• De stelling van deze week luidt:
    Het weer beïnvloedt het humeur

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Ja en nee. Het ligt per persoon denk ik.
    Ik ken mensen bij wie z'n humeur echt van het weer afhangt en dan weer anderen die happy zijn door slecht & goed weer.


    -

    Ik denk dat dat gewoon tussen de oren zit


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bij mij wel... maar dat komt misschien ook omdat ik echt niet tegen zonlicht kan (enorme last van mijn ogen en koppijn, dat wil je niet weten), dus ik word daar nogal chagrijnig van... en als het regent of stormt slaap ik beter, zolang het maar niet te hard bliksemt of dondert xD


    The big big bang The reason I'm alive

    Scholar schreef:
    De stelling van deze week luidt:
    Het weer beïnvloedt het humeur

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Ja, helemaal mee eens. Het heeft zeker invloed. Wanneer het regent wordt ik al minder vrolijk, maar als 's ochtends de zon door de spleten van de rolluik komt, is dat voor mij een goed begin van de dag. En bij te warm weer is ook iedereen snel opgefokt.

    Het hangt er niet vanaf, maar het heeft zeker invloed op je humeur.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Nou, ik was behoorlijk pissig toen het tien graden was in juni. En als je op vakantie bent in een caravan of tent, word je ook niet blij als het de hele dag regent.
    Dus, eens


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Eens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat ligt aan, denk ik, de gebeurtenissen er om heen. Als er een bekende is overleden zal je niet snel op de blauwe lucht en stralende zon letten. Ook zal je niet snel gaan mopperen op wat miezer als je ontzettend blij bent met iets. Mijn mening over regen en onweer is dat, zolang niemand er een ongeluk door krijgt, ik het heerlijk vind. Dus dat zal niet op negatieve manier mijn humeur beïnvloeden. :3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Helemaal eens.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eens.


    Whut

    Jankowski schreef:
    Ik denk dat dat gewoon tussen de oren zit


    •*• Lululu •*•

    Ik ben daar ook mee eens


    I'm a girl in the world

    Wrennah schreef:
    Ja en nee. Het ligt per persoon denk ik.
    Ik ken mensen bij wie z'n humeur echt van het weer afhangt en dan weer anderen die happy zijn door slecht & goed weer.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sinistra schreef:
    Dat ligt aan, denk ik, de gebeurtenissen er om heen. Als er een bekende is overleden zal je niet snel op de blauwe lucht en stralende zon letten. Ook zal je niet snel gaan mopperen op wat miezer als je ontzettend blij bent met iets. Mijn mening over regen en onweer is dat, zolang niemand er een ongeluk door krijgt, ik het heerlijk vind. Dus dat zal niet op negatieve manier mijn humeur beïnvloeden. :3


    Maar als je s ochtends wakker word maakt het toch wel een verschil of het regent of de zon schijnt, nietwaar? Stiekem heeft dat toch wel een beetje invloed.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Ja, helemaal mee eens. Het heeft zeker invloed. Wanneer het regent wordt ik al minder vrolijk, maar als 's ochtends de zon door de spleten van de rolluik komt, is dat voor mij een goed begin van de dag. En bij te warm weer is ook iedereen snel opgefokt.

    Het hangt er niet vanaf, maar het heeft zeker invloed op je humeur.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Karev schreef:
    Helemaal eens.