• De stelling van deze week luidt:
    Het weer beïnvloedt het humeur

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Bwa, meestal wel, maar soms ook niet.


    16 - 09 - '17

    ik denk het wel, op welke manier dan ook. Sommige mensen haten bijv. regen en worden dan chagrijnig. Anderen (ik bijv.) houden ervan als het regent en worden er blij van. Ook de zon zorgt voor verschillende humeuren.


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    Soms, niet altijd


    If you believe in your dreams, than someday they will come true - Demetria Devonne Lovato <3

    Scholar schreef:
    De stelling van deze week luidt:
    Het weer beïnvloedt het humeur

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)



    Bij mij wel, als het voorjaar is en het is weer voor het eerst mooi is ben ik echt te vrolijk! Love the sun ;')


    Try always to be yourself, cause you're beautiful x

    Ja, het beïnvloedt het zeker, maar het humeur is niet afhankelijk van het weer.


    Bad decisions make good stories.

    Ik vindt van wel... Sommige mensen worden blij van de zon en sommige weer van sneeuw, het is wat jij zelf graag wilt zien maar als je het dan hebt wordt je daar denk ik wel vrolijk van :D

    Zeker!
    Ik merk het heel erg aan mij zelf, ik ben de laatste dagen veel vrolijker dan ik was afgelopen half jaar. : )


    You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

    Anarose schreef:
    Ja, het beïnvloedt het zeker, maar het humeur is niet afhankelijk van het weer.


    Can't control my second personality

    voor mij heeft het zeker wel invloed. voor anderen denk ik ook wel


    Love knows no limits.

    Ja, daar ben ik het wel mee eens. Voor mij geldt het in ieder geval wel.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eens, ik ben slechter gehumeurd als het warm is of de zon schijnt.


    Ex astris, sciencia

    Sinistra schreef:
    Dat ligt aan, denk ik, de gebeurtenissen er om heen. Als er een bekende is overleden zal je niet snel op de blauwe lucht en stralende zon letten. Ook zal je niet snel gaan mopperen op wat miezer als je ontzettend blij bent met iets. Mijn mening over regen en onweer is dat, zolang niemand er een ongeluk door krijgt, ik het heerlijk vind. Dus dat zal niet op negatieve manier mijn humeur beïnvloeden. :3


    Maar ik weet wel zeker dat het iets uitmaakt. Hoe dan ook.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mulford schreef:
    Eens, ik ben slechter gehumeurd als het warm is of de zon schijnt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zeker! Ik ben altijd zoveel vrolijker als de zon schijnt =D


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    true ! maar op welke manier hangt heel erg af van de persoon, sommige zijn juist echt warmte mensen en ik ben juist van de herst winter lente ;D,
    Can't breathe on a hot summer day o.o dan blijf ik liever lekker koel binnen ^^ ik vind zomer regen t fijnste ! ;D zo'n dikke onweersbui warm en benauwd helemaal doorweekt door lauwe regendruppels en de geur van regen op de warme grond hmmm ik heb zin in zomerregen :D! maar overall, ik ben eigenlijk 98% van de tijd vrolijk ^^


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·