• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling


    Meisjes:
    - Tigerlily Templesmith || Celebration
    - Armilla Rose Trinket || xImaginary
    - Aaliyah Snow || Rippertjiep
    - Jonylinne Hardwels || GwenxVeer
    - Millicent Gardner || Unimaginable
    - Capri Overwhill || MinnieMouseX
    - May Avalon Vestra || After
    - Tania Sunder || BeMe





    De arena: Het water is zoet en diep. De nachten zijn koud en de dagen heel warm. Het bos is oud en krukdroog, met maar een paar bomen die goed zijn om in te kunnen klimmen. De rest van de arena, behalve de beek, is ook droog. Er zijn geen fruitbomen/struiken te vinden. Voor de duidelijkheid: De link met de geïmproviseerde afbeelding van de arena heeft niet de goede verhoudingen. In werkelijkheid is het water zo'n 15 meter breed, en is het bos ongeveer een kilometer breed. De afmetingen kloppen dus niet!!



    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders het liefst 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 5 zinnen lang.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Bestuur de personages van anderen niet.
    ~ Zet boven je post de naam van de tribuut én de plaats waar hij/zij zich op dat moment bevindt.
    ~ Kletsen, afspraken en discussies voeren kan in het praattopic.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet(:


    Het wordt weer dag, alweer bloedheet.


    Het hele systeem zit even in de knoei nu in de vakantie, dus ik ben van plan pas weer lootjes te trekken na de vakantie.


    Rollentopic.
    Klets- en Discussietopic.



    Enjoy the Games,

    Holes.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 22:03 ]


    :)

    Gionni Flickerman || behind you Water -> Hoorn
    Ik spring in het ijskoude water en vergeet eventjes dat ik midden in de arena zit. Ik spoel mezelf af, weg bloed, weg ruw zand. Dan blijf ik even rustig op mijn rug op het water drijven en staar naar de lucht. De sterren zijn alweer verdwenen, en langzaamaan wordt het weer licht. Ik besluit maar snel weer terug te gaan naar Lily en vul de flesjes snel met water. Daarna neem ik zelf nog snel een paar slokken en stap uit het water. Mijn kleren zijn helemaal doorweekt maar ik vind het niet erg: de zon zal vanmiddag wel weer gaan schijnen en dan zal dit alleen maar verkoeling bieden.
    Ik loop over de duinen terug en kijk naar de zonsopgang. Als dit niet de arena was zou ik genieten van het uitzicht dat zo anders en eigenlijk op een andere manier zoveel mooier is dan het Capitool. Maar dit is de arena, dus geniet ik er niet van en loopt er alleen maar een rilling over mijn lijf.
    'Liiiiiiiily!' roep ik als ik de laatste duin heb gehad en ik laat mezelf ervanaf rollen. Beneden gekomen zit ik helemaal onder het zand dat aan mijn natte lichaam vastgeplakt zit.
    'Bah,' mompel ik even. Dan ben ik bij Lily, die schattig ligt te slapen met haar mond een stukje open. Ik ga naast haar liggen en ben zo lief om mijn met nat zand besmeurde armen beschermend om haar heen te leggen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 16:26 ]


    :)

    Tania Sunder Rand van het bos
    ,,Oke, is goed. Liever dan hier blijven zitten in elk geval.'' zegt het meisje uiteindelijk.
    De jongen staat nog steeds roerloos voor ons.
    Ik kijk onderzoekend naar de boog. Dan kijk ik naar de pijlen.
    Ik denk niet dat de jongen iets achter houdt.
    Ik wil net zeggen dat hij voorop loopt, als ik bedenk dat hij ons daarvoor vast niet genoeg vertrouwd. Vooral mij niet, aangezien ik net indirect heb gezegd dat we hem zullen vermoorden als hij niet meewerkt. Ik loop richting het bos en gebaar de jongen dat hij achter me aan moet komen.

    Ik kijk mijn 2 metgezellen en besluit om me als leider op te stellen. Misschien pakt het nog goed uit ook.
    ,,Oke. Het is bloedheet. En ik heb honger. Ik kan wel wat vis gaan vangen.''
    Ik kijk naar de jongen. ,,Kun jij wat gaan jagen?''
    dan kijk ik naar het meisje.
    ,,Een goede schuilplaats is handig. Kun jij daar voor zorgen? Het liefst in een boom.
    O. En het is misschien handig om elkaars naam te weten. Ik ben Tania.''

