• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Jeej Danae , gij hebt gepost!!(lol)

    Ik weet niet waarom ik dit twee keer post

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 11:50 ]


    You shall not pass!

    Jionni.

    En eindelijk, na lang wachten, kwam het enige meisje aan die ik echt leuk vond. Ik had mezelf wel dood kunnen slaan als ze vandaag niet op school was gekomen. Dan had ik de link gelegd. Ze wou me niet zien. Nu ze hier was begon ik weer vrolijk te worden. Ze had zich vandaag weer prachtig gekleed en haar haar zat heel goed. Ook al wel ze nogal angstig om haar keek, vond ik haar prachtig. Waarom ze bang was, wist ik niet. Dat vraag ik later wel. De gedachten dat ik met haar moest praten, maakte me nerveus. Terwijl ze toch gewoon een vriend is, die ik al langer ken als dit jaar. Terwijl ik mijn klamme handen aan mijn broek af veegde, bleef ik naar haar kijken, terwijl richting ons liep.


    You shall not pass!

    NayNay schreef:
    (Aw....Het komt allemaal wel goed (flower) Luister gewoon niet naar hem (H) )

    Brittany

    Ik glimlach en loop richting de klas. Ik kijk naar Susan en Rick en iedereen die daar zit. Ik zie het tafeltje waar Rils en ik normaal zitten. Een steek in mijn hart. Ik lijdt haar naar het tafeltje. Ik zie Susan en iedereen ons verbaasd aankijken.

    (Zullen we zo even wachten tot de rest er ook is? Anders spammen we het hele topic vol xD)


    Elena Sasha Mahone
    Ik volg haar zo stil en onopvallend mogelijk wat niet goed gaat aangezien iedereen ons aan zit te staren.
    Ik laat me op de stoel zakken en doe mijn kap terug af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sophia

    Ik probeerde er rustig en ontspannen uit te zien die dag. Zodra ik de klas inkwam wierp ik een blik op jionni, om de een of andere reden kalmeerde zijn aanwezigheid me, alsof hij me wel zou beschermen. De eerste paar lesuren gingen langzaam en tergend voorbij, voor het eerst was ik bang voor de berichtjes die ik constant kreeg, wat zou Evan me nu sturen? In de pauze liep ik alleen richting de aula, daar was hij


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ik ben nu een paar dagen op vakantie, kan dus niet posten. Ben vrijdag avond waarschijnlijk weer terug.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Oké, fijne vakantie danaetje.. :D


    You shall not pass!

    Sophia

    Hij is nu nog aan het einde van de gang, maar dat duurt niet lang meer. Zijn stappen zijn groot, vol woede die ik nooit eerder heb gezien. Ik voel me plotseling ontzettend kwetsbaar. Hij is sterker... Natuurlijk kan ik mijn krachten gebruiken. Hem dwingen weg te gaan. Ik probeer het, maar omdat ik zo verschrikkelijk bang ben is mijn hoofd mistig. Ik kan het niet Ik kan het niet. En dan staat hij vlak voor me. "meekomen!" blaft hij in mijn oor. Ik duik ineen tegen de muur en kijk wanhopig om me heen, iemand. Alsjeblieft! Maar de gang is, met uitzondering van ons, verlaten. "Ik wil niet" piep ik. "Oh, jij wil zeker wel. Na alles wat ik voor je heb gedaan, denk je dat het zo gemakkelijk gaat. Denk je soms dat je vrienden niet van je walgen, vuile hoer!" Ik krimp nog verder ineen. "Ik... ik heb school. en..." Ik begin te huilen. Maar hij lijkt wel meedogenloos. Helemaal niet zoals ik hem ken. Hij grijpt mijn arm vast en trekt me vooruit. "Meekomen, zei ik. Verdomme!"


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Nadine, een beetje hulp zou fijn zijn xD.
    Terug van weggeweest!


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jionni.

    Bezorgd keek ik om me heen. Ik geef toe, ik ben aardig snel bezorgd maar toch bekroop een slecht gevoel me. Sophia was er nog niet terwijl de pauze al een paar minuten bezig was. Ze was nooit veel later dan ons. 'Ga even naar de wc' zeg ik zo kalm mogelijk tegen mijn vrienden, die eigenlijk niets merken. Ze knikken en er klinken wat instemmende geluiden. Met een snelle pas liep ik naar de gang waar we net nog les hadden gehad. Ik hoorde wat gepraat en zachtjes liep ik verder. Ik had goed gegokt. Daar zag ik Sophia en een onbekende gast, waarschijnlijk haar vriendje. Over zijn naam moest ik even nadenken maar na een tijdje schoot het me te binnen, Evan. Sophia huilde waardoor ik merkte dat het niet zo goed ging tussen die twee. Ze werd meegesleurd door Evan die haar hardnekkig meetrok. Ze liepen naar de trap die bijna nooit, en zeker niet om dit tijdstip, gebruikt werd. Ik volgde op een geheimzinnige manier, waardoor het bijna leek alsof ik de badboy was. Ik mocht niet lachen in deze situatie zeker niet als je keek naar het geen dat voor me gebeurde. Ik hield mijn lach in en sloop naar de trap toe. Geen van twee hadden ze door dat ik her gewoon stond. Ik haalde mijn mobiel te voorschijn en filmde een klein stukje van het tafereel voor me. 'Wat ben je aan het doen' schreeuwde ik zo hard mogelijk en ik drukte Evan weg. 'Niets bemoei je er niet mee.' Ik bleef staan en keek hem woedend aan. 'Was ik nog niet duidelijk genoeg? Rot op..!' Hij keek me zeer kalm aan maar ik wist dat hij me wel levend kon opeten. Ik schudde mijn hoofd, de laatste actie om hem te laten ontploffen. Ik kreeg de eerste klap in mijn gezicht. Ik voelde de pijn maar mijn boosheid borrelde op en snel haalde ik uit naar hem. Ik voelde me een held op dit moment. Strijden voor het meisje dat ik het leuk vond en hij voor het meisje die hij gewoon gebruikt had. Hij kwam terug en sloeg me weer. Bloed kwam uit mijn neus gelopen maar ik beteedde er geen aandacht aan. Ik sloeg terug en zo raakte we in een gevecht. Hij was sterker maar ik was slimmer.

    ( een beetje lang hoofdstukje, en Danae, ik schiet je te hulp...:) )


    You shall not pass!

    Sophia

    Wat moet ik doen? Wat moet ik doen? WAT MOET IK DOEN?!!!!!!! Mijn gedachten tollen door mijn hoofd. Toen Evan me meesleurde, was ik zo bang, zo bang ben ik nog nooit eerder geweest. Alhoewel... Dat lieg ik. Maar ik was toch al behoorlijk banger. En nu voel ik nog meer angst, voor Jionni, dit keer. Hij bloedt, ik zie hoe het uit zijn neus druppelt, op zijn shirt terecht komt. Dat maakt iets in me los, iets dat altijd diep verborgen ligt. woede. Ik werp me schreeuwend op Evan en spring op zijn rug. Hij valt bijna voorover, vind dan zijn evenwicht terug en begint in het rond te springen. Hij probeert wanhopig om me van zijn rug te krijgen. Jionni maakt handig gebruik van het moment door Evan een stomp in zijn gezicht te geven. Net goed, denk ik woest. "Wat is hier aan de hand?" zegt een stem.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ik heb echt geen idee meer waar dit verhaal over gaat....


    ©1998

    Ik heb echt geen idee meer waar dit verhaal over gaat....


    ©1998

    Ik heb echt geen idee meer waar dit verhaal over gaat....


    ©1998

    Ik heb echt geen idee meer waar dit verhaal over gaat....


    ©1998

    Danae wat een rot einde... Ik lig een beetje het verhaal zeg maar.. Maar hoe moet ik verder nu??


    You shall not pass!