• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    [hihi zo blij man
    snap ik ik eet vanafond weer bij me opa, ehm even rpg'en? Ik ben dus wel bij me opa.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [sgoed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {GEFELICITEERD!!! !WOOH!!!}


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [thanks, straks de cijfers halen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    'Niall weet jij al meer van Liam?' Vraag ik snikkent. Ik zie hem zijn schouders op halen en zijn hoofd schudden. ' Hij red het wel toch? Hij, hij blijft gewoon leven eh?' Vraag ik verward. Ik heb nu echt een horan-hugg nodig maar hij wil denk ik niet nu snap ik ook wel ik besluit garageband op te starten op me iphone 5 en sluit me beats aan terwel ik ~ summer love ~ van niall probeer na te spelen eerst doe ik het met de gitaar vervolgens piano en dan de drum en vervolgens nog op de achtergrond electriese gitaar. En zing dan mee wat ik nog weet en voeg het allemaal bij elkaar wat me een beetje opvrolijkt.. Ik beluister het en ik lach even tevrede.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    NIall HOran.

    'NIall weet jij al meer vna liam' ik schud mijn hoofd en zie hoe ze aan het snikken is. Ze gaf echt heel veel om mensen. 'Hij red het wel toch, hij hij blijft gewoon leven eh?' medelevend kijk ik haar aan. 'Ik weet het allemaal niet Em, ik weet niet eens wat er is met hem' zeg ik eerlijk en verdrietig. Ik glimlach als Emma de gitaar en piano en alles doet en ik zing de tekst ook. Als alles goed staat begin ik te grijnzen. Ík ben nieuwsgierig, dit is mijn eerste echt uitgerwerkte nummer' glimlach ik en druk op het play knopje. Met open mond staar ik naar de laptop 'Je hebt niets met mijn stem gedaan toch?' vraag ik zacht. Ik kijk haar aan, dit kon mijn stem gewoon niet zijn! het klonk goed

    bye


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Nee ik heb er niks mee gedaan , hoezo? Heb ik iets verkeert gedaan?' Vraag ik een beetje verlegen. Hevig schud hij zijn hoofd (nee,nee,) 'oh dat dacht ik, je zingt zo mooi zo lang zuiver ben ik wel een beetje jaloers op.' Zeg ik blozend.
    En ik tik de beat in van ~They Don't Know About Us~ op de piano ~ they don't know about us , one ... And i was a believer every kiss its gets a little sweeter ~ zing ik vervolgens langzaam.
    ' Ik wou marlotte zo graag ontmoeten...' Zeg ik zachtjes en zucht even licht.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    hee, im back at home , maar ik moet alleen nog dat werkstuk over ierland afmaken en me boek uitlezen en een boekverslag schrijven ik wil ook geslaagt zijn haha.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lisa:

    Ik slik even en kijk naar Liam die nu levenloos in de EHBO post ligt. Ik weet niet hoe lang ik hier nu sta maar dat maakt me ook niet uit. Ik bijt op mijn lip en wendt met moeite mijn blik van de jongen af. Ik vul nog een paar gegevens in en bereken de overlevingskans van Liam. Mijn ogen staan groot als ik het getal zie. Ik laat het papier vallen en sla een hand voor mijn mond. Dat kan niet! Liam is sterk! Hij kan niet... maar 3.3%?! Met alle kracht houd ik de brok in mijn keel tegen. Tegen wie moet ik dit zeggen? En hoe? Ik loop natuurlijk gewoon op mensen af en zeg: He Liam heeft nog maar 3.3% kans om te overleven, doei! Nee! Ik ijsbeer heen en weer en af en toe kijk ik naar de monitor met Liam zijn hartslag en liam zelf. Ik ga naast hem zitten en zeg met een trillende stem: 'Liam? Niet opgeven! Je bent sterk, ik weet dat je het kunt!'. Hij is ook sterk, maar zo sterk dat hij tegen 3.3% op kan? Toch rolt er een traan over mijn wang. Even laat ik alles gaan. Ik snuif nog 1X en veeg alles weg. Ik loop de tent uit terwijl ik aan mijn vingers priegel. Ik zie Emma en Niall en loop naar ze toe. 'H-hey' zeg ik wat ongemakkelijk en probeer een waterige glimlach tevoorschijn te halen. 'Eh i-ik weet niet hhoe ik het m-moet zeggen mmmaar' stamel ik. Ik kijk naar de grond en zeg: 'Liam heeft nog maar 3.3% kans op overleven. Eh j-jullie kkunnen hem n-nu bezoeken'. En ik ga op een bankje zitten. Ik staar recht voor me uit en denk aan mijn fout. Hoe dom kan ik zijn? Ik heb gewoon te weinig behandeld! Was ik dan zo lui?! Ik sla mezelf letterlijk voor mijn hoofd en houd mijn haren stevig vast. Het is allemaal mijn schuld!!!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik heb drie zesse en vijf zevens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik heb drie zesse en vijf zevens
    yeahh wil je nialler doenn? En dan dat emma en niall als. Ze bij liam zijn elkaar stevig vast houden? Ik moet weer eens de honden uitlaten


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Oké, ik moest hier even kijken van niallsister...
    Dus, nou ja, hier ben ik..
    Is dit een rpg? ;3
    x


    It hurts because it mattered † - John Green

    ik voel me best wel kut man, door me pa en alle stress van me huiswerk dat ik morgen moet inleveren ik ga zo met me ma naar boven, om me ' huiswerk ' te gaan doen dus ik kan pas laat Emma doen, ik beloof hem dalijk nog wel te doen. Ik hoop zo snel mogenlijk im sorrie Yv, x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    'ehm jongens Liam heeft nog naar drie komma drie procent levenskans' valt Lisa met de deur in huis. Vol ongeloof kijk ik haar aan. 'jjje maakt een grapje?' stamel ik en mijn Iers accent word versterkt omdat ik geen moeite doe om te verbergen. 'ddat kan gewoon niet"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    'ehm jongens Liam heeft nog naar drie komma drie procent levenskans' valt Lisa met de deur in huis. Vol ongeloof kijk ik haar aan. 'jjje maakt een grapje?' stamelt Niall. Tranen vormen in me ogen 'dat-dat kan niet' zegt Niall ' je - jullie mogen hem nu bezoeken ' zegt Lisa ik zie dat ze het moeilijk heeft en knuffel haar en houd haar stevig vast ' Lisa het is niet jou schult , ik had bij Liam moeten blijven en ik ga nu ook naar hem toe. Ga even rustig zitten en beloof me dat je jezelf niks aan doet? Lies je betekent veel voor me oke, ik hou van je man als vriendin uiteraard ' en knijp haar nog wat strakker bij me.
    Ik loop weer naar Niall toe waar ik hem snel duw en de EHBO tent binnen gaan waar Liam leveloos op een bedje ligt. ' O-MY-GOD' stammel ik lastig uit. ' Liam, blijf bij me alsjeblieft schat wij kunnen niet zonder je en Lisa voelt zich schuldig terwel het mijn schult is, ik mocht je niet alleen achterlaten liam , man wij houden van je ' zeg ik snikkent tranen stromen over me wangen ik ga naast niall op een stoel zitten in begin hard te huilen waardoor ik me ademhaling niet meer gelijk heb. Niall drukt me in een stevige knuffel ' ik moet liam me geluks armband geven en ik geef jou m'n andere dan heb ik er zelf ook nog 1.' De jeuk aan me polse is verschrikkelijk zelf houd ik mijn unike zwarte armband met gode erop ja uniek hij is een soort antiek ik hem hem al 7maanden en er is nog geen 1 plaatje afgevallen bij mijn andere 2 ook niet maar die heb ik pas 3manden. Ik geef niall eerste de grijze en schuif hem aan zijn rechter arm. Ik sta op met knikkende kniene en doe mijn andere armband af en schuif hem om liam zijn koude linker pols. Ik druk een kus op zijn hand en tot slot op zijn voorhoofd. 'Lieverd het komt goed, beloof me dat.' Zeg ik vastberaden

    -huiswerk


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin