• 'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Appa schreef:
    Aw, wat lief van jullie! Jullie besteden zoveel tijd aan hem dat je even de moeite neemt om het filmpje te bekijken, een topic te openen, te reageren. Dat waardeert Justin vast, dat is wel zeker. Wat zijn jullie toch een schatten.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)



    Haha, wat grappig. Hij ziet er ook echt uit als een meisje, niet waar? Dan vraag ik me toch echt af waar hij al die fans vandaan heeft. Doe nou niet zo cliché en ga zeggen dat ie zoveel fans heeft omdat alle beliebers zich aanstellen of enkel fan van hem zijn omdat ie er zo uitziet. Kijk, dan ben ik het toch een beetje met je eens. Naar mijn smaak ziet ie er in die clip niet bepaald goed uit maar net zo goed als ie een keer over straat loopt heeft ie een gave outfit aan. Smaken verschillen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Haha, wat grappig. Hij ziet er ook echt uit als een meisje, niet waar? Dan vraag ik me toch echt af waar hij al die fans vandaan heeft. Doe nou niet zo cliché en ga zeggen dat ie zoveel fans heeft omdat alle beliebers zich aanstellen of enkel fan van hem zijn omdat ie er zo uitziet. Kijk, dan ben ik het toch een beetje met je eens. Naar mijn smaak ziet ie er in die clip niet bepaald goed uit maar net zo goed als ie een keer over straat loopt heeft ie een gave outfit aan. Smaken verschillen.


    Jep en daarom zou het geen probleem moeten zijn als Sinistre hierover een topic aan wil maken.


    26 - 02 - '16

    Appa schreef:
    (...)

    Haha, wat grappig. Hij ziet er ook echt uit als een meisje, niet waar? Dan vraag ik me toch echt af waar hij al die fans vandaan heeft. Doe nou niet zo cliché en ga zeggen dat ie zoveel fans heeft omdat alle beliebers zich aanstellen of enkel fan van hem zijn omdat ie er zo uitziet. Kijk, dan ben ik het toch een beetje met je eens. Naar mijn smaak ziet ie er in die clip niet bepaald goed uit maar net zo goed als ie een keer over straat loopt heeft ie een gave outfit aan. Smaken verschillen.


    Van mijn part loopt hij naakt, het is zijn arrogantie en extreem commerciele muziek die hem zo hatelijk maakt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zo, van die moeder is ook níks echt...


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    Zo, van die moeder is ook níks echt...


    Pardon?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sinistre schreef:
    (...)

    Van mijn part loopt hij naakt, het is zijn arrogantie en extreem commerciele muziek die hem zo hatelijk maakt.


    Hij doneert ook echt uit vrije wil aan goede doelen, bezoekt ziekenhuizen uit vrije wil omdat ie zo arrogant is. Maar als jij dat vindt, ga je gang.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Spotgaai schreef:
    Volgens mij was hij niet helemaal nuchter :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Appa schreef:
    (...)

    Pardon?


    Mijn mening?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Appa schreef:
    (...)

    Hij doneert ook echt uit vrije wil aan goede doelen, bezoekt ziekenhuizen uit vrije wil omdat ie zo arrogant is. Maar als jij dat vindt, ga je gang.


    Uit vrije wil. Want dat dan hij nooit gedaan hebben zodat 14 jarige tienermeisjes hem als een sympathiek persoon beschouwen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    .. Dat meisje in het geel was nog enthousiaster dan Bieber zelf en 'I'm 19 years old and I think i'm doing a pretty good job' maakt me een beetje misselijk


    Als dit serieus hetgeen is waar jij 'misselijk' van wordt, kan ik je gewoon niet eens serieus nemen. Hij doet 't toch gewoon goed voor een 19 jarige? Weet niet waarom hier nou weer een topic over gemaakt moet worden.


    To infinity and beyond •

    Sinistre schreef:
    (...)

    Uit vrije wil. Want dat dan hij nooit gedaan hebben zodat 14 jarige tienermeisjes hem als een sympathiek persoon beschouwen?


    Sinds wanneer ben ik veertien?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mensen voelen zich véél te snel aangesproken hier.
    *slowly leaves the topic*


    26 - 02 - '16

    Appa schreef:
    (...)

    Sinds wanneer ben ik veertien?


    Heb ik toch nooit gezegd? Er mag trouwens wel een slotje op, dit topic hoeft niet telkens gebumbt te worden door over-actieve Bieber fans.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 17:03 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Heb ik toch nooit gezegd? Er mag trouwens wel een slotje op, dit topic hoeft niet telkens gebumbt te worden door overative Bieber fans.


    Ik vind Justin sympathiek, dus ben ik gelijk veertien? Zo vat ik het op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."