• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 20:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja ik voelde me heel vrolijk tot mijn moeder begon te zeuren (alweer).
    -Ik had de printer kapot gemaakt
    -Ik had niet opgeruimd
    -Ik had niet schoongemaakt
    -Ik was twee minuten te laat met haar koffie brengen
    -Ik was te sloom met mijn broertje eten geven
    -Ik zat te zeuren om niks.

    Sorry mam, je zal wel een geweldige moeder zijn en zo'n stom kind als dochter niet verdienen maar mijn problemen zijn ietsje groter dan die van jou en dat zijn niet alleen maar toetsen. Bedankt lucht je hart topic, je bent geweldig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik geef het echt op om jongens te snappen, altijd als jij ze leuk vindt willen ze niets van je weten, maar als jij er geen zin/tijd hebt vinden ze je opeens helemaal geweldig

    Ik kan je echt geen drie dagen missen!
    Tegen wie moet ik nu zeuren als er weer wat gebeurt?
    Ach fuck it, veel plezier daar liefje <3


    'Darling, just hold on'

    Eigenlijk kan het mij helemaal niet schelen. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom is als je wil praten de enige die er in de buurt is je broer die Asperger heeft en dus niet weet hoe te reageren?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dat kon echt niet makkelijker :'3

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 10:08 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mweh, fuck deze dag.


    'Darling, just hold on'

    Jaaaaaaa woensdag naar Khaos toe!!!!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo geen zin om te werken ._. Vooral niet omdat mijn pols weer eens in het verband zit..


    -

    fadlkfajlkdfadlkfj ik ben helemaal blij met de bands die naar vans warped komen. fadlkfjaldsfkjadlkf

    Ach, rot toch op.


    'Darling, just hold on'

    Ik lig met het allerliefste ratje in bed <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn laatste wiskundetoets ging goed! Euforie doubles! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik voel me de hele dag al vet eenzaam omdat mijn vriend er niet is en de rest van mijn vrienden zijn allemaal op kamp. Ik voel me hartstikke ongelukkig.


    26 - 02 - '16

    Mis het schrijven van verhalen, snel weer gaan schrijven inspriatie genoeg alleen iets houdt mij tegen omdat ik weet dat ik niet zo goed ben, maar mij zelf wel wil ontwikkelen nog.
    Geen zin in school.