• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    ' jaa garageband maar op de ipas is het makkelijker' Ik grinnik en pak dankbaar de ipad aan. Vol concentratie pak ik de keyboard en begin uit mijn hoofd de goede noten te spelen en schrijf ze op. 'Emma zou jij misschien even deze willen spelen en dan kan ik met de gitaar en dan weet ik of het klopt' vraag ik liefjes en Emma knikt van ja. Grijnzend haal ik mijn gitaar en geef haar de noten. Daarna tel ik af en begin met spelen en zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Samen met niall zing ik en de noten aan.
    Terwel ik vrij veel lol heb met niall merk ik dat ik ineens vrij druk word SHIT ik had me pillen niet ingenomen.... ' Niall ik ben me pillen vergeten ' zeg ik lachend. ' Ik ga ze even snel halen! 'Ik leg de spullen die ik vast had aan de kant en ik ren naar m'n tent kom terug met een flesje fanta en me pillen ik neem weer plaats naast niall en haal 2 pillen uit en neeem ze in.

    (Hondenuitlaten~)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Ik leef een beetje teveel in de muziek dat ik niet eens in e gaten heb dat Emma even weg is. 'So we can start it all over again' helemaal blij ben ik nu en pak de ipad weer voor het drumstel. 'zeg kun j e ook alles opnemen en in mekaar monteren als nummer?' vraag ik nieuwsgerg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ben er weer nu naar de katjess.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:42 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ Je moet er wel zelf tijd voor hebben hoor ]
    Louis Tomlinson:

    Ze giechelt, oke dat betekend dat dit fout is. Ze brengt mijn hand op schouderhoogte en knikt. "Zo moet het." grinnikt ze en ik voel een kusje op mijn mondhoek. Oke Lou, doe je best oke? Ik concentreer me op haar voet die die van mij naar achter duwt. Ik stap naar achter maar merk al snel dat die weer terug moet. "Zo." zegt ze zacht. Ze beweegt naar links, en ik volg haar, en dan herhalen we de eerste beweging. 'Nou, dat lukt nog wel. Ik ben ietder geval niet op je voet gaan staan' zeg ik. Ha, ik leer dansen. 'Maar wacht, hoort de man niet te leiden. Oke... nu voel ik me raar... En toch is het handiger dat jij leidt want ik heb volgens mij nog een laaange weg te gaan' geef ik eerlijk toe. Ik schenk haar maar een glimlach. Slecht plan, want ik kan mijn ogen niet meer van haar afhouden.



    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( :) )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Terwijl ik aan het denken was merk ik dat Niall verdwenen is en nu bij Emma is. Ach, logisch. Met mijn kattengejank en slechte tekst... Ik ga van de tafel op de grond zitten, en dan ga ik liggen. Hmmm.. nee dit is niet beter ofzo. Ik probeer om weer rechtop te zitten maar de pijn is nu erger dan vanmorgen. Hoe kan dat toch? Ik blijf maar liggen maar de pijn verdwijnt niet. Het word eigenlijk alleen maar sterker en sterker. Ik kan het niet meer houden en leg mijn handen op mijn buik. Ik krimp ineen en probeer zo min mogelijk te laten merken dat ik pijn heb. Toch kan ik ene paar 'au!' tjes niet onderrdrukken. AU! Godver. Wat is dit? AAAA! Help! Alsjeblieft dit kan ik niet meer aan!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma?? Ik kan btw niet snel typen ik heb een wss dubbelgeklapte pols dus met libks dort typen een beetje pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Emma?? Ik kan btw niet snel typen ik heb een wss dubbelgeklapte pols dus met libks dort typen een beetje pijn
    { Owh :( Beterschap...}


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Thanks ben ook op t botje van men knie gevallen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sterkte geslaagt?)

    Emma :
    Ik hoor iemand gillen en tik niall aan ' Niall Naill ! Ik hoor iemand gillen ik ga er heen ja? Misschien is het liam hij is er helemaal alleen! ' Roep ik bijna uit ik zie niall knikke en ik ren naar de tafels waar ik liam aan tref ' Help! Alsjeblieft ik kan dit niet meer aan' kreunt hij uit ik tik hem tegen beide wangen ' LIAM BLIJF BIJ ME! ' Zeg ik hij moet wakker blijven "LISA LISA LISA HELP HIER BIJ DE TAFELS! " Roep ik zo hard ik kan.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik hoor t morgen pas

    Niall

    We horen iemand gillen en sbel rent emma erop af. Vlak daarna schreeuw lt emma om Lisa dus ga ik naar de ehbo. 'snel er is iets met aliam' roep ik hard naar binnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa?Erik?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lisa:

    Ik hoor dar mijn naam een paar keer geroepen word en draai me om. Op dat moment komt Niall binnen die me ook vraagt om mee te komen. Ik loop naar buiten en kijk om me heen. Ik zie Liam liggen en ren snel naar hem toe. Ik kniel bij hem meer en kijk even naar zijn reactie. Hoe..? Misschien de operatie? Ik denk zo snel mogelijk terug. 'FUCK!' roep ik keihard en sprint naar de EHBO post. Snel pak ik allemaal spullen en ren naar Liam. 'Oh god! NEE! Hoe kan ik?!' is het enige vage dat ik zeg. Snel leg ik een kapje voor Liam zijn mond en wacht tot hij in slaap valt. Hoe kan ik dat nou vergeten? STOM STOM STOM! Dit heb ik nooit eerder gehad.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'FUCK' hoor ik lisa roepen ik zie hoe snel het allmaal met liam gaat... Tranen wellen op en ik laat ze hun weg gaan. Verslagen neem ik plaats op de bank en ga met me handen door me haar... ' Hoe kon ik hem ool alleen laten ' fluister ik dan sta ik op ' Godver! ' En laat me weer zakken op de bank ik kan liam niet kwijt!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin