• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    Danny is er ook al bij gekomen en we zetten de spullen klaar voor de operatie. 'Iedereen maakt wel eens fouten' zegt hij nadat ik hem alles kort heb samengevat. 'Maar zo iets vergeten niet! Ik ben hier verdomd pas 2 dagen!' zeg ik gefustreerd. 'Ja, maar je moets toen wel belachelijk veel operaties doen' zegt hij. 'We moeten beginnen' zeg ik om van het onderwerp af te zijn. Zo snel mogelijk, maar wel goed begin ik hem open te snijden en te verbeteren. 'Heb ik alles gedaan?' vraag ik als ik alleen nog moet hechten. 'Ja, alles' zegt Danny en ik hecht hdet weer. Ik slik en kijk er weer naar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Niall? - hoelaat gaan jullie slapen ( hoelaat weet je of je bent geslaagt morgen? Want ik ben kwart voor 3uit en dan ga ik weer hw maken werkstuk over ierland :) niallerr! Gheghe :p maarja hoelaat gaan jullie dus slapen?x.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Omg trouwends dit willen jullie echt allemaal weten! Ik heb een facking mooie versie van live we're we young acoustic! Ook goed geluid en alles en live! Omg volgens mij voor een nieuw album als je link wilt om te kunnen downloaden op je mobiel stuur maar berichtje x.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    ( Omg trouwends dit willen jullie echt allemaal weten! Ik heb een facking mooie versie van live we're we young acoustic! Ook goed geluid en alles en live! Omg volgens mij voor een nieuw album als je link wilt om te kunnen downloaden op je mobiel stuur maar berichtje x.)

    (Ik had die al 10000X gehoort ;) Maar Loou is geweldig! Ik schaam me nu maar Hazz is ZOOOOO GOED~!!)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zaynnnn zingt hm zo mooii. ;p en nialltje en li tuurlyk xd


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Als ik tussen drie en vijf gebeld word ben ik gezakt en anders geslaagt als ik niks joor. Ik ben om half vier terug van t werk maar ik hen wel iemand nodig voor afleidong eant ik wil de deal met iemand niet nog een keer verpesyen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Als ik tussen drie en vijf gebeld word ben ik gezakt en anders geslaagt als ik niks joor. Ik ben om half vier terug van t werk maar ik hen wel iemand nodig voor afleidong eant ik wil de deal met iemand niet nog een keer verpesyen

    (NIKS HOREN! ;) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Als ik tussen drie en vijf gebeld word ben ik gezakt en anders geslaagt als ik niks joor. Ik ben om half vier terug van t werk maar ik hen wel iemand nodig voor afleidong eant ik wil de deal met iemand niet nog een keer verpesyen

    ( AFlEIDING KAN IK SWS DOEN.) :)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik stress m konpleet mensen mijn vroendin wreg het al maar dat zpu niet kunnen aaaahhh nog een uur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik stress m konpleet mensen mijn vroendin wreg het al maar dat zpu niet kunnen aaaahhh nog een uur
    Je kan het echt wel hoor ik weet zeker dat je geslaagt bent! En idderdaad nog een heel uur, maar wij weten hier allemaal dat je het kan, en ik ben echt fan van je story pysco friends.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik haat mijn school de ene mentor zgt t al en ik hoor dus niks ik kan echt janken serieus kut school bijna heel roosendaal weet het al. Dankje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik haat mijn school de ene mentor zgt t al en ik hoor dus niks ik kan echt janken serieus kut school bijna heel roosendaal weet het al. Dankje
    je werd toch gebeld als je niet geslaagt bent? het komt wel goed imsure!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ja die werden gemaild en ja hoor ben geslaagd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yeahh geslaagt bitchjes happy for you honey!x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [hihi zo blij man


    Change is for weirdos ~ Niall Horan