• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Julia Miller
    "Nou, ik hoop het niet. Heb het nou al druk genoeg," zegt hij lachend. Hij laat mijn hand los en legt zijn arm om mijn middel. "Zegt de man die dolgraag kinderen wilt," zeg ik lachend. "De grote broer spelen is toch juist leuk? Alles verbieden voor ze, hun geen privéleven meer gunnen en zo. En je kunt alvast oefenen, voor wanneer jij later kinderen hebt. Die zullen ook die leeftijd bereiken en dan moet je ze wel in het gareel kunnen houden..."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Zegt de man die dolgraag kinderen wilt" lacht Julia, ik lach ook. "De grote broer spelen is toch juist leuk? Alles verbieden voor ze, hun geen privé leven meer gunnen en zo. En je kunt alvast oefenen voor wanneer jij later kinderen hebt. Die zullen ook die leeftijd bereiken en dan moet je ze wel in het gareel kunnen houden" Ik grijns even. "Het enige verschil is dat mijn broertje en zusje al volwassen en ben ik tien jaar uit hun leven geweest dus zou het enorm raar, beetje overdreven ook zijn als ik dat ineens deed" Ik prik kietel haar een beetje en laat Spot weer even flink rennen. Dan ga ik op een bankje in het park zitten en neem een slok van mijn cappucino.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hannah
    Ik liep de Brew in aangezien ik net klaar was met mijn dienst in de bar hiernaast. Mijn blik viel over de ruimte heen, het was erg druk en ik was zo moe als wat. Ik liep naar de bar toe en bestelde gelijk een cappucino. Ik legde een vijf euro briefje neer en wachtte af tot het kopje koffie mij bereikte. Ik was erg moe en dat zag je duidelijk aan me.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 19:53 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia Miller
    "Het enige verschil is dat mijn broertje en zusje al volwassen en ben ik tien jaar uit hun leven geweest dus zou het enorm raar, beetje overdreven ook zijn als ik dat ineens deed," zegt hij. Ik knik, "daar heb je een punt." Hij kietelt me een beetje en ik moet lachen, daarna gaat hij op een bankje zitten. Ik plof vlak naast hem neer. "Gaan we hier nou de hele middag zitten?" vraag ik lachend, ik klop hem plagerig op zijn bovenbeen en kijk hem grijnzend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Daar heb je een punt" Ik grijns. Julia ploft naast me neer. "Gaan we hier nou de hele middag zitten?" lacht Julia. Ze klopt plagerig op mijn bovenbeen. "nee wijsneus" zeg ik en ik geef met mijn wijsvinger een tikje tegen haar neus. "Ik laat Spot hier even rond rennen en dan gaan we weer terug. Soms ren ik mee maar daar heb ik nu even geen zin in" Ik leun tegen de rugleuning, leg mijn hand op haar been, vlak boven mijn knie. Met mijn andere arm, leun ik met mijn bovenarm op de rugleuning. Ondertussen is Spot veel plezier aan het hebben door achter vogels aan het rennen, in het water te springen en achter beestjes aan te happen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Nee wijsneus," zei hij. Hij gaf met zijn wijsvinger een tikje tegen mijn neus, waarna ik mijn tong plagerig naar hem uitstak. "Ik laat Spot hier even rondrennen en dan gaan we weer terug. Soms ren ik mee, maar daar heb ik nu even geen zin in." Hij legt zijn hand op mijn been en ik kijk hem even aan. "Dus je rent ook? Ik ook," vertel ik, "alleen met mijn conditie loop ik het grootste gedeelte van de tijd." Ik lach even.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Dus je rent ook, Ik ook. Alleen met mijn conditie loop ik het grootste gedeelte van de tijd" Ik grinnik even. "Dat moet je juist niet doen, dan lukt het nooit" antwoord ik. "Ik ren, ik tennis, ik fitness, ik heb gevoetbald, ik heb american football gespeeld" zeg ik. "Stiekem ben ik best sportief:" ik grijns even. "Als je met mij gaat hardlopen laat ik je niet lopen hoor" zeg ik speels waarschuwend. Ik fluit hard en Spot komt aangerend en gaat hijgend enthousiast voor me zitten. Ik geef haar een koekje en ze gaapt. "Volgens mij kunnen we terug" zeg ik lachend. "Maar jij gaat wel in bad" zeg ik streng tegen spot die gelijk zielig kijkt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Dat moet je juist niet doen, dan lukt het nooit," zegt hij. "Ja ik weet het, maar dan krijg ik weer een steek of krijg ik nauwelijks nog adem dus dan denk ik, laat ook maar," verdedig ik mezelf lachend. "Ik ren, ik tennis, ik fitness, ik heb gevoetbald, ik heb american football gespeeld. Stiekem ben ik best sportief," zegt hij. "Zo zo, ik hoor het ja."
    "Als je met mij gaat hardlopen, laat ik je niet lopen hoor," zegt hij. Ik lach even. "Dan weet ik dus met wie ik níet moet gaan hardlopen," lach ik. Cedric fluit en niet veel later komt Spot aangerend. "Volgens mij kunnen we terug," zegt Cedric. "Maar jij gaat wel in bad," zegt hij dan tegen Spot. Ik sta op en aai Spot weer over zijn kop. "Is je baasje weer vervelend?" vraag ik met het hoge stemmetje, wat ik om de één of andere reden altijd opzet als ik tegen dieren praat.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    In mijn ooghoeken zag ik dat Aiden op een skateboard langskwam. IK zuchtte snel en geluidloos en draaide mijn hoofd weg van hem toen hij hier heen kwam. Ik had geen zin in hem, zeker niet als hij weet wat er met Zoë was. 'Jo,' hoorde ik dan en keek op. Hij trapte zijn skateboard omhoog waarna hij hem in zijn hand nam en naast me ging zitten. Ik voelde zijn blik gericht op mij en ik keek hem terug aan. 'Hey,' bracht ik uit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Hahahaha, oeps, verkeerde topic]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 20:16 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ja ik weet het, maar dan krijg ik weer een steek of krijg ik nauwelijks nog adem dus dan denk ik, laat ook maar," Ik lach even. "Je bent gewoon een watje" plaag ik lachend. "Is je baasje weer vervelend?" vraagt Julia met een hoog stemmetje. "Jaa ik ben heel vervelend maar je helpt me wel met hem wassen" Zeg ik. Ik pak haar hand en trek haar overeind. Ik lijn Spot weer aan en zet koers richting huis. Halverwege sla ik mijn arm om haar heen. Tot we bij mijn gebouw aankomen. Na de code ingetoetst te hebben in de lift gaan we naar mijn huis. Spot wilt gelijk weg rennen maar ik houd haar stevig vast met de riem. "Hoho dame jij gaat in bad" Als ik haar naar de trap breng stribbelt ze tegen en begint te piepen. "Ze haat badderen. Kom je mee?" Zeg ik tegen Julia. Ik til spot op, sluit haar even op in de badkamer. Ik doe mijn t-shirt uit en rol mijn spijkerbroek op. Mijn t-shirt is vies geworden en alles gaat nat worden zo. Als ik het warme water in het bad aanzet begint Spot al te piepen. Gelukkig heb ik de badkamer deur op slot gedaan toen Julia binnen was.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 20:17 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Je bent gewoon een watje," plaagt Cedric lachend. "Ik ben helemaal geen watje!" zet ik de verdediging in. "Ja, ik ben heel vervelend, maar je helpt me wel met hem wassen." Ik kijk Cedric verbaasd aan. "Ga jij altijd zo met vrouwen om?" vraag ik lachend. Hij trekt me weer overeind en lijnt Spot aan, waarna we weer richting het appartement van hem lopen. Halverwege slaat hij zijn arm weer om me heen, tot we bij het gebouw van zijn penthouse aankomen. We gaan de lift weer in en een tijdje later staan we weer in het penthouse van Cedric. Spot wilt wegrennen. "Hoho dame, jij gaat in bad," zegt hij tegen Spot. "Ze haat badderen. Kom je mee?" vraagt hij aan mij. "Dat dacht ik al wel ja," zeg ik lachend. Ik loop achter hem aan de trap op en de badkamer in. Cedric doet zijn shirt uit en ik sta er een paar tellen verbluft naar te kijken, dat sporten heeft zijn vruchten behoorlijk afgeworpen. Dat had ik totaal niet verwacht van een advocaat. "Moet ik ook mijn shirt uit doen of is het goed zo?" vraag ik voor de grap.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Dat dacht ik wel ja" zegt Julia lachend. Ze loopt achter me aan en voel haar een beetje starend als ik mijn shirt uit heb. "Moet ik ook mijn shirt uit doen of is het goed zo?" Vraagt Julia en ik draai me even om naar haar. Ik kan een grote grijns niet onderdrukken. "Nou..Het hoeft niet maar.. ik heb er geen problemen mee" Ik grijns weer even. "Maar houd er rekening mee dat je flink nat gespetterd kan worden" Ik grinnik even bij het idee. Een idee dat ik niet heel erg zou vinden. "Kom maar meiske" Ik til Spot in het bad die meteen tegen begint te stribbelen, helemaal als ik de douchekop op haar vacht zet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fleeko schreef:
    Blake Austin Gabriëls

    Felicity knikt en glimlacht,waarna ze opstaat.
    Ze doet haar tas om haar schouders en pakt Puck op die het wel fijn vind.
    Ik ga met haar mee naar buiten en kijk haar dan vragend aan."Wat wil je doen?" vraag ik haar dan met een glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    Cedric grijnst na mijn opmerking. "Nou... Het hoeft niet maar... Ik heb er geen problemen mee," zegt hij grijnzend. "Maar houd er rekening mee dat je flink nat gespetterd kan worden." Hij grinnikt even. Ik besluit maar even te wachten met het uittrekken van mijn shirt. "Kom maar meiske," zegt hij tegen Spot. Hij tilt haar in het bad, en meteen begint ze tegen te stribbelen, waardoor ik al een paar spetters op mijn shirt krijg. "Weet je wat, ik trek mijn shirt wel gewoon uit," zeg ik lachend, terwijl ik mijn donkerblauwe t-shirt met korte mouwen en V-hals over mijn hoofd trek, waardoor mijn zwarte beha met kant zichtbaar wordt. Ik bijt even onzeker op mijn lip.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."