• 'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Appa schreef:
    (...)

    Hij doneert ook echt uit vrije wil aan goede doelen, bezoekt ziekenhuizen uit vrije wil omdat ie zo arrogant is. Maar als jij dat vindt, ga je gang.

    Dat jij nu een Belieber bent waar andere mensen langzamerhand gek van zou kunnen worden, is niet mijn probleem oid, maar alsjeblieft. Reageer dan niet als je hier niet mee eens bent. Je gooit de zaak om en nu lijkt het op een nutteloze discussie, dat alles omdat jij je zo nodig bij het gesprek wilde voegen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 17:13 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Sinistre schreef:
    (...)

    .. Dat meisje in het geel was nog enthousiaster dan Bieber zelf en 'I'm 19 years old and I think i'm doing a pretty good job' maakt me een beetje misselijk


    Spotgaai schreef:
    Volgens mij was hij niet helemaal nuchter :')


    haha, This. en hij mag echt een makeover doen, want wat hij hier draagt ? Jeezz.. *overigens alles wat hij draagt komt me m'n strot uit*
    I don't think he deserves any of his wealth. spoiled stupid fck


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik snap alleen niet waarom mensen hem verwend noemen, hij verdient het tenslotte zelf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Ik snap alleen niet waarom mensen hem verwend noemen, hij verdient het tenslotte zelf.


    Een 17-jarige jongen hoort toch niet te kunnen zwemmen in het geld? Al heeft hij het zelf verdiend, verwend is 'ie wel.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Een 17-jarige jongen hoort toch niet te kunnen zwemmen in het geld? Al heeft hij het zelf verdiend, verwend is 'ie wel.


    Moet je eens weten hoe ie het vroeger had.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Een 17-jarige jongen hoort toch niet te kunnen zwemmen in het geld? Al heeft hij het zelf verdiend, verwend is 'ie wel.


    En de andere kant van 't verhaal: hij werkt er ook weer hard voor. En ja, andere mensen werken ook hard en ja, die krijgen niet zoveel als dat hij verdient. Maar zo is de wereld nou eenmaal. Jullie zeiken immers ook niet over al die voetballers die miljoenen verdienen.


    To infinity and beyond •

    Scorpia schreef:
    (...)
    Dat jij nu een Belieber bent waar andere mensen langzamerhand gek van zou kunnen worden, is niet mijn probleem oid, maar alsjeblieft. Reageer dan niet als je hier niet mee eens bent. Je gooit de zaak om en nu lijkt het op een nutteloze discussie, dat alles omdat jij je zo nodig bij het gesprek wilde voegen.


    Dus ze mag niet eens reageren?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Baloe schreef:
    (...)

    Dus ze mag niet eens reageren?

    Ja natuurlijk wel, maar als ze het op die manier doet waardeert niemand dat echt.


    Some people are art and do art at the same time

    majorlazer schreef:
    (...)

    En de andere kant van 't verhaal: hij werkt er ook weer hard voor. En ja, andere mensen werken ook hard en ja, die krijgen niet zoveel als dat hij verdient. Maar zo is de wereld nou eenmaal. Jullie zeiken immers ook niet over al die voetballers die miljoenen verdienen.


    Dat mag van mij ook nog wel eens teruggedraaid worden. Ik heb er een heel betoog over geschreven voor Nederlands.


    26 - 02 - '16

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Een 17-jarige jongen hoort toch niet te kunnen zwemmen in het geld? Al heeft hij het zelf verdiend, verwend is 'ie wel.


    Hij is negentien.
    En alsof het zijn schuld is dat hij zoveel geld verdiend >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Baloe schreef:
    (...)

    Moet je eens weten hoe ie het vroeger had.


    Er zijn ook kindjes in Afrika, die hebben het nog erger.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Maar zo kunnen we op elke slak zout gaan leggen. Hij heeft zo z'n leuke en niet leuke acties en daar zijn nou eenmaal meningsverschillen over. Deal with it.


    26 - 02 - '16

    Nogmaals, kan hier een slotje op?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Nogmaals, kan hier een slotje op?


    Ik heb je topic even gemeld met de vraag of er een slotje op mag. (;


    26 - 02 - '16

    Alethiometer schreef:
    (...)

    Er zijn ook kindjes in Afrika, die hebben het nog erger.


    Lieve schat. Er wordt zoveel geld ingezameld voor kinderen in Afrika, zoveel gegeven maar het blijft hetzelfde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."