• De stelling van deze week luidt:
    Het weer beïnvloedt het humeur

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Als ik chagrijnig ben en het is ook nog eens slecht weer, word ik chagrijniger. Ben ik vrolijk, maakt me dat slechte weer niks uit. Ben ik vrolijk en het is top weer, ben ik nog vrolijker, mede doordat andere mensen ook vrolijk worden van het prachtige weer.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ja, ik denk dat wel enige invloed kan hebben. De eerste zonnige dag na de winter ben ik altijd heel vrolijk.


    You are beautiful, you are love.

    Nee bij mij niet echt, als het regent ben ik ook gewoon vrolijk.


    Lach zolang je leeft, want je leeft zolang je lacht.

    Klopt. Als je in de gietende regen naar huis moet fietsen zul je eerder een slecht humeur hebben dan als de zon vrolijk schijnt.


    Fuck the world, love yourself

    Zeker weten.


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Mee eens,

    Als het regent voel ik me toch wat somberder en als de zon schijnt ben ik juist de hele dag blij haha :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja bij mij wel,

    Ja en nee, soms krijg ik een slecht humeur van regen maar soms ook niet.


    "Hercules, huh? That guy was like the Starbucks of Ancient Greece. Everywhere you turn - there he is." - Percy Jackson

    Mee eens, dat heb ik bij mezelf wel gemerkt. In de lente voel ik me anders. Of er een last van mijn schouders valt.


    I still think of the guitar bible.

    Eens.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eens.
    Ik heb altijd last van een enorme winter dip. Dus zodra t echt koud word en de dagen korter en het meer regent word ik heel somber en zijn dingen die ik normaal heel leuk vind, niet meer interessant. Terwijl ik in de zomer. (dan moet de zon wel schijnen) Ben ik meestal super vrolijk en nooit somber. Ik kan ook heel goed tegen warm weer en krijg er juist veel energie van. Vandaar dat ik vorig jaar 3 maanden in Italië ben gaan werken.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Wrennah schreef:
    Ja en nee. Het ligt per persoon denk ik.
    Ik ken mensen bij wie z'n humeur echt van het weer afhangt en dan weer anderen die happy zijn door slecht & goed weer.


    Maar voornamelijk ja :3


    Tijd voor koffie.

    Eens. Ik ben altijd enorm chagrijnig en kortaf wanneer het ongelooflijk warm weer is. Maar als het regent ben ik blij en met een glimlach op mijn gezicht te vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eens!

    Ik merk het aan mezelf, aan vriendinnen en zelfs op het werk en op school dus geen twijfel mogelijk.

    Hmm yeah, eens.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 20:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.