• De stelling van deze week luidt:
    Het weer beïnvloedt het humeur

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Meestal wel, iniedergeval heb ik vanmiddag & morgenochtend/middag een hockeytoernooi.. Nou je raadt het al :(, helemaal depri oldat ik dus waarschijnlijk moet hockeyen in de regen..

    Ja zeker weten! Ik zeg niet dat ik altijd blij word van zon en altijd chagrijnig van regen, maar het heeft zeker wel invloed op mijn humeur!


    Hamartia

    Fout, mijn moeder beïnvloedt mijn humeur.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ligt eraan wat je leuk vindt.


    ♈ ♉ ♊ ♋ ♌ ♍ ♎ ♏ ♐ ♑ ♒ ♓

    Ik denk het wel, want als de zon schijnt dan zie ik bijv. op school veel meer mensen lachen dan als het regent. ook zelf word ik een stuk beter wakker als ik mijn gordijn open doe en de zon naar binnen schijnt.

    Eens, zeker weten


    Darling, in the end, you've got to be your own hero, because everybody's busy trying to save themselves.

    Eens


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Hoe slechter het weer, Hoe beter ik slaap. Op de fiets naar school slecht weer word ik dan wel weer shagerijnig van...


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Eens.
    Als de zon schijnt zijn meer mensen blij en als het regent zijn meer mensen chagrijnig of niet blij, haha.
    Je bent sneller chagrijnig als het regent en sneller blij als de zon schijnt.
    Maar het is niet zo dat je meteen chagrijnig bent met regenachtig weer.


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Eens en oneens.
    Ik denk dat het meer aan jouw persoonlijkheid ligt en aan hoe beïnvloedbaar jij bent. Stel, je bent een erg vrolijk persoon dan zul jij niet snel beïnvloed worden door het weer. Ik denk niet dat het perse aan het weer zelf ligt, maar dus aan het individu.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Bump deze oude topics eens niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Bump deze oude topics eens niet.


    26 - 02 - '16