• Welcome to the Caedus Asylum, opgebouwd in het jaar 1829 in Amityville, New York. Het vindt plaats in een oud ziekenhuis. Gesloten vanwege de activiteiten die er plaats vonden, echter hedendaags weer bruikbaar gemaakt door de werknemers die er resideren.
    Mensen die er als patiënten verbleven, werden vanzelfsprekend voor gek verklaard voor de verhalen die zij vertelden. Zo kwam het ter spraken dat het personeel hen vernederden op verschillende manieren, de cliënten misbruikten door intieme aanrakingen en zelfs verkrachtingen voor kwamen. Dat was desondanks niet het enige, want ook geweld, intimidatie en martelingen kwamen aan de orde. De werknemers stookten graag en in één op één gesprekken met een zieke fluisterde degene ook allemaal dingen in die in feite niet waar zijn, zoals ‘Je doet degenen rondom je pijn met je ziekte…’ en ‘Hier zal je beter worden.‘
    Op een gegeven moment begonnen de zieken erin te geloven, maar dat kwam niet alleen door de ingefluisterde praatjes. Elke keer kregen ze psychoactieve middelen, die de dingen nog erger maakten dan ze al waren.
    Nu begint de geschiedenis zich weer te herhalen, als de Artsen en Zusters zich bij elkaar voegen om het ziekenhuis opnieuw levend te maken. Ze zullen mensen zoeken die als patiëntes kunnen dienen, en de volgende ochtend zal degene wakker worden in een oud ziekenhuis met een verschrikkelijke hoofdpijn. Wegrennen kunnen zij niet; voor de ramen zitten planken getimmerd en alleen de deur van je eigen kamer zit niet op slot.

    It is starting all over again and nobody can stop them.
    The pain. The horror. The intimacy.
    On a certain day, you will go crazy.

    Good luck with surviving, saints and sinners.

    The cover was made by Frodo.


    Personeel |
    • Morticia | Alec Gates
    • Frodo | Samantha Lockwood
    • Malefide | Bryan Steines
    • Timo Jefferson | Male.
    • Hael | Male.

    Patiënten |
    • Beaton | Adelyn Raven Cavett
    • Cult | Désirée Aelita Winfrith. Inactief wegens persoonlijke redenen.
    • Irvine | Scarlett Bennett
    • Lizor | Quinn Tereza Cole.
    • xJules001 | Taylor Thomassen.
    • Wolfheart | Angela Myra Night.
    • Eternamente. | Andrew Jake Carter.

    • Reservering voor Metalizer.

    Het gaat er dus om dat de werknemers een psychische stoornis hebben en niet de patiënten. Anders klopt het niet meer. Ze gaan dan wel op zoek naar mensen die wandaden verrichten, zodat ze deze mee kunnen nemen, echter dit keer zijn de rollen omgedraaid. Aangezien de patiënten daar niet weg kunnen en de middelen die ze zullen krijgen, worden ze langzaamaan gek. Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.


    Rules ||
    • Leeftijd moet tussen de 16 en 25. Voor de werknemers mag dat wat ouder zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Graag een post schrijven van meer dan vijf regels, anders loop je geheid vast. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander!
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Full name:
    Nick name:
    Age:
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]:
    Ziekte [alleen voor personeel]:
    Misdaad van Patiënt:
    Appearance + Photo:
    Character:
    Biography:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 21:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Praattopic lijkt me handig [: en sommige personages zijn zo awesome -heb ze nog niet allemaal gelezen- en nu zit ik echt van; meh, mijne moet nog een karakter, what to do?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Praattopic lijkt me handig [: en sommige personages zijn zo awesome -heb ze nog niet allemaal gelezen- en nu zit ik echt van; meh, mijne moet nog een karakter, what to do?

    Hmmm, misschien vrolijk, maar wel erg onzeker en bang voor meningen - zoals al bij uiterlijk staat. Idk... mijn inspiratie is al gaan slapen :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    @ Lizor: Ik vind jouw personage goed, dus ik zal haar erbij zetten. Alleen over dit stukje twijfel ik: “Twee weken later steekt ze met een mes uit de keukenla de jongen neer. Haar ouders zijn geschokt. Niemand wil haar meer in de buurt hebben en al snel komt ze in het gesticht terecht.” Aangezien ze allemaal ontvoerd worden door de werknemers en in dat oude ziekenhuis terecht komen. De volgende ochtend weten ze niet wat er die nacht gebeurd is. Dus als je dat iets kan veranderen?

    @xJules001: Zou je zijn karakter wat uit willen breiden? Want dit “Taylor is agressief, manipulatief en meedogenloos. Hij kent geen angst of andere gevoelens. “ vind ik wel heel kort door de bocht. Jouw personage is wel echt… tja, badass eh. Dit vind ik ongelooflijk zielig voor hem “Op een van die dagen dat hij op straat hing is hij op de leeftijd van 8 jaar verkracht door een oudere man.” Dus ik zal je er wel alvast bijzetten.


    Ik heb het aangepast. zo wel goed?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)
    Ik heb het aangepast. zo wel goed?

    Ik vind het prima, maar let er wel op dat hij nog menselijk is en niet de werknemers achterna gaat. Hij hoort wel gevoelens te hebben, anders kan hij beter personeel zijn. Je staat er echter al bij, dus ik keur het voor deze keer wel goed. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik vind het prima, maar let er wel op dat hij nog menselijk is en niet de werknemers achterna gaat. Hij hoort wel gevoelens te hebben, anders kan hij beter personeel zijn. Je staat er echter al bij, dus ik keur het voor deze keer wel goed. :].


    hahaha, hij is zeker nog wel 'menselijk' maar diep van binnen. Wie weet wat voor effect gestoorde mensen op hem hebben.. ^^ Maar hij zit sowieso opgesloten toch? : )


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)
    hahaha, hij is zeker nog wel 'menselijk' maar diep van binnen. Wie weet wat voor effect gestoorde mensen op hem hebben.. ^^ Maar hij zit sowieso opgesloten toch? : )

    Als je hem maar menselijk laat, dan vind ik het best, hon. :]. Hij hoort nog psycho te worden lolol, want ze gaan hem middelen en al die shit geven. Daarbij worden alle spullen die ze bij zich hebben afgepakt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Als je hem maar menselijk laat, dan vind ik het best, hon. :]. Hij hoort nog psycho te worden lolol, want ze gaan hem middelen en al die shit geven. Daarbij worden alle spullen die ze bij zich hebben afgepakt.


    Hahaha, nou ik ben benieuwd hoor :o Ik ben zo excited om te beginnen!


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Goed. Ik heb wat bij zijn karakter geschreven, maar ga morgen ermee verder. Ik doe zoiezo karakter en biologie bijeen.
    Ik probeer het voor het weekend af te maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Crave schreef:
    Full name: Scarlett Bennett

    Nick name: Scar, hoewel ze dit niet zo'n fijne benaming vindt aangezien het vanuit het Engels litteken betekent. Toch noemen mensen haar vaak zo. Ook noemen mensen haar nog weleens bij haar achternaam, maar dat was meer op school zo.

    Age: 19

    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]: Patiënt

    Ziekte [alleen voor personeel]:

    Misdaad van Patiënt: Door groepsdruk heeft ze meermaals dingen gestolen, mede doordat ze thuis niet zo veel te makken heeft. Ze wilde haar vriendinnen niet weigeren om niet mee te stelen, omdat haar vriendinnen Scarlett meerdere malen kleding hebben gegeven. Haar vriendinnen hadden haar dus haast gedwongen onder het mom "Het is toch leuk? En zo heb jij ook meer dingen thuis." Hierop had ze weinig te zeggen, dus is ze mee gaan stelen. Op een gegeven moment had ze door dat het inderdaad wel handig was, maar toch voelde ze er wel een geweten over en heeft ze er soms nog steeds erg spijt van.

