• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 20:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stelletje idioten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat voelde goed.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rydel schreef:
    Ugh.

    SUCH A PRETTY SONG.

    @Michelle: Auch. D:

    Ugh ja, gebeurde vanochtend don't blame me, het was 7 uur of zo en ik voel het nog steeds :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yaaaaay. Er gaat onweer komen. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Na morgen is mijn week al een stuk beter, pff.


    The odds are néver in our favor.

    Macabre schreef:
    Yaaaaay. Er gaat onweer komen. <3


    Onweer is leuk!

    Sofinite schreef:
    (...)

    Onweer is leuk!

    I know, right? Het kalmeert me, hahaha. Ik ben raar. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    I know, right? Het kalmeert me, hahaha. Ik ben raar. :Y)


    Mij ook. Ik ga altijd 's avonds met mijn vader onder de veranda staan kijken want dan staan we droog (cat)

    Sofinite schreef:
    (...)

    Mij ook. Ik ga altijd 's avonds met mijn vader onder de veranda staan kijken want dan staan we droog (cat)

    Haha, het is ook zo moooooi. En fascinerend.
    En dan te bedenken dat 90% bang is. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Yaaaaay. Er gaat onweer komen. <3

    Really? Hel, I didn't know that. Now I'm happy and smiling. Looking forward to it. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kom op Mitchell, deze week moet je nog overleven en dan ben je klaar. Je kunt het. Ik sta echt op het punt om dood om te vallen, tenminste, zo voelt mijn lichaam aan. Ik kan echt niet tegen stress T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morticia schreef:
    (...)
    Really? Hel, I didn't know that. Now I'm happy and smiling. Looking forward to it. <3

    Er zijn wolkenvelden en in het zuidoosten trekken enkele onweersbuien over. De maximumtemperaturen lopen uiteen van 20 graden op de Waddeneilanden tot plaatselijk 28 graden in het zuidoosten van het land. De wind waait uit oost tot noordoost en is meest matig, aan de westkust is de wind vrij krachtig.

    Komende nacht zijn er afwisselend wolkenvelden en opklaringen. Plaatselijk kan nog een (onweers)bui voorkomen. De minimumtemperatuur ligt tussen de 13 graden in het noordwesten van het land terwijl het in het zuidoosten niet kouder wordt dan 19 graden. De oost- tot noordoostenwind is zwak tot matig, in het noordelijk kustgebied mogelijk vrij krachtig.

    Buienradar is da bomb.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I love the rain and thunder. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iedereen die zeikt over hun toetsweek mag wel eens doen wat ik de afgelopen 2 weken doe en nog steeds aan het doen ben :'D Van 's ochtends tot 's avonds programmeren zodat je iets kunt op tijd kunt afkrijgen. Dat doe je dan elke dag weer, net zolang totdat ik mijn toetsweek heb, waarvoor ik nog niet eens heb kunnen leren.
    Uitslapen is niet eens een optie, want ik hebt nog gewoon les waar ik bij moet zijn, anders mis ik belangrijke dingen voor de toetsen.

    Ik zou willen dat ik jullie toetsweek had :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okay wait a sec. Onweer? Yaaaaay, it makes my day. Vanochtend was #@$... maar vanmiddag ging wel, nu even snel kijken of er onweer bij mij langs komt.
    Om het nog een beetje OT te maken: Stalkers zijn irritant, zeker als je zou willen dat het een ander was... (cat)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel