• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

[ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 20:42 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Lolicia schreef:
    I am happy, oh so happy! ;D Okay, en nu reactie terugschrijven bij een RPG. C:

Myke, je bent een sukkel., chapeau, goed gedaan, hoor! Maar niet heus.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Vriendjes die druk zijn met niks doen zijn irritant. Vooral als ze te druk zijn met niks doen om iets terug te zeggen >.>

-

Finally, I'm ready with the post and it was a brain-breaker. Damn.

[ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 22:40 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Shit, waarom kijk ik dit? Verschrikkelijk, ik moet janken voor mijn leven volgens mij.

Your make-up is terrible

Ik moet echt gaan slapen... maar ik wil niet. :'D

By the dark hearts of my kind
    By the fire in my mind
    Forsaken, I'll never be
    I am to live to the end of the world
    And I don't even know what I am

Awesome liedje :Y) En ik wordt echt gek van mijn project. Ik ben blij als het voorbij is.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik heb zin in woensdag!!!

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Nu echt gaan slapen.

'Darling, just hold on'

WAAROM OVERSCHRIJF JE DAT BESTAND! DAT HOOR JE NIET TE DOEN. Aaaaargh, tering project.

EDIT 1: Ik kom er maar niet uit ;c Ik moet straks ook nog eens een presentatie maken.

EDIT 2: YES YES YES, I DID IT! Nu nog een presentatie maken en dan kan ik naar bed *O*

[ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 0:38 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Geen zin in gym +.+

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Wij waren toch zo hecht?:c

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Now I feel like puking.

help

Om de een of andere reden voel ik me vandaag heel vrolijk. ^^

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Nog eventjes, nog eventjes, nog eventjes ^^

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.