• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Joran

    Half verdoofd merk ik amper dat Emma van alles verteld en een armbandje om mijn pols schuift en ik kijk naar Liam. Ik pak zijn hand vast en begin te huilen. 'Liam komop. Blijf bij ons. Je moet met ons nog mee naar Xfactor want je zingt zo mooi. Je bent nog te jong'sbik ik en wrojf over zijn hand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik glimlach zwak naar Niall van zijn mooie toespraak tegen liam

    Sorrie moet hw nu


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Het enige wat ik zie is wit licht. Ik zie allemaal mensen en..Oma? Ik reik mijn hand naar haar maar ze stapt achteruit. 'Liam, je mag hier nog niet komen! Ga terug' zegt ze. Het klonk net als mijn echte oma. maar ze is gestorvan. ik zie haar vervagen. 'Oma?! Niet gaan! Wat bedoeld u?' vraag ik maar ik zie haar schim langer worden en verdwijnen. Wat dat de hemel? Dan moet ik doorzetten. Maar ik kan toch niks. Ik ben niet nuttig, kan niks, als ik dood ben is het ook prima. Op dat moment hoor ik emma en Niall wat zeggen. Ik kan het niet verstaan want het is ver en zacht met een echo, maar ze klinken verdrietig. Als ze het maar niet om mij zijn! Maar wat anders? Ik zucht en verzet me 1X zo sterk mogelijk. Het voelt alsof ik tegen een sterke stroming zwem. Heel even krijg ik gevoel in mijn lichaam en knijp in de hand(en) naast me. Ik voel mezelf afzwakken en kan het niet meer aan. Ik laat mezelf met de stroming gaan en ga langzaam weer richting de witte wereld waar ik nog niet klaar voor ben.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    xxHoran schreef:
    Oké, ik moest hier even kijken van niallsister...
    Dus, nou ja, hier ben ik..
    Is dit een rpg? ;3
    x

    { Ja, dit is een (sneltrein)RPG :). Je mag nog meedoen als je wilt? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik voel een kneepje in mojn hand. 'hij bewoog LIAM BEWOOG HIJ KNEEP IN MIJN HAMD'krijs ik hard in get rondte. 'li komop je bent de eerte die mijn vriend is en me niet pest verlaat me verdomne niet' ik sla snel een gand voor mijn mond. Ik begin zacht te bidden, mocht hij overlijden dan was hij nu bij God


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'li komop je bent de eerte die mijn vriend is en me niet pest verlaat me verdomne niet' hoor ik niall zeggen. Ik slik een keer. Probeer het voor Nialler! Weer zwem ik tegen de stroming in en weer voel ik mezelf in mijn lichaam. Oke, praten Li! 'Niall, ik houd dit niet lang vol' zeg ik ontzettend zwak. 'Ik-ik kan niet meer!' zucht ik en laat mezelf weer vallen. Waarom is dit zo verdomd zwaar? Ik zou dit moeten kunnen. Het lijkt ook of de stroming steeds sterker wordt en ik steeds zwakker. Mijn energie verminderd. Als ik het nog eens probeer heb ik 1 kans. Ik kijk achterom en zie de witte wereld op me af komen. Ik scrik en verbruik al mijn laatste energie aan 'zwemmen'. ik moet hier weg, al is het alleen maar voor Niall of voor oma.
    Ik schier overeind en hijg uit. Ik veeg even snel wat zweet van mijn voorhoofd en rust dan in het bed. Ik sluit mijn ogen en probeer nog even een glimp van de mensen op te vangen. Maar ik heb zelfs geen energie meer om mijn ogen te openen. Rust...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    'Lisa:

    'hij bewoog LIAM BEWOOG HIJ KNEEP IN MIJN HAND'!!" hoor ik Niall krijsen. Hoe onwaarschijnlijk het ook is, ik sta op van de tafel en kijk om de hoek bij de EHBO post. Ik zie Liam overeind schieten en mijn ogen schieten open. ECHT?! Als hij weer gaat liggen loop ik snel voor Niall langs. 'Liam, je bent er nu! Als je nu gaat slapen sterf je alsnog! WAKKER BLIJVEN!' roep ik. Ik kan het ampar geloven dat hij er uit gekomen is, maar hij moet nu volhouden!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ik hoor vaah gemompel maar ik kan niets ontcijferen. Ik blijf doorgaan met bidden en smeken. Ineens schiet hij overeind en hij hijgt zwaar. Ik zie dat hij vermoeid is en dat bgrijp ik wel. 'snikkend vooi ik mezelf tegen Liam aan en verzeil in een knuffel. 'dankje LI ik ga iemand halrn'zeg ik xacht. Ik stons op mijn ene been en wil rennen voor ik half op de grond val. Ik slaak een schreeuw en met moeite duw ik mojn lichaam in de rolstoel en als een gek begin ik te rillen. 'LISA LISA HIJ IS WAKKER. HIJ ZEI IETS EN HIJ SLAAPT DENK. KOM SNEL HIJ LEFT NOG!' schreeuw of gil ik qls een volslagen idioot terwijl Lisa maar een paar meter verder stond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Oops lisa is der al. Anders komt ze nu :)-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    Nu lisa net binnen gestormt is denk ik bij mezelf zou me armband dat toch werken? Ik vrijf er even over in bid ' laat liam alsjeblieft bij me blijven als broer en beste vriend de eerste echt 'jongens vriend voor niall god geef ons alsjeblieft eens wat geluk en laat hem beter worden hem kunnen laten rennen ik wil zijn lach zien en zijn cholade ogen sprankelen ookal heb ik dat pas weinig gezien laat liam alsjeblieft niet van ons afnemen en zowel zal hij in rust vinden ik blijf in hem geloven amen ' fluister ik en ga met mijn handen over mijn rozenkrans die om mijn nek hangt en vrijf over al mijn kraaltjes en kus het kruisje. Ik ben noormaal niet heel erg gelovig maar ik geloof wel in god. Liam heeft hem nodig tranen stromen over mijn wangen en blijven even onder mijn kin hangen en druppele dan op mijn witte kortje broekje.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Anders toch dood? Ik ben verdomd dood nu! Dit was zwaar en nu moet ik nog wakker blijven? IK open mijn ogen met alle kracht. 'H-het is zo zwaar' fluister ik. Ik zie Niall en probeer hem een knuffel te geven maar alleen mijn vingers kunnen bewegen. 'Water' fluister ik. Ik voel hoe droog mijn keel wel niet is en met moeite slik ik. Ik voel dat ik me iets makkelijker 'wakker houd' maar ben nog steeds zwak. Ik kijk door mijn speetoogjes opzij en zie emma. 'Hay. Ben der weer' zeg ik zwak als ik haar tranen zien. Ze moeten niet huilen om mij.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik zie niall vallen en 'ren' naar hem toe. 'Niall je moet zitten en op je been letten ik wil niet nog iemand bewusteloos' zeg ik onzeker en trek hem voorzichtig in een knuffel en zet hem dan rust in zijn rolstoel en zet zijn rolstoel wat hoger. Zodat hij bij liam kan blijven zitten en ik geef hem een flece deken.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :
    Ik zie liam even ' hey' zeggen ik glimlach waterig 'ik pak water voor je kijk maar naar Niall en hou je zelf wakker beloof me dat ja lie' zeg ik kalm en pak snel een flesje water 'li ik heb wat water voor je ' ik pak een denken en leg die voorzichtig onder zijn nek en doe een rietje in het water flesje. Voorzichtig zuigt hij aan het rietje 'goed slikken kleine slokjes nemen ja ?' Vraag ik hem.
    Ik geef hem een kus op zijn wang ' goed zo li ben trots op je ' zeg ik meentent.

    Kusje voor liam. (:


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik hoor niet precies wat ze zegt maar als er water komt drink ik er meteen van. 'Ik weet niet hoe lang ik dit vol kan houden' zeg ik met wat onderbrekingen omdat mijn stem gewoon niet werkt. Ik laat me weer zakken maar open mijn ogen zo veel mogelijk. Ik voel een kus op mijn wang, oke die fake je niet. Ze misten me echt? Met moeite en een pijnlijk gezicht leg ik mijn handen bij Emma en Niall. Een glimlach heb ik geen energie voor, maar dit is volgenz mij wel goed.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Liam geeft mij een hand en niall ook ik knijp er bemoedigent in ik druk nog een nog kus op zijn voorhoofd ' zolang je maar hier bij ons blijft en vrijf over zijn hand en vervolgens over de armband en bid nog snel een keertje. 'Liam als je bij ons blijft open dan nu je ogen'fluister ik en zeg vervolgens nog amen ik voel een knijpje in mijn hand en zijn ogen vorme spleetjes een glimlach vormt zich voorzichtig op mijn gezicht zou hij het trouwends koud hebben? En waar is lisa ik zie haar alweer even niet. Net was ze er nog ' li het komt goed wij zullen zo lang als kan bij je blijven ' ik kijk even naar niall omdat ik weet dat hij het er ook mee eens zal zijn.
    Ik hou van zoveel van deze jongens nou maakt niall de vlinders tot vladeren en liam laat me lache en rustig voelen. We zijn samen gewoon zo compleet. Waarom waren ze nou niet gewoon 'gezond' zo dat we konde hakke los gaan op hardcore elkaar wat meer kunne plagen. Ik hou zoveel van ze en ik weet dat het ooit wel weer kan. Ze genezen en de vriendschap zal het zelfde blijven want in deze tijden dat we het allemaal lastig hebben hier zijn we samen ook gelijk zoveel sterker!
    'Love


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin