• Welcome to the Caedus Asylum, opgebouwd in het jaar 1829 in Amityville, New York. Het vindt plaats in een oud ziekenhuis. Gesloten vanwege de activiteiten die er plaats vonden, echter hedendaags weer bruikbaar gemaakt door de werknemers die er resideren.
    Mensen die er als patiënten verbleven, werden vanzelfsprekend voor gek verklaard voor de verhalen die zij vertelden. Zo kwam het ter spraken dat het personeel hen vernederden op verschillende manieren, de cliënten misbruikten door intieme aanrakingen en zelfs verkrachtingen voor kwamen. Dat was desondanks niet het enige, want ook geweld, intimidatie en martelingen kwamen aan de orde. De werknemers stookten graag en in één op één gesprekken met een zieke fluisterde degene ook allemaal dingen in die in feite niet waar zijn, zoals ‘Je doet degenen rondom je pijn met je ziekte…’ en ‘Hier zal je beter worden.‘
    Op een gegeven moment begonnen de zieken erin te geloven, maar dat kwam niet alleen door de ingefluisterde praatjes. Elke keer kregen ze psychoactieve middelen, die de dingen nog erger maakten dan ze al waren.
    Nu begint de geschiedenis zich weer te herhalen, als de Artsen en Zusters zich bij elkaar voegen om het ziekenhuis opnieuw levend te maken. Ze zullen mensen zoeken die als patiëntes kunnen dienen, en de volgende ochtend zal degene wakker worden in een oud ziekenhuis met een verschrikkelijke hoofdpijn. Wegrennen kunnen zij niet; voor de ramen zitten planken getimmerd en alleen de deur van je eigen kamer zit niet op slot.

    It is starting all over again and nobody can stop them.
    The pain. The horror. The intimacy.
    On a certain day, you will go crazy.

    Good luck with surviving, saints and sinners.

    The cover was made by Frodo.


    Personeel |
    • Morticia | Alec Gates
    • Frodo | Samantha Lockwood
    • Malefide | Bryan Steines
    • Timo Jefferson | Male.
    • Hael | Male.

    Patiënten |
    • Beaton | Adelyn Raven Cavett
    • Cult | Désirée Aelita Winfrith. Inactief wegens persoonlijke redenen.
    • Irvine | Scarlett Bennett
    • Lizor | Quinn Tereza Cole.
    • xJules001 | Taylor Thomassen.
    • Wolfheart | Angela Myra Night.
    • Eternamente. | Andrew Jake Carter.

    • Reservering voor Metalizer.

    Het gaat er dus om dat de werknemers een psychische stoornis hebben en niet de patiënten. Anders klopt het niet meer. Ze gaan dan wel op zoek naar mensen die wandaden verrichten, zodat ze deze mee kunnen nemen, echter dit keer zijn de rollen omgedraaid. Aangezien de patiënten daar niet weg kunnen en de middelen die ze zullen krijgen, worden ze langzaamaan gek. Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.


    Rules ||
    • Leeftijd moet tussen de 16 en 25. Voor de werknemers mag dat wat ouder zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Graag een post schrijven van meer dan vijf regels, anders loop je geheid vast. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander!
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Full name:
    Nick name:
    Age:
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]:
    Ziekte [alleen voor personeel]:
    Misdaad van Patiënt:
    Appearance + Photo:
    Character:
    Biography:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 21:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wolfheart schreef:
    Full name: Jack Ryan Gather
    Nick name: Fumanto, het is Esperanto en het betekent roker.
    Age: 24
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]: Patiënt
    Misdaad van Patiënt: Hij werd dronken doordat hij opeens een vloed van verdrietige/slechte herinneringen over zich heen kreeg. Toen hij dronken was heeft hij de boel kort en klein geslagen. Jack heeft een alcohol probleem.
    Appearance + Photo:


    Jack heeft bruine haren, die altijd eigenlijk wel in de war zitten. Zijn ogen zijn helder groen, en zijn wimpers zijn mooi.
    Hij draagt vaak sportschoenen, want hij vindt sportschoenen fijner zitten dan andere schoenen.
    Zijn kleding is eigenlijk altijd wel donker, en hij draagt geen korte broeken. Je zult hem alleen in de ochtend zonder shirt zien rondlopen, en als het erg warm is.
    Jack draagt vaak T-shirts, maar er staat niet zo vaak iets op. Hij houdt van kleren die hem goed/lekker zitten, maar hem er ook goed laten uitzien.
    Je zult hem nooit slippers zien dragen, hij heeft net zo'n hekel aan slippers als aan korte broeken.
    Character: Jack is een jongen die altijd alles zegt wat hij denkt, het komt niet vaak voor dat hij zijn gedachten voor zicht houdt. Hij geeft echt geen shit om wat andere mensen over hem denken en doet gewoon wat hij zelf wilt.
    Jack zal ook niet zo snel de bevelen van iemand opvolgen. Hij slaapt altijd uit tot de middag, en gaat dan brunchen. Jack werkt altijd 's avonds laat bij een tatoeageshop.
    Jack rookt, en brengt geen dag door zonder een sigaret te roken.
    Hoewel je het misschien niet verwacht, Jack blijft wel rustig als hij in een gevaarlijke situatie zit. Hij kan dan goed uitleggen wat je moet doen om vooral niet dood te gaan.
    Jack heeft wel emoties, al laat hij ze nooit zien. Daardoor denken heel veel mensen dat hij een gevoelloze eikel is.
    Hij kan erg snel mensen in zich opnemen, en hij heeft een goede intuïtie. Jack voelt vaak goed aan of iemand iets slechts in zin heeft.
    Jack heeft een hekel aan zwemmen, of ook maar iets wat daar in de buurt komt. Hij is bang voor water.
    Jack is gehard door de tijd die hij heeft meegemaakt.
    Biography: Jack verloor op zijn 15de zijn vader en zijn eeneiige tweelingbroer. Hij verwerkte het verlies met alcohol, nu heeft hij een alcohol probleem.
    Zijn moeder kwam er niet bovenop en heeft op zijn 16de zelfmoord gepleegd waardoor hij nog erger aan de drank ging. Hij was toen helemaal alleen en ging toen naar een pleeggezin toe. Hij is vaak van pleeggezin verandert omdat hij opstandig was.
    Bij zijn laatste pleeggezin voelde hij zich thuis. Hij is toen zelfs een tijdje gestopt met drinken. Toen hij op zichzelf moest wonen is hij weer aan de drank gegaan.
    Jack had een vriendin waar hij echt heel erg van hield. Zo erg zelfs dat hij naar een kliniek ging waar hij van zijn verslaving af zou kunnen komen. Toen hij was afgekickt van alcohol en naar huis mocht gaan kwam hij erachter dat zijn vriendin vreemd ging met zijn beste vriend.
    Hij was er kapot van en ging weer aan de alcohol. Nu drinkt hij nog steeds veel alcohol.
    Extra: -


    Done. Is 'ie goed? En mijn andere vrouwelijke patiënt?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 20:11 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Full name:Matt Davidson Luhrs

    Nick name: Geen, iedereen noemt hem altijd gewoon Matt of Davidson

    Age: 22

    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]:
    Patiënt

    Misdaad + Biography van Patiënt:
    Hij heeft 3 jaar geleden wraak genomen op een groep jongens die hem op de middelbare school gepest hadden,
    hij kwam ze vaak tegen want ze kwamen uit het zelfde dorp.
    Daardoor wist hij ook waardat ze altijd bij elkaar kwamen, in een soort oude leegstaande kantoor ruimte.
    Op een zomer avond kwam hij ze tegen toen hij naar de winkel ging,
    de jongens riepen hem na en gooide stenen naar hem.
    Dat haalde oude herinneringen naar boven en hij had er genoeg van om over zich heen te laten lopen.
    Matt ging die zelfde nacht nog naar het benzine tankstation en kocht een volle jerrycan en ging naar de jongens hun hangout,
    hij had de uitgangen gebarricadeerd en alles ondergegoten met benzine.
    Ze zouden boeten voor wat ze hem hadden aangedaan, zijn jeugd kapot gemaakt.
    Hij stak de benzine aan en gooide de jerrycan door de raam en is toen op de vlucht geslagen maar gepakt.
    De jongens die eigenlijk dood hadden moeten zijn hebben het toch overleefd met 2e en-
    3e graads brandwonden doordat de brandweer ze net optijd kon redden,
    1 ervan lag met kritieke toestand in het ziekenhuis maar die overleefde het uiteindelijk ook.
    Alle 6 de jongens hadden voor het leven verminkte gezichten en lichamen, dat was misschien nog wel beter dan hij had durven dromen,
    nu konden zij voor de rest van hun leven lijden.
    Matt werdt uiteraard vastgehouden en oververplaatst naar een isolatie cel,
    na veel ondervragingen waarom hij het had gedaan werdt het al snel duidelijk dat hij van nature een goed persoon was
    maar deze mensen hem gewoon erg veel leed hadden aangedaan. Hij wou wraak, het was enigsinds te begrijpen,
    maar poging tot moord blijft een strafbaar feit.
    Matt was toch erg behulpzaam in de gevangenis werd hij na een jaar overgeplaatst naar een gewone cel en mocht hij helpen in de kantine want dat vond hij leuk.
    Op zijn kamer trainde hij vooral want hij had verder niet veel beters te doen. Matt kwam na 3 jaar vrij door goed gedrag.

    Appearance + Photo:



    Character:
    Matt is een zelfverzekerde jongen en hij kan misschien kalm en zelfbeheerst overkomen, maar er kolkt een briesende emotionele energie onder zijn rustige oppervlakte.
    Je verwacht niet wanneer hij uit kan barsten, want dat kan op elk moment. Er schuilt een ingehouden agressie in hem.
    Hij heeft een charismatisch persoonlijkheid en bij sociale gelegenheden kan hij een fijn gezelschap zijn en een goede gesprekspartner.
    Wie Matt goed kent, weet dat hij oplettend en voorzichtig is. Hij houdt zich vaak afzijdig van drukte.
    Matt is een gevoelige jongen en word makkelijk geraakt door zijn emoties, vooral door de mensen die dicht bij hem staan. Omdat hij zo gevoelig is,
    kan hij erg snel gekwetst of beledigd raken en in woede uitbarsten. Hij is te koppig om een gevelde oordeel weer te laten gaan.
    Hij kan veeleisend zijn en kan zijn wraakzucht uiten in opzettelijke wreedheid, maar als hij je eenmaal mag heb je een goede vriend.
    Maar met al deze dingen, kan hij ook erg behulpzaam en fier zijn en is hij een nieuwsgierig iemand. Matt word snel afgeleid en kan sadistisch uit de hoeken komen.

    Extra:
    Hij rookt als een ketter, en zijn hobby is drummen.




    (A)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 0:42 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oeh, zou ik een mannelijk werknemer mogen reserveren?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:49 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    TicTac schreef:
    Oeh, zou ik een mannelijk werknemer mogen reserveren?

    Ja hoor :]. Wil je het nog? Dan zet ik je erbij. We zijn al wel begonnen, maar we zijn nog op de eerste pagina.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja hoor :]. Wil je het nog? Dan zet ik je erbij. We zijn al wel begonnen, maar we zijn nog op de eerste pagina.


    Zijn we begonnen? O.o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Zijn we begonnen? O.o


    Het topic is neergezet in het praattopic (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja hoor :]. Wil je het nog? Dan zet ik je erbij. We zijn al wel begonnen, maar we zijn nog op de eerste pagina.


    Sure, ik vul het zo in x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Full name: Timo Jefferson
    Nick name: Fear
    Age: 26 years
    Patiënt of Werknemer: Arts
    Ziekte: acute stressstoornis.
    Appearance + Photo:


    Timo heeft donkerblonde haren en donkere ogen waar altijd wel een ondeugende glans in is te zien. Als je hem voor het eerst ziet, staat er meestal een vriendelijke glimlach op zijn gezicht, maar die vriendelijke glimlach verandert meestal in een sadistische vanaf het moment dat hij merkt dat mensen zich ontspannen als hij in de buurt is. Hij heeft verschillende littekens op zijn armen staan doordat hij vroeger zijn armen altijd ter verdediging ophief als zijn broer een mes had weten te bemachtigen. Natuurlijk raakte Thomas soms wel door die verdediging heen waardoor er ook kleine littekentjes over zijn gezicht heen lopen, maar die vallen minder hard op en mensen denken meestal dat hij die door iets anders heeft opgelopen. Voor de rest is hij 1.72m lang wat niet zo groot is, maar dat wilt niet direct zeggen dat het makkelijk is om hem te overmeesteren.
    Character: Timo's echte karakter is iets dat je nooit van hem zou verwachten. In het begin komt hij altijd over als een vriendelijke man en lijkt hij te vertrouwen. Dat is iets waar hij meestal ook op uit is, het vertrouwen van mensen krijgen voordat hij zijn echt ‘ik’ laat zien. Vanaf het moment dat mensen zich op hun gemak voelen in zijn buurt en denken dat ze niets van hem te vrezen hebben, steekt hij een mes in hun rug, zowel letterlijk als figuurlijk. Hij vind het heerlijk om mensen bang te maken, houdt ervan om te zien hoe mensen bijna gek worden van angst door zijn toedoen. Hij heeft zelf een afschuwelijke jeugd moeten doorstaan en vindt dat mensen gestraft moeten worden omdat ze hem niet geholpen hebben door naar de politie te stappen of iets dergelijks. Timo houdt iedereen verantwoordelijk voor het feit dat hij elke nacht geplaagd wordt door nachtmerries en leeft zich graag uit op anderen. Dat is eigenlijk de reden dat hij als ‘dokter’ begonnen is, zodat hij mensen kan laten voelen hoe zij zich voelde onder de tirannie van zijn broer zonder dat er zware gevolgen aan zouden zitten. De man is een agressief type, deinst er niet voor terug om de patiënten hard aan te pakken als ze tegenstribbelen of proberen te ontsnappen.
    Biography: Timo werd geboren in een gezin dat al een zoon telde en die zoon was niet echt heel blij met zijn jongere broertje. Al vanaf het begin treiterde Thomas hem, iets dat later veranderde in heuse moordpogingen. Zo kon de jongen de reling van een brug net optijd vastgrijpen toen Thomas hem er ‘per ongeluk’ overheen geduwd had zodat zijn ouders hem naar boven konden trekken. Zo bedacht zijn broer de raarste dingen om ervoor te zorgen dat hij om het leven kwam en dat het op een ongeluk leek, maar Timo kon altijd net aan de dood ontsnappen. Dat bleef aanhouden tot op zijn vijftiende, toen stopte alles ineens. Thomas liet hem gerust, was zelfs aardig tegen hem en hielp met vanalles en nog wat. Een heel jaar gebeurde er niets waardoor Timo dacht dat zijn broer het eindelijk opgegeven had. Op een gegeven moment stelde Thomas voor om samen te gaan vissen, iets waar Timo mee instemde. Dit was echter een grote vergissing en voor hij het wist, werd zijn hoofd onderwater geduwd totdat alles zwart werd voor zijn ogen. Thomas gooide zijn jongere broertje verder uit de boot toen deze stopte met spartelen en de jongen zou verdronken zijn als een man niet alles had zien gebeuren en hem uit het water viste. Natuurlijk stuurde hij de jongen niet terug naar zijn familie, was ergens bang dat die oudere kerel nog zou proberen om Timo te vermoorden en het op een dag ook nog eens lukte. Zo kreeg de jongen een hele nieuwe familie, mistte zijn broer en ouders niet eens. Eigenlijk was hij behoorlijk kwaad op zijn ouders, kwaad dat ze niet gezien hadden dat zijn broer een rasechte moordenaar was. Na een paar jaar ging zijn nieuwe ‘vader’ met hem naar een psychiater omdat hij vaak kampte met nachtmerries en redelijk agressief was. Die psychiater vertelde hen dat Timo last had van een acute stressstoornis en dat hij een speciale behandeling nodig had. Spijtig genoeg was die behandeling veel te duur en gingen ze dus maar gewoon naar huis om er het beste van te maken. Alles ging goed, totdat er klachten kwamen over Timo, klachten over het feit dat hij mensen op mentaal vlak begon te bespelen en meestal als excuus had dat ze hem maar hadden moeten helpen toen hij hulp nodig had. Hij gaf heel de wereld de schuld van het feit dat hij nooit meer een normaal leven kon leiden en wilde zijn wraak. De oude man zette Timo op straat, kon hem echt niet meer aan. Daar heeft de jongen leren overleven en is verder gegaan met wraak te nemen.
    Extra: De man is goed in het bespelen van de geest van anderen, kan woorden zo zeggen dat ze een schuldgevoel krijgen voor iets dat ze nooit gedaan hebben.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 18:26 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik zie een tekort aan patiënten door de nieuwe - nog niet goedgekeurde dan ;P - werknemer. Ik heb geen RPG ervaring maar ik zou het wel leuk vinden om eraan te beginnen. Deze RPG spreekt me best wel aan vandaar dat ik reageer ;P Vinden jullie het goed dat ik een karakteromschrijving geef en bij goedkeuring mee ga doen? Ik beloof plechtig om het minimum aantal woorden te schrijven in een post :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zie een tekort aan patiënten door de nieuwe - nog niet goedgekeurde dan ;P - werknemer. Ik heb geen RPG ervaring maar ik zou het wel leuk vinden om eraan te beginnen. Deze RPG spreekt me best wel aan vandaar dat ik reageer ;P Vinden jullie het goed dat ik een karakteromschrijving geef en bij goedkeuring mee ga doen? Ik beloof plechtig om het minimum aantal woorden te schrijven in een post :)

    O, fuuuck. Het spijt me, ik was helemaal vergeten hierop te antwoorden. Als je nog een rol wil, mag dat vanzelfsprekend. Ik zal je er voor de zekerheid bij zetten, maar als je het niet meer wilt, haal ik je eruit. Een mannelijke of een vrouwelijke? Bij werknemers moet je wel weten dat ik Frodo al heb beloofd dat zij de enige vrouwelijke zal zijn. Je mag wel een vrouwelijk personage, maar dan moet je een patiënt nemen. Al wil ik liever dat je een werknemer neemt, omdat er al zo veel patiënten zijn, maar het is nog steeds jouw keuze.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    TicTac schreef:
    Full name: Timo Jefferson
    Nick name: Fear
    Age: 26 years
    Patiënt of Werknemer: Arts
    Ziekte: acute stressstoornis.
    Appearance + Photo:


    Timo heeft donkerblonde haren en donkere ogen waar altijd wel een ondeugende glans in is te zien. Als je hem voor het eerst ziet, staat er meestal een vriendelijke glimlach op zijn gezicht, maar die vriendelijke glimlach verandert meestal in een sadistische vanaf het moment dat hij merkt dat mensen zich ontspannen als hij in de buurt is. Hij heeft verschillende littekens op zijn armen staan doordat hij vroeger zijn armen altijd ter verdediging ophief als zijn broer een mes had weten te bemachtigen. Natuurlijk raakte Thomas soms wel door die verdediging heen waardoor er ook kleine littekentjes over zijn gezicht heen lopen, maar die vallen minder hard op en mensen denken meestal dat hij die door iets anders heeft opgelopen. Voor de rest is hij 1.72m lang wat niet zo groot is, maar dat wilt niet direct zeggen dat het makkelijk is om hem te overmeesteren.
    Character: Timo's echte karakter is iets dat je nooit van hem zou verwachten. In het begin komt hij altijd over als een vriendelijke man en lijkt hij te vertrouwen. Dat is iets waar hij meestal ook op uit is, het vertrouwen van mensen krijgen voordat hij zijn echt ‘ik’ laat zien. Vanaf het moment dat mensen zich op hun gemak voelen in zijn buurt en denken dat ze niets van hem te vrezen hebben, steekt hij een mes in hun rug, zowel letterlijk als figuurlijk. Hij vind het heerlijk om mensen bang te maken, houdt ervan om te zien hoe mensen bijna gek worden van angst door zijn toedoen. Hij heeft zelf een afschuwelijke jeugd moeten doorstaan en vindt dat mensen gestraft moeten worden omdat ze hem niet geholpen hebben door naar de politie te stappen of iets dergelijks. Timo houdt iedereen verantwoordelijk voor het feit dat hij elke nacht geplaagd wordt door nachtmerries en leeft zich graag uit op anderen. Dat is eigenlijk de reden dat hij als ‘dokter’ begonnen is, zodat hij mensen kan laten voelen hoe zij zich voelde onder de tirannie van zijn broer zonder dat er zware gevolgen aan zouden zitten. De man is een agressief type, deinst er niet voor terug om de patiënten hard aan te pakken als ze tegenstribbelen of proberen te ontsnappen.