    Mortis Ray Heavensbee

    "Oke, is goed. Liever dan hier blijven zitten in elk geval.'' Zegt een ander meisje uiteindelijk.
    Het meisje wat me net aansprak kijkt onderzoekend naar mijn boog en dan naar de pijlen.
    Ik volg haar bewegingen met mijn ogen en kijk haar dan aan.
    "Oke. Het is bloedheet. En ik heb honger. Ik kan wel wat vis gaan vangen.'' Zegt het meisje. Ik ben blij dat zij de leiderschap op zich neemt.
    Ze kijkt naar mij. "Kun jij wat gaan jagen?'' Ik knik en pak mijn pijlenkoker en boog op.
    Dan kijkt ze naar het andere meisje.
    "Een goede schuilplaats is handig. Kun jij daar voor zorgen? Het liefst in een boom. O. En het is misschien handig om elkaars naam te weten. Ik ben Tania.'' Zegt het meisje wat als eerst iets tegen me zei en de leiderschap op zich heeft genomen.
    "Ik ben Mortis, ik ben 15 jaar." Zeg ik tegen ze. "Maar ik zal nu meteen beginnen met jagen, dat is handiger. We kunnen het best hier weer verzamelen." Met die woorden loop ik weg. Als ik een stukje van ze af ben begin ik te jagen.
    Opeens zie ik een dier. Stilletjes loop ik dichter naar het dier toe. Als ik dicht genoeg bij het dier ben schiet ik geluidloos. De pijl raakt het dier in zijn nek. Op slag is het dier dood.
    Ik pak het dier op en begin weer richting de plek van net te lopen. Als ik daar ben aangekomen wacht ik op de rest.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Unimaginable schreef:
    Milliecent Gardner || Duinen
    Ik beet even op mijn lip voordat ik opstond en naar het water liep. Mijn ogen zochten naar een uitweg, maar vonden deze niet. Er was geen andere optie dan zwemmen. Als dit nog langer ging duren was het ook alweer dag voordat we aan de andere kant waren. "Let op mijn spullen," zei ik net hard genoeg om te horen. Ik haalde het elastiekje uit mijn haar en maakte er een vlecht van, zodat mijn haar niet zo in de weg zou zitten tijdens het zwemmen. Mijn haar kreeg het zwaar te verduren tijdens deze spelen. Ik slikte en keek naar de jongen, Yr, Yr... en dan nog wat, het kwam alweer terug, dacht ik ten minste. "Als je maar weet dat ik nooit voor de lol zwem en een hekel heb aan water." Zei ik voordat ik mezelf in het water liet zakken en begon te zwemmen. Ik liet mezelf onderwater zakken, omdat ik dan het idee had dat ik sneller gng, maar om eerlijk te zijn ook omdat ik het niet voor elkaar leek e krijgen om boven te blijven. Ik voelde dat ik zuurstof nodig had, maar ik leek niet naar het oppervlak te komen, wat niet mee hielp. Daarbij vond ik het water ook nog eens ijskoud aanvoelen. Ik kwam boven en ademde even goed in. Ik probeerde boven te blijven en de laatste paar meter te zwemmen. Ik lag mijn armen op de kant en probeerde me p te hijsen. Ik was alles behalve zwaar, dus het feit dat ik mezelf niet op kon hijsen zo echt wat, of je had gewoon altijd moeite met je eigen gewicht, ik wist het niet. Ik hield me nooit bezig met dat soort dingen, ook niet met vechten of wat dan ook van de dingen die je nodig had in de honger spelen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Holes schreef:
    Gionni Flickerman || behind you Water -> Hoorn
    Ik spring in het ijskoude water en vergeet eventjes dat ik midden in de arena zit. Ik spoel mezelf af, weg bloed, weg ruw zand. Dan blijf ik even rustig op mijn rug op het water drijven en staar naar de lucht. De sterren zijn alweer verdwenen, en langzaamaan wordt het weer licht. Ik besluit maar snel weer terug te gaan naar Lily en vul de flesjes snel met water. Daarna neem ik zelf nog snel een paar slokken en stap uit het water. Mijn kleren zijn helemaal doorweekt maar ik vind het niet erg: de zon zal vanmiddag wel weer gaan schijnen en dan zal dit alleen maar verkoeling bieden.
    Ik loop over de duinen terug en kijk naar de zonsopgang. Als dit niet de arena was zou ik genieten van het uitzicht dat zo anders en eigenlijk op een andere manier zoveel mooier is dan het Capitool. Maar dit is de arena, dus geniet ik er niet van en loopt er alleen maar een rilling over mijn lijf.
    'Liiiiiiiily!' roep ik als ik de laatste duin heb gehad en ik laat mezelf ervanaf rollen. Beneden gekomen zit ik helemaal onder het zand dat aan mijn natte lichaam vastgeplakt zit.
    'Bah,' mompel ik even. Dan ben ik bij Lily, die schattig ligt te slapen met haar mond een stukje open. Ik ga naast haar liggen en ben zo lief om mijn met nat zand besmeurde armen beschermend om haar heen te leggen.


    Echt vet schattig<3
    Btw waarom is Gionni behind me ;o
    I'm scared
    Btw lekker charming, Lily slaapt dus met haar mond open xD


    Tigerlily Templesmith || Hoorn
    Langzaam open ik mijn vermoeide oogleden. Het voelt alsof ik maar een kwartiertje heb geslapen en uitgeput wrijf ik even in mijn ogen. Dan pas valt de arm op, die beschermend om mij heen geslagen ligt. Even staar ik verbaasd naar de arm, die ook nog onder het zand zit, en bedenk of die er ook al lag toen ik in slaap viel. Volgens mij niet. Dat betekent dus.. dat Gionni terug is.
    'Gionni.' roep ik vrolijk uit, terwijl ik me in één beweging omdraai.
    Ik kijk recht in zijn diepblauwe ogen. Ik ben echt heel erg blij dat ik niet meer alleen ben. Dat hij veilig teruggekeerd is en niet gevochten heeft met andere tributen. Al kan ik dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Misschien heeft hij wel gevochten, maar dan heeft hij ook gewonnen, dus dat is niet heel erg. Ik heb tenslotte ook al iemand vermoord. Sam.. Okey niet aan denken, beveel ik mezelf.
    Ik richt me weer op Gionni en laat mijn ogen even over zijn lichaam glijden.
    'Gatver. Hoe kom je zo onder het zand?' vraag ik hem, terwijl ik met een smerig gezicht het zand van zijn arm afklop.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    ['K ben vier weken op vakantie, dus dan kan ik niet reageren. Als mijn personage dood moet, dan mogen jullie beslissen wie dat doet. Jullie mogen mijn personage ook besturen.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ik ben volgende week & volgend weekend weg, en wifiloos. Postjes van mij hoef je dus niet te verwachten :)]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wil iedereen die komende week WEL kan reageren even posten?


    :)

    Holes schreef:
    Wil iedereen die komende week WEL kan reageren even posten?

    Ik heb al gepost(: En ik wacht nog op een reactie van Gionni, dus wil je zelf ook weer ff posten?(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Holes schreef:
    Wil iedereen die komende week WEL kan reageren even posten?


    (Ello :3 ik moet alleen even wachten op reactie)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chain Avain Trinket II Bos

    Ik open mijn ogen en zie dat het al licht is. De zon schijnt gelukkig niet in mijn gezicht, want de bladeren houden het zonlicht tegen. Langzaam rek ik mezelf uit en kijk ik naast me. Armilla ligt nog vredig te slapen, met de takken van de boom om haar heen als deken. Wacht eens... Ik ben in slaap gevallen tijdens de wacht! Dit is niet goed, echt niet... Ik weet niet hoe snel ik me moet omdraaien naar de spulen. Tot mijn verbazing staat alles nog precies op dezelfde plek. Dat is een opluchting. ''Bedankt.'' Fluister ik naar de boom, in de hoop dat Armilla niet wakker wordt. Terwijl ik rustig tegen de boom aan leun, eet ik wat kersen en let ik op de omgeving.


    imperfection is beauty

    Tania Sunder - bos
    ,,Ik ben Mortis, ik ben 15 jaar." zegt de jongen.
    ,,Maar ik zal nu meteen beginnen met jagen, dat is handiger. We kunnen het best hier weer verzamelen."
    Ik knik en de jongen loopt weg. Het meisje naast me staat in gedachten verzonken voor zich uit te staren. Ik heb geen zin om nog meer tijd te verspillen dus ik zeg dat ik haar zo wel zie. Dan loop ik terug naar de rivier.

    Ik kijk even om me heen. Niemand. Ik duik het water in. Het is lauw. Ik zwem naar boven en drink wat. Dan zwem ik naar beneden. Ik zie wat wegschieten.
    Ik duik nog iets dieper. Dan sluit ik mijn armen om een vis heen. Erg slim zijn ze ook niet. Ik klem de vis zo hard mogelijk tegen me aan en zwem naar boven. Als mijn hoofd boven water komt ontsnapt de vis, en hij zwemt vlug weer naar beneden. Ik zucht en duik weer naar beneden. Dit is nog moeilijker dan ik dacht.


    (Ik ben trouwens van 27 juli tot en met 3 augustus een week op kamp. Dus reageer dan helemaal niet.)

    Celebration schreef:
    (...)
    Ik heb al gepost(: En ik wacht nog op een reactie van Gionni, dus wil je zelf ook weer ff posten?(:

    Ik bedoelde met 'posten' gewoon een reactie op wat ik had gezegd. Niet persé het verhaal van jouw personage oid:P
    Maar ja hoor ik zal eerdaags. Nu alleen niet, na negen uur kan ik me niet goed genoeg meer concentreren daarvoor. Be happy with your 'The Short Second Life Of Diego' hoofdstukje;)


    :)

    Holes schreef:
    Wil iedereen die komende week WEL kan reageren even posten?


    Sorry dat ik zo lsng niet heb gepost ö
    Ik zal het vanneweek proberen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Holes schreef:
    (...)
    Ik bedoelde met 'posten' gewoon een reactie op wat ik had gezegd. Niet persé het verhaal van jouw personage oid:P
    Maar ja hoor ik zal eerdaags. Nu alleen niet, na negen uur kan ik me niet goed genoeg meer concentreren daarvoor. Be happy with your 'The Short Second Life Of Diego' hoofdstukje;)

    [Okey haha&Im'happy with your hoofdstukje(:
    Vandaag of morgen (want heb vandaag niet veel tijd denk ik(; ) Summer Paradise hoofdstukje!]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .