• 'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Alecia schreef:
    (...)

    Dat mag van mij ook nog wel eens teruggedraaid worden. Ik heb er een heel betoog over geschreven voor Nederlands.


    Precies, en dat ontken ik ook niet over Bieber. Maar je kunt er niks aan doen. Zangers en sporters verdienen nou eenmaal een hoop geld. Dus vind niet dat je dat als argument moet gaan gebruiken. Maar zo kunnen we wel door blijven discussiëren.


    To infinity and beyond •

    Dat komt omdat wij hen niet geld moeten geven, maar bouwmaterialen en instructie. Gebouwen zoals scholen met mensen die onderwijs geven.


    26 - 02 - '16

    Appa schreef:
    (...)

    Lieve schat. Er wordt zoveel geld ingezameld voor kinderen in Afrika, zoveel gegeven maar het blijft hetzelfde.

    Lieve schat. Jij weet niet hoe hard er aan wordt gewerkt en vervolgens begint het wel wat beter te worden in Afrika. Het blijft helemaal niet hetzelfde.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Lieve schat. Jij weet niet hoe hard er aan wordt gewerkt en vervolgens begint het wel wat beter te worden in Afrika. Het blijft helemaal niet hetzelfde.


    Vertel eens. Hoeveel jaar wordt er nu al wel niet geld ingezameld?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Vertel eens. Hoeveel jaar wordt er nu al wel niet geld ingezameld?

    Vertel eens. Wanneer begin jij hier over op te houden? Het ging eerst over Bieber en nu plotseling over kindjes in Afrika die het moeilijker hebben dan Bieber en zijn fans samen.


    Some people are art and do art at the same time

    Appa schreef:
    (...)

    Lieve schat. Er wordt zoveel geld ingezameld voor kinderen in Afrika, zoveel gegeven maar het blijft hetzelfde.


    Ik had het hier helemaal niet over geld? Ik had het over het feit dat kindjes in Afrika een vele malen slechter bestaan hebben dan Justin Bieber nu heeft én had.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    > slotje


    If you had never come out of the blue, I would've stay