• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    Stomme Cameron ,Stomme knie. Ik haat mijn leven. Ik mank weg en zie zelf mijn fiets nergens meer staan.
    Een eindje verder op ,laat ik mezelf neervallen en begin ik te snikken. Dit was echt de ergste dag ooit. Hier zat ik nu ,als een huilebalk op de stoep te huilen.
    Ik weeg ruw mijn tranen af ,maar ze blijven komen.Ik was dan nog zo dom mijn gsm niet mee te nemen ,dus ik kon mijn broer niet bellen.
    Ik ga even met een hand door mijn blonde lokken en ik zucht zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Nee, Zoë, ik hou van je.' zegt hij en ik draai me om. Ik zie hem in de deuropening staan met zijn arm tegen de deur post aan en hij schold nog een keer hardop. 'Ga naar bed Cameron, je bent dronken. Zeg het nog maar een keer tegen me als je nuchter bent.' zeg ik dan. 'Niet dat ik dan opeens blij in je armen spring of zo.' mompel ik en ik draai me om en loop weg. Als hij me echt zo leuk vond, mocht hij dat eerst gaan bewijzen. Ik wist zelf niet eens of ik hem leuk vind. Misschien had ik me gister wel laten meeslepen in het moment.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    'Cameron, ga naar bed, je bent dronken.' Haar opmerkingen waren scherp en ik zuchtte. 'Zeg het maar een keer wanneer je nuchter bent.' Ik rolde met mijn ogen liep haar achterna. 'En nu? Nu laat iedereen me fucking achter,' schreeuwde ik en kon nog net mijn balans houden. Waarschijnlijk was ze me nu zo erg zat, de manier hoe ze liep en deed. Ik was nou eenmaal z'n klootzak als ik dronken was.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (iemand waar ik Valentine naartoe kan sturen ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik liep rond en zag Valentine zitten. Ik liep naar haar toe. 'Hey,' zei ik en ik ging naast haar zitten. 'Ik weet wat je denkt, maar Cameron en ik hebben niks.' zeg ik dan en ik kijk naar mijn handen. 'Gister avond, liep het bij ons wat uit de hand. Er is niks gebeurd of zo, maar je moet weten, dat hij veel drinkt.' zeg ik en ik kijk naar mijn handen. 'Zijn vader is overleden en zijn uitweg is dan drank.' zeg ik en ik kijk haar even aan. 'Ik weet ook hoe je je voelt. Gebruikt, iedereen vind je stom.' zeg ik dan en ik daar houd ik het bij. Ik kan wel opnoemen hoe ze zich voelt, maar dat gaat natuurlijk niet helpen. Ik snap haar, ik heb dit wel eens eerder meegemaakt en weet dus ook hoe ik het achter me moet laten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Fleeko schreef:
    (iemand waar ik Valentine naartoe kan sturen ? :3 )


    [Ik heb Zoella op dr afgestuurd..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Valentine Julie Rosefield

    'Hey,' hoorde ik naast me en ik kijk op en zag Zoella naast me zitten. Ik had geen zin om hoi te zeggen. Ik had haar nu wel genoeg gezien.
    'Ik weet wat je denkt, maar Cameron en ik hebben niks.' zei ze en ik kijk haar even aan.
    'Zijn vader is overleden en zijn uitweg is dan drank.' legde ze uit en ik keek haar verbaasd aan. "Dat wist ik niet."zeg ik lichtjes verbaasd.
    'Ik weet ook hoe je je voelt. Gebruikt, iedereen vind je stom.' zei ze en ik beet even op mijn lip. Ik was ook stom en dom.
    "Eerst was hij zo aardig enzo en dan verandere alles plots."zeg ik nog licht snikkend. "Dit is echt de ergste dag ooit."mompel ik daarna.
    Ergens was ik wel heel erg blij dat ik haar kende. Nu voelde ik me minder alleen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Eerst was hij zo aardig enzo en dan veranderde alles plots.' zegt ze snikkend en ik kijk haar met medelijden aan. 'Dit is echt de ergste dag ooit.' mompelt ze daarna. Ik glimlach flauw en trek haar in een knuffel. 'Het komt wel goed, geef jezelf de tijd om het te leren kennen.' zeg ik dan. Soms mocht ik dan best arrogant overkomen, ik was er voor mensen als ze me nodig hadden. Ik liet nooit iemand in de steek. 'Ga anders mee vanavond. Ik ga uit met de crew en mijn broer?' vraag ik haar en ik kijk haar aan. Misschien zou haar dat wat opvrolijken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ik liep terug me huis in en sloeg met een vuist op het aanrecht wat uiteindelijk toch pijn bleek te doen. Ik pakte de fles wijn, en liep naar buiten. Ik wou niet alleen zijn, ik pakte mijn mobiel en belde Zoë aangezien ik het nummer van Valentine niet had uitgewisseld. Ik wachtte af en ging met mijn andere hand waar ik de fles wijn in had geklemt naar mijn mond en dronk ervan. Ik was nu al straalbezopen, ik hoopte niet dat ik politie tegenkwam. Ik liep over de straat en wachtte af.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Zoella keek me even medelijdend aan en daarna glimlachte ze flauw en trok ze me in een knuffel. Precies hetgene wat ik nodig had.
    'Het komt wel goed, geef jezelf de tijd om het te leren kennen.' zei ze en ik knikte even zachtjes.
    'Ga anders mee vanavond. Ik ga uit met de crew en mijn broer?' stelde ze voor en keek me even aan. "Heel graag,dankje."zeg ik met een glimlachje en ik veeg mijn tranen weg. Mijn mascara was vast uitgelopen ,maar dat boeide me niet echt. "Hoe gaat het eigenlijk met je ,behalve het Cameron gedeelte dan?"vraag ik haar ,om over iets anders te praten. Het is jaren geleden dat ik haar nog eens gezien had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Heel graag, dankje' zei ze met een glimlachje en ze veegde haar tranen weg. 'Hoe gaat het eigenlijk met je, behalve het Cameron gedeelte dan?' vroeg ze. Ze wilde vast over iets anders praten. Logisch. 'Ja, gaat prima, soms alleen een overbezorgde tweelingbroer.' zeg ik en ik grinnik even. Het laatste jaar gaat het veel beter. Ik was minder opstandig en ik kwam bijna nooit meer in de problemen. Dit kwam ook deels doordat ik me meer op dansen was gaan focussen en omdat ik ouder was geworden. Maar alsnog bleef Aiden overbezorgd. Als het kon zou hij me om de seconde bellen om te vragen hoe het gaat, maar hij houd zich goed in.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Someone meet Cameron ^^


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    'Ja, gaat prima, soms alleen een overbezorgde tweelingbroer.'zei ze grinnikend en ik glimlachte even."En hoe gaat het met de overbezorgde Aiden ?"vraag ik dan met een zacht lachje. Ik ben allang blij dat ik zijn naam nog weet. Het is iets van 4 a 5 jaar geleden dat we elkaar nog gezien hadden.
    Ik hoorde Zoella's gsm afgaan en ik kijk haar even aan. Misschien was het wel haar broer ,of iemand anders of... Cameron...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'En hoe gaat het met de overbezorgde Aiden?' vroeg ze me met een zacht lachje. Ik grinnikte en hoorde mijn mobiel afgaan. Ik pak hem uit mijn tas en kijk wie belt. Al was hij de laatste persoon op aarde dan zou ik nog niet opnemen. Hij behandeld meisjes gewoon als oud vuil. Werken ze niet mee dan dump ik haar en neem gewoon een nieuwe. Klootzak. Ik druk hem weg en kijk haar weer aan. Ik glimlach even snel. 'Ja, gaat goed. Alleen veel druk van onze ouders, maar voor de rest gaat het prima.' zeg ik en ik glimlach even. 'En met jou?' vraag ik haar dan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Fuck, ze drukte me weg. Ik zuchtte overdreven en rolde met mijn ogen. De eenzaamheid borrelde op en ik keek om me heen. Ik had geen idee waar ik heen moest, ik was nu helemaal alleen. Alleen en dronken. De fles wijn zat nog halfvol en ik nam nu nog een grote slok waar na ik al snel op de stoep ging zitten. Ik had toch niks meer te verliezen. Bellen had toch geen zin, ze drukte me toch weg.


    Everything is illuminated by the light of our past.