    Appearance + Photo:


    Scarlett is een meisje wat een redelijk normaal lichaam heeft. Ze is van een normale lengte, rond de 1 meter 75. Vaak trekt ze een broek aan die haar benen accentueert zodat ze alsnog langer lijken. Ze kan het zich namelijk best wel aantrekken wat anderen van haar vinden, dus wil ze goed voor de dag komen.
    In de ochtend heeft ze een standaard ritueel om lekker in haar vel te komen. Ze begint met een douche, kiest dan kleding uit wat meestal classy is en kleedt zich aan. Dan doet ze een beetje make-up op. Een laagje mascara en een iets dikkere eye-liner. Als ze daarmee klaar is dan gaat ze met haar - haar in de weer. Deze is bruin met een lichte slag erin. Ze doet niet zo vaak krullend haar of echt stijl haar, maar wel speciale kapsels. Daar krijgt ze gewoon een soort afleiding door. Ze weet zich goed te kleden met de kleren die ze heeft, want bij haar thuis hebben ze het niet zo breed. Haar vader heeft geen werk en haar moeder kan niet al het geld opbrengen om echt goed te kunnen rondkomen. Gelukkig had ze vriendinnen waar ze weleens kleding van kreeg. In het begin schaamde ze zich hiervoor, maar later is dat gewoon voor haar geworden. Doordat Scarlett thuis niet veel kan besteden, is ook het voedsel minimaal. Nooit een extra koekje of wat dan ook, hierdoor is Scarlett best wel dun. Dunner dan het gemiddelde meisje.

    Scarlett is dus een meisje van een redelijke lengte, met bruine haren, een laagje make-up en een classy style qua kleding. Haar ogen zijn lichtbruin met een klein beetje de neiging richting groen. Scarlett zou graag een tattoo hebben, maar hier is helaas geen geld voor.

    Character: Scarlett is een makkelijk meisje. Ze is in voor een praatje, wil je best wel helpen met dingen en past zich makkelijk aan, zolang ze het maar niet over zichzelf hoeft te hebben. Ze lijkt een erg openlijke persoonlijkheid te hebben, maar als je aan jezelf gaat vragen wat je nu echt weet van Scarlett, dan kom je bij nagenoeg niets uit. Tenzij je tot de vriendenkring behoort waarmee Scarlett ook gestolen heeft. Zelfs dan weet je nog niet alles. Ze heeft een best wel gesloten persoonlijkheid en dit komt voornamelijk doordat ze zich op de achtergrond wil houden. Altijd is er de soort angst van anders zijn, minderwaardig zijn, en dit komt doordat ze niet veel geld thuis hebben om te besteden. Ze schaamt zich hier ook voor tegenover anderen die ervan weten, daarom laat ze ook zo weinig los over zichzelf.
    Een andere angst van Scarlett is of haar ouders haar wel echt willen. Ze heeft op latere leeftijd het gevoel gekregen dat ze nooit geboren had moeten worden, zodat haar ouders geen geldzorgen om haar zouden hebben. Scarlett heeft namelijk best wel dingen meegekregen van de ruzies met haar ouders over de geldzorgen en ondanks dat ze nooit expliciet haar naam hebben genoemd, voelt ze wel alsof ze beter niet geboren had kunnen zijn. Dit moet echter niet verward worden met dood willen, want dat wil Scarlett niet. Ze wil gewoon haar ouders niet tot last zijn en daarom houdt ze zich ook thuis op de achtergrond.
    Wanneer Scarlett boos is, gaat ze de confrontatie aan, maar wanneer Scarlett verdrietig is, wil ze helemaal alleen zijn.
    Vroeger is Scarlett gepest toen mensen wisten dat ze redelijk arm was, hierdoor is ze toch wel wat harder geworden. Ze laat niet zomaar mensen toe in haar omgeving en haar vertrouwen is ook moeilijk te winnen.

    Biography: Zoals dus nu al wel vaker gezegd is :] Scarlett heeft het niet breed thuis. Dit is al sinds haar geboorte. Haar ouders hadden in het begin een beetje moeite met alles voor elkaar te krijgen, al het geld bijeen en hadden het verkeerd ingeschat hoe alles zou verlopen. Haar moeder was 17 toen ze Scarlett kreeg en haar vader 25. Dit dachten ze wel te kunnen doen, maar het ging mis. Haar vader verloor zijn baan waardoor ze nog minder te besteden hadden. Dit heeft ervoor gezorgd dat Scarlett het best moeilijk heeft, want hierdoor is heel haar leven beïnvloed. Nooit heeft ze echt uitstapjes gemaakt met haar ouders, ze voelde zich altijd ongewenst en is daardoor dus gesloten geworden.
    Van de liefde heeft ze nog niets geproefd, dit in