• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Er gebeurd van alles en van alles woedt gezegd maar ik begrijp er even niets van en kbijp mijn ogen evwn dicht om tor rust te komen. Ik voel Liam zijn hand en glimlach. "goedzo Liam. He kunt het wek hoor' fluister ik. ik pak de gitaar die van Emma hier nog lag en kijk naar Liam. ' Emma heeft geholpen met mijn liedje hwlemaal compleet te naken. Hij ia echt mooi ' glimlach ik. Hij hield van muziek dat wist ik. 'ik zal jw wat laten horen" ik start met Over Again te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik moet erbij blijven. Ik kan nog steeds amper geloven dat ze me echt missen. Ik voel mijn lichaam opwarmen. Niet nu! Dat kan ik echt even niet aan. Ik ben veel te beroerd. Als ik Niall hoor vertellen dat hij het liedje daat spelen lukt het me om een glimlachje voorbij te toveren. Ik houd hem zo lang mogelijk vol bij het liedje tot ik me weer beroerd voel. Opeens schoeten mijn ogen open en kuch ik vanalles uit. Meteen daarna reik ik naar het water maar ik voel me weer zwak en laat me vallen. Het enige wat ik nog doe is fronzen door de pijn, warmte, en weinige energie.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Na het liedje steunen mijn handen bij mijn hoofd en huil ik alles van de afgelopen tijd eruit. Uit het niets schiet Liam omhoog en begint te hoesten. Ik zzie hem richting het water maar hij lijkt te zwak. ik pak het flesje met rietje. Ik sla de deken van hem af. Fijn hij kreeg koorts dat kon hij er echt bijhebben.. Ik laat hem wat drinken en rol naar het keukentje waar ik een doek vochtig maak enn iets later op zijn voorhoofd leg. Ik wrijf door zijn haaren en glimlacj.'shhh ik ben bij je Li. Het komt goed oke' zeg ik zachtjes. 'het is vast zwaar maar ik denk dat je liever wakker blijft dan dood gaat toch?.. Ik kan je niet missen, Emma kan je niet missen en je zus en je ouders ook niet' glimlachik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik voel het rietje tegen mijn lippen. Meteen zuig ik zoveel mogelijk water op. .'shhh ik ben bij je Li. Het komt goed oke' hoor ik Niall zeggen. Hij is zo lief, maar klinkt heel erg zoals mij nu. Nou, als ik niet ziek ben en als ik iemand troost. 'het is vast zwaar maar ik denk dat je liever wakker blijft dan dood gaat toch?.. Ik kan je niet missen, Emma kan je niet missen en je zus en je ouders ook niet' verteld hij verder. Hij heeft gelijk. Hij heeft verdomme gelijk. Ik moet doorzetten en niet zo schijterig doen. Met moeite ga ik rechtop zitten. zo kan ik makkelijker wakker blijven. Ik voel dat ik wel steeds ietsje meer energie krijg. Ik kijk naar Niall en fluister: 'Niall, mag ik wat eten? Een banaan ofzo?' en ik sluit mijn ogen weer even.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'Laat maar ik ga wel even, liam wil je het in plakjes of wil je het in een shake?' Ik knik en loop naar de kuiken waar ik eerst yoghurt 2 bolletjes vanieijs indoe en een scheut suiker en een beetje melk en 3 bananen. Ik pak 3 glazen.
    Ik maak ook een banaan in stukjes in een bakje en doe er een plasic vorkje bij ik steek lange rietjes in de hoge doorzichtige glazen en neem het mee op een diemblad naar de EHBO waar ik niall ook en shake geeft, ik weeet niet of hij het wil ik zelf hou vooral meer van aardbei dus die ga ik dalijk nog even maken ik weet alleen niet welke liam nu zou willen.. ' Liam welke wil je een banane shake die ik net vers gemaakt heb, of een bakje met een banaan in stukjes? Je mag het ook beide ' zeg ik rustig en glimlach lief ik ben wel een beetje bezorgt of die payne maar ik heb er allevertrouwen in.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Emma komt terug met een bananenshaken en plakjes banaan. Nou, zo uitgebreid hoeft het van mij ook weer niet. Maar hewt is lief van haar. Ze vraagt me welke en ik wijs naar de shake. Wacht, wijs? Inderdaad ik krijg meer energie. Kom op met die banaan dan kan ik gaan. Wow, dat was vaag. EN nu moet ik niet iets gaan denken als gaan met die banaan wat ik dus net heb gedaan. In ieder geval... mijn hand was alweer snel gezakt en ik neem een slokje van de shake. 'Mmm, dankje Emma' fluister ik. Ik neem nog een slok en ga dan weer liggen. Ik voel hoe vermoeid ik ben, maar ook hoe ik aansterk. Ik zucht een keer diep en doe mijn best om mijn ogen open te houden. 'Maar, wat zeiden jullie eigenlijk toen ik... bijna dood was?' fluister ik en ik kijk Emma en Niall om de beurt aan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    'Maar, wat zeiden jullie eigenlijk toen ik... bijna dood was?' fluistert hij zachtjes en heeft even oogcontact met mij en niall ik snap hem niet helemaal maar ik. Denk dat hij bedoelde toen we het hoorde wat we toen dachte? Of juist toen we hier bij hem zaten en hem zeide.. ' Nou toen ik het hoorde schrok ik heel erg, net als niall en lisa voelde zichzelf heel kut om maar even zacht uit te drukken omdat ze zich schuldig voelde wat nergens voor nodig was want als ik bij jou was gebleven en had aan gehoort hoe mooi je aan het zing was had ik je nooit alleen achter moeten laten, en toen je hier lach heb ik jou en niall allebei 1 van mijn geluks armbaden gegeven en niall en ik heb nog voor je gebeden en vaak over de armbaden heen gevreven ik hielt de moet niet in je op We kunnen niet zonder je en met Niall hier ben jij mijn beste vriend en Niall had je eenorm hard nodig en nu nog steeds natuurlijk, maar je bent voor ons beide echt de eerste vriend hier.' zeg ik rustig na me verhaal hap ik even naar adem om dat ik niet zeker weet of ik wel het juiste heb gezegt ik kijk verlegen en onzeker naar me schoenen terwel er langzaam een traan over me wang glijd ' ik kon niet nog iemand verliezen ' fluister ik zacht terwel de traan depresief naar beneden gelijd. Rustzacht papa en harrold.
    En bedankt dat liam en niall en lisa hier nu nog zijn. Bedenk ik bij mezelf..
    Het leven is zo fijn not really..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [nawh van mijn klasje een kaart gehad voor men diploma met al hun namen zo super cute


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    gaan nmullie maar verder en laat hem maar wat eten en huilen ik gas even mn pols koekle


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [nawh van mijn klasje een kaart gehad voor men diploma met al hun namen zo super cute
    .


    Lieeeeeeeeeeeeeefff!x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    IrishNialler schreef:
    gaan nmullie maar verder en laat hem maar wat eten en huilen ik gas even mn pols koekle

    Aaaawhh sterkte kun je dalijk wel? Ik moet eigenlijk veder met me huiswerk -____- pff

    MYxLoubear zou jij Niall kunnen doen, (ohmygosh ik weet nog steeds je naam niet of ik ben het weer vergeten omg sorrie ik ben echt simpel xD.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ik kan typen maar het is cdan langzaam. ik ben met mn broer alleen thuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    niall horan

    ik neem dankbaar de shake aan en begin te drinken. oehh dit was echt lekker. 'Maar, wat zeiden jullie eigenlijk toen ik... bijna dood was?' ' Nou toen ik het hoorde schrok ik heel erg, net als niall en lisa voelde zichzelf heel kut om maar even zacht uit te drukken omdat ze zich schuldig voelde wat nergens voor nodig was want als ik bij jou was gebleven en had aan gehoort hoe mooi je aan het zing was had ik je nooit alleen achter moeten laten, en toen je hier lach heb ik jou en niall allebei 1 van mijn geluks armbaden gegeven en niall en ik heb nog voor je gebeden en vaak over de armbaden heen gevreven ik hielt de moet niet in je op We kunnen niet zonder je en met Niall hier ben jij mijn beste vriend en Niall had je eenorm hard nodig en nu nog steeds natuurlijk, maar je bent voor ons beide echt de eerste vriend hier.'ik wrijf even over haar arm heen en weer. "ik heb ook gebeden, ik heb nu eindelijk een vriend' zeg ik zwak glimlachend. ik zet het lege glas weg. "ik ga even een schoon shirt aantrekken' meld ik en rol naar de tent. als uik mijn nieuw shirt aan heb doezel ik weg op mijn bed en half op mijn ntas

    [ sorry dit typt kut ff ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Hee zullen we veder rpg'en? Verveel me kapot haha. )X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    ' Nou toen ik het hoorde schrok ik heel erg, net als niall en lisa voelde zichzelf heel kut om maar even zacht uit te drukken omdat ze zich schuldig voelde wat nergens voor nodig was want als ik bij jou was gebleven en had aan gehoort hoe mooi je aan het zing was had ik je nooit alleen achter moeten laten, en toen je hier lach heb ik jou en niall allebei 1 van mijn geluks armbaden gegeven en niall en ik heb nog voor je gebeden en vaak over de armbaden heen gevreven ik hielt de moet niet in je op We kunnen niet zonder je en met Niall hier ben jij mijn beste vriend en Niall had je eenorm hard nodig en nu nog steeds natuurlijk, maar je bent voor ons beide echt de eerste vriend hier.' legt ze uit. Vol verbazing luister ik naar mijn verhaal. 'Echt?' fluister ik wat meer in mezelf. "ik heb ook gebeden, ik heb nu eindelijk een vriend' zegt Niall daarna. Ik slik een keer en laat de tekst. op me inwerken. Niall rolt even weg om een nieuw shirt aan te trekken en ik staar nog even voor me uit. Ik houd mijn trillende handvoor me en aai over het armbandje. Ik glimlach en kijk naar Emma. 'Dankje' zeg ik. Met wat meer energie ga ik rectop zitten en probeer ik haar in een zachte knuffel te trekken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3