    Biography: Timo werd geboren in een gezin dat al een zoon telde en die zoon was niet echt heel blij met zijn jongere broertje. Al vanaf het begin treiterde Thomas hem, iets dat later veranderde in heuse moordpogingen. Zo kon de jongen de reling van een brug net optijd vastgrijpen toen Thomas hem er ‘per ongeluk’ overheen geduwd had zodat zijn ouders hem naar boven konden trekken. Zo bedacht zijn broer de raarste dingen om ervoor te zorgen dat hij om het leven kwam en dat het op een ongeluk leek, maar Timo kon altijd net aan de dood ontsnappen. Dat bleef aanhouden tot op zijn vijftiende, toen stopte alles ineens. Thomas liet hem gerust, was zelfs aardig tegen hem en hielp met vanalles en nog wat. Een heel jaar gebeurde er niets waardoor Timo dacht dat zijn broer het eindelijk opgegeven had. Op een gegeven moment stelde Thomas voor om samen te gaan vissen, iets waar Timo mee instemde. Dit was echter een grote vergissing en voor hij het wist, werd zijn hoofd onderwater geduwd totdat alles zwart werd voor zijn ogen. Thomas gooide zijn jongere broertje verder uit de boot toen deze stopte met spartelen en de jongen zou verdronken zijn als een man niet alles had zien gebeuren en hem uit het water viste. Natuurlijk stuurde hij de jongen niet terug naar zijn familie, was ergens bang dat die oudere kerel nog zou proberen om Timo te vermoorden en het op een dag ook nog eens lukte. Zo kreeg de jongen een hele nieuwe familie, mistte zijn broer en ouders niet eens. Eigenlijk was hij behoorlijk kwaad op zijn ouders, kwaad dat ze niet gezien hadden dat zijn broer een rasechte moordenaar was. Na een paar jaar ging zijn nieuwe ‘vader’ met hem naar een psychiater omdat hij vaak kampte met nachtmerries en redelijk agressief was. Die psychiater vertelde hen dat Timo last had van een acute stressstoornis en dat hij een speciale behandeling nodig had. Spijtig genoeg was die behandeling veel te duur en gingen ze dus maar gewoon naar huis om er het beste van te maken. Alles ging goed, totdat er klachten kwamen over Timo, klachten over het feit dat hij mensen op mentaal vlak begon te bespelen en meestal als excuus had dat ze hem maar hadden moeten helpen toen hij hulp nodig had. Hij gaf heel de wereld de schuld van het feit dat hij nooit meer een normaal leven kon leiden en wilde zijn wraak. De oude man zette Timo op straat, kon hem echt niet meer aan. Daar heeft de jongen leren overleven en is verder gegaan met wraak te nemen.
    Extra: De man is goed in het bespelen van de geest van anderen, kan woorden zo zeggen dat ze een schuldgevoel krijgen voor iets dat ze nooit gedaan hebben.


    en na heel wat gevloek is hij eindelijk af x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik had je er al bij staan. :]. Je kunt beginnen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh wauw. Zou ik nog mee kunnen doen? En zo ja, wat zou ik nog kunnen zijn? Dit lijkt me echt super! Ik weet dat het al begonnen is, maar toch... Ik dacht, waarom zou ik niet proberen?


    I will keep watch.

    Hael schreef:
    Oh wauw. Zou ik nog mee kunnen doen? En zo ja, wat zou ik nog kunnen zijn? Dit lijkt me echt super! Ik weet dat het al begonnen is, maar toch... Ik dacht, waarom zou ik niet proberen?

    Natuurlijk mag je nog mee doen. Ik zou alleen wel graag willen dat je een man speelde dan, of wat wil je spelen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Natuurlijk mag je nog mee doen. Ik zou alleen wel graag willen dat je een man speelde dan, of wat wil je spelen?


    Ehhh... Graag een werknemer, als het kan. En ik had toch al een voorkeur voor een mannelijke rol :)


    I will keep watch.