• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling


    Meisjes:
    - Tigerlily Templesmith || Celebration
    - Armilla Rose Trinket || xImaginary
    - Aaliyah Snow || Rippertjiep
    - Jonylinne Hardwels || GwenxVeer
    - Millicent Gardner || Unimaginable
    - Capri Overwhill || MinnieMouseX
    - May Avalon Vestra || After
    - Tania Sunder || BeMe





    De arena: Het water is zoet en diep. De nachten zijn koud en de dagen heel warm. Het bos is oud en krukdroog, met maar een paar bomen die goed zijn om in te kunnen klimmen. De rest van de arena, behalve de beek, is ook droog. Er zijn geen fruitbomen/struiken te vinden. Voor de duidelijkheid: De link met de geïmproviseerde afbeelding van de arena heeft niet de goede verhoudingen. In werkelijkheid is het water zo'n 15 meter breed, en is het bos ongeveer een kilometer breed. De afmetingen kloppen dus niet!!



    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders het liefst 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 5 zinnen lang.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Bestuur de personages van anderen niet.
    ~ Zet boven je post de naam van de tribuut én de plaats waar hij/zij zich op dat moment bevindt.
    ~ Kletsen, afspraken en discussies voeren kan in het praattopic.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet(:


    Het wordt weer dag, alweer bloedheet.


    Het hele systeem zit even in de knoei nu in de vakantie, dus ik ben van plan pas weer lootjes te trekken na de vakantie.


    Rollentopic.
    Klets- en Discussietopic.



    Enjoy the Games,

    Holes.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 22:03 ]


    :)

    Tania Sunder, Rand van het bos. (Rivier kant)
    ,,Oke. Bondgenoten."
    Gelukkig. Ik ben het alleen zijn al weer zat. Raar. Thuis was ik altijd alleen.
    We staan allebei maar een beetje te staan.
    Ik pak met mijn goede hand mijn slechte hand. Angst helpt niet echt tegen pijn.
    ,,Zullen we het bos in gaan? Ik denk dat het in een boom momenteel veiliger is dan op de grond. En dan kunnen we makkelijk naar de open vlakte aan de andere kant van het bos, en naar de rivier."

    [Sorry ga voor morgen niet meer reageren]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik ben bij jullie, sorry dat ik gisteren niet reageerde. Maar net toen ik wou reageren moest ik van de laptop af.:(]

    Mortis Ray Heavensbee ll Rand bos

    Het is donker geworden en ik hoor een kanonschot. Verbaasd kijk ik om me heen, ik ben benieuwd wie er dood is.
    Mijn maag begint te knorren, dus ik ga zachtjes uit de boom waar ik in zit. Snel drink ik even wat en ga dan lopen. Opeens hoor ik een dier bewegen, zachtjes loop ik zo dat ik het dier kan zien. Dan schiet ik. Voordat het dier weg kan komen doorboort mijn pijl zijn nek.
    Ik loop naar het dier toe en zie dat het een jong klein hertje is. De pijl haal ik uit zijn nek en ik begin hem te villen. Als dat klaar is begin ik wat rauw vlees te eten totdat ik vol zit.
    Dan verberg ik het hert onder een stapel bladeren, bij een boom zodat ik het later altijd nog kan opzoeken.
    Ik neem nog een slok van mijn water en ga dan op zoek naar een goede boom waar ik in kan slapen.
    Opeens hoor ik stemmen en zachtjes loop ik verder. Ik ben dicht bij twee meiden. Ik wil me eigenlijk omdraaien en wegrennen, maar ik weet zeker dat ze me dan zien.
    Zachtjes loop ik weg, maar dan klinkt er een luide krak onder mijn voet.
    Geschrokken kijk ik op naar de meiden.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Fleeko schreef:
    Kai Evan Fareless ||De duinen

    "We hebben een slaapplaats nodig." zei Milicent en ik keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan. "Nee echt?"zeg ik sarcastisch.
    Ik zucht en kijk even rond. Wij zaten nu nog te dicht bij de hoor en vanaf hier zag ik mensen zitten bij de hoorn ,dus die plaats konden we niet innemen. en aan de andere kant was water. Ik ril even ,ik haatte water. Ik dronk het liever dan dat ik erin zwom.
    "Waar gaan we nu naartoe?"vroeg ik hun dan. Bos ,toch de hoorn proberen in te nemen ,of over het water naar het bos ,die je in de verte zag.



    Milliecent Gardner || Duinen
    De kleine jongen, die ik vanaf nu bij de naam Y gaan noemen omdat ik zijn hele naam al niet meer had onthouden, leek niet veel te zeggen. Ik zuchtte zegt en keek even om me heen, op zoek naar de perfecte schuil plaats. Ik kon totaal niet zwemmen, maar daarbij was het ook nog eens zo dat we niet aan deze kant konden blijven. We waren best wel duidelijk zichtbaar en om de hoorn proberen in te pikken? Nee. Ik liet mijn schouders even hangen terwijl ik andere opties probeerde te bedenken. "Ik denk dat we naar de andere kant moeten zwemmen." Zei ik stil, ze waren het waarschijnlijk niet met mij eens en ik kon niet zwemmen, nou, bijna niet. Helaas zag ik geen andere optie, dus moesten we wel, want ik wilde niet vechten om de hoorn in te nemen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yriath Allion

    Een tijdje kijk ik naar het water. Ze lijken iets te doen, maar ik moet even denken. Waar kunnen we schuilen? Ik kijk naar het water. Zwemmen kan ik wel. 'Ik denk dat we naar de andere kant moeten zwemmen.' Zegt het meisje. Ik knik. 'Kan iedereen hier zwemmen? Anders zwemmen diegenen die dat wel kunnen naar de overkant, bouwen een vlot en komen weer terug.' Stel ik voor. Ik pak een mes vast, die ik irritant vond. Ik bestudeer het. Thuis had mijn vader ook een messenset, maar de messen waren mooier. Ik mocht er nooit aankomen. Toen ik erachter kwam dat hij ze gebruikte om mensen te vermoorden, wou ik het niet eens meer. Maar ik heb er daarvoor wel mee leren messenwerpen, waar ik mijn vader nu dankbaar voor ben. Als de rebellen niet waren gekomen zou ik dit jaar geleerd hebben om met een pistool om te gaan. Mijn vader wou altijd al dat ik hem op zou volgen. Hij zat altijd al op te scheppen, waardoor ik meer kans zou hebben. Nou, ik ben blij dat ik het niet wilde. En nu kan het al niet meer.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 16:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kai Evan Fareless ||De duinen

    "Ik denk dat we naar de andere kant moeten zwemmen." zei ze en ik zucht even ,waarna ik zachtjes kreun. Ik keek even naar het water en rilde dan.
    Ik wist niet eens hoe diep het was,maar als het dieper was dan 2 meter dan ging ik vast verdrinken.
    'Kan iedereen hier zwemmen? Anders zwemmen diegenen die dat wel kunnen naar de overkant, bouwen een vlot en komen weer terug.'stelde Yriath voor.
    "Nou dat vind ik een goed idee,want ik weet niet om ik zo ver zal komen."zeg ik ,het meer was best wel breed en ,misschien zaten er wel mutilanten in.
    "Heeft er iemand van jullie een rugzak ? Dan kan ik misschien het brood erbij doen ,want anders zal het was nat worden."vraag ik hun dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Milliecent Gardner || Duinen
    Ik ging even voor het water staan en stak mijn hand erin, nadat ik gebukt had. Het water voelde koud aan, net als toen ik de eerste keer naar de overkant probeerde te komen. Kai kon blijkbaar niet zwemmen en Y's idee klonk wel goed, maar dan moest ik wel aan de overkant komen. Ik pakte mijn boog en mijn messen en dacht even na oer hoe ik alles droog ging houden. Het ging waarschijnlijk niet lukken. Dus moest ik toch maar proberen een plateau te maken, om de spullen aan de overkant te krijgen. "Nee, sorry, geen tas." zei ik terwijl ik mijn spullen weer neerlag. Ik vertrouwde de jongens ook niet met mijn spullen, dus bleef ik maar twijfelend op mijn plaats staan. "Wie gaan er?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [De volgende dode heeft een PB gekregen.]


    :)

    Tania Sunder, Rand van het bos. (Rivier kant)
    Afwachtend kijk ik naar haar. Zo te zien denkt ze over het voorstel na.
    Op dat moment bedenk ik dat ik haar naam nog geen eens weet. Ik Lach kort.
    Misschien had ik langer gelachen als ik die krakende tak niet had gehoord.
    Vlug draai ik me om.
    1 paar ogen kijken me verschrikt aan. Mensenogen.
    Ik kijk terug. Ik kan me er niet toe zetten te bewegen.
    Ik kan sowieso niets. En ik weet niet wat dat andere meisje allemaal voor wapens heeft.
    ,,Kom hier heen en leg je wapens neer. Als je dat niet doet ga je er hoe dan ook aan!''
    Ik sla mijn hand voor mijn mond maar het is er al uit.
    Stom stom stom.
    Ik kijkt het meisje naast me niet aan, maar kijk strak naar de persoon die daar staat.
    Wachtend op zijn of haar reactie.

    Yriath Allion

    'Nou dat vind ik een goed idee,want ik weet niet om ik zo ver zal komen.' Zegt Kai. En ik knik. Nu maar hopen dat het meisje - geen idee meer wat haar naam was - wel kan zwemmen. Anders moet ik alleen, en ik ben een beetje bang om alleen te gaan. 'Heeft er iemand van jullie een rugzak ? Dan kan ik misschien het brood erbij doen ,want anders zal het was nat worden.' Ik schud mijn hoofd. 'Sorry. Ik kon alleen de messenset pakken.' Zeg ik, en ik kijk weer naar het meer. 'Ga je nou mee?' Vraag ik aan Kai, en ik hoop dat het wel zo is. Het meisje pakt haar spullen vast. "Wie gaan er?" Vraagt ze. 'Ik sowieso. Kai volgens mij niet, maar dat kan ik ook mis hebben, en jij... Nou ja, zeg het maar.' Zeg ik met een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kai Evan Fareless ||De duinen

    "Nee, sorry, geen tas." zei Milliecent en Yriath schudde zijn hoofd. 'Sorry. Ik kon alleen de messenset pakken.' zei hij en ik zuchte even.
    'Ga je nou mee?' vroeg Yriath en ik dacht even na.. "Wie gaan er?" vroeg Milliecent dan weer.
    'Ik sowieso. Kai volgens mij niet, maar dat kan ik ook mis hebben, en jij... Nou ja, zeg het maar.' zei yriath dan en ik knikte. "Ja ik ga niet mee ,het lijkte me veel te diep."zeg ik. Ergens voel ik me nu echt zwak ,ik bedoel ,misschien als zij over zijn ,komt er stiekem iemand af om een mes in mijn rug te steken ,maar anderzijds ,kan het ook bij hun gebeuren. "Misschien kunnen we dat vlot dan ook gebruiken als onderdak."zeg ik dan nadenkend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tigerlily Templesmith || Hoorn
    Opgelucht kijk ik naar de spullen die Gionni in het gras laat vallen. Jammer dat er geen water in de flesjes zit, maar de rest komt goed van pas. Ik staar wat naar de reepjes vlees, maar gek genoeg heb ik helemaal geen honger. Ik moet er niet aan denken om nu wat te eten, terwijl mijn lichaam bijna uitgeput is en het wel nodig heeft. Op dit moment zou het echt handiger geweest zijn als ik wat beter mijn best gedaan zou hebben tijdens de trainingen. Dan zou ik een sterk en getraind lichaam hebben gehad.
    'Zullen we maar gaan? Misschien is er ergens water te vinden..' denkt Gionni hardop.
    Ik knik. Ook al heb ik geen honger, ik zou echt blij zijn met wat schoon, vers drinkwater.
    'En we moeten misschien maar eens een goede slaapplek zoeken,' gaat Gionni verder.
    Nu pas valt het me op dat het om mij heen eigenlijk al bijna helemaal donker is. Rillingen glijden over mijn rug. Ik houd niet van donker, helemaal niet buiten in een gebied dat ik niet ken en waar het doel is je mede tributen te vermoorden.
    De wond in mijn been doet pijn en mijn handen zitten onder de schaafwonden. Ook mentaal ben ik op dit moment niet in de beste staat en eigenlijk wil ik nu alleen maar in mijn eigen warme, zachte bed zakken om te slapen. Waarschijnlijk houd ik het niet vol om nog lang op te blijven en nog een heel eind te lopen.
    'Zullen we anders hier maar gewoon gaan slapen?' vraag ik met een klein stemmetje. Ik hoop niet dat Gionni me nu zwak vindt ofzo.
    'Ik ben echt kapot en we kunnen wel verder gaan op zoek naar water.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    TeamFinnick schreef:
    Chain Avain Trinket II Bos

    "zullen we eerst een paar kersen plukken." zegt Armilla. Het lijkt me niet zo'n goed idee. Perfecte boom, schemeren, ik weet het nog niet zo zeker. Toch ga ik gewoon met Armilla mee, omdat zij ook met mij de hele reis is meegegaan, of ze het nou wilde of niet. ''Goed, ik ga de boom wel in.'' Zeg ik tegen Armilla. Ik heb daar zo mijn redenen voor. 1. Omdat Armilla niet de beste is in klimmen. 2. Omdat Armilla dan toch vies wordt en gaat zeuren. en 3. Ik wil niet dat Armilla iets overkomt.
    Ik pak de stam van de boom goed beet en begin te klimmen. Het gaat me nog vrij vlot af, ondanks dat klimmen niet mijn grootste hobby is. Met de kersen in zicht kom ik steeds dichterbij. Ik kom bij een tak met kersen aan, en doe een poging om de kersen eraf te plukken. ''Armilla, vang!'' zeg ik terwijl ik kersen een voor een naar beneden laat vallen.
    Na ongeveer 7 kersen voel ik iets bewegen. Ik probeer het te negeren en laat nog 3 kersen vallen. Dan voel ik het weer. Ik kijk omlaag naar de stam. Mijn ogen worden groot bij het zien wat er onder mij is. De ''perfecte'' boom heeft namelijk net benen gekregen.


    Armilla Rose Trinket ::: bos
    ik vang de kersen die Chain naar mij gooit. als ik er acht heb stopt hij even. ik kijk om me heen en zie niets. dan gooit hij weer verder. dan stopt hij weer. eerst kijk ik hem aan. Chain heeft best grote ogen opeens. dan kijk ik voor me. en zie een boom met benen. Cool, de boom kan nu lopen. "chain kom maar uit de boom, dan vragen we de boom of hij ons kersen wil geven, hij heeft namelijk ook een gezicht" ik kijk Chain lachend aan. dan loop ik naar de boom en kijk de boom lief aan. "Meneer boom, zou u alstublieft mijn broer los willen laten?" vraag ik en probeer serieus te blijven. maar daar moet je echt veel moeite voor doen als er een levende boom voor je staat.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    MYxLoubear schreef:
    Charlie Sinclair II Bos:

    "Charlie, ik... heb net Otis vermoord. Otis Crane. Hij is nu bij zijn vader.' legt ze uit. Oh... Ik merk dat ze verder loopt en in wat een falende actie loop ik vooruit tot ik naast haar loop. "Hij viel me aan en ik had een vuistgevecht." legt ze verder uit. Wat verbaast kijk ik naast me. Ik zie dat ze een streek bloed op de rug van haar arm heeft. Ik kan nog geen antwoord geven want ik zie haar lippen het woord "Bondgenootschap?" vormen. Ik besluit niet te antwoorden en draai mijn rugzak van mijn rug naar voren. Ik open de rits en het eerste dat zichtbaar is is mijn mes. Ik schuif het aan de kant en pak mijn zakje gedroogd fruit. Ik open het zakje en geef er een aan May als antwoord. Zelf pak ik er ook een en ik begin te knabbelen terwijl ik mijn rugzak weer dichtdoe en op mijn rug ga dragen.....(-achtig iets)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ik weet dat je had gereageerd, maar ik heb me nog niet echt geinspireerd gevoeld om te reageren.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.