen. 'Wel voorsjichtig hool, ze is nog maal net uit mijn buik.' zeg ik en ik loop weg. Zo nu ben ik tenminste van dat vervelende kind af. Ik loop naar een meisje toe. 'Hallo,' zeg ik vrolijk.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Ik ben nog in gesprek met Clair als Linn besluit dat zij ook mee moet praten.
    'Hallo,' zegt ze vrolijk en ze springt bij me op bed.
    'Linn! Ik heb je zo gemist.' Ik pak de iets te snel gegroeide peuter op en knuffel haar.


    ©1998

    Sherina

    Ik blijf beduusd achter met het popje en kijk Damien aan. Daar zitten we dan met het kind van een vierjarige. Ik loop naar Sarah/Tessel en leg het popje op het bed. Sarah knikt begrijpend naar me en ik richt me weer tot Damien. 'Maar het was leuk kennis met je te maken, dan ga ik maar eens verder met het ontmoeten van nieuwe mensen.'


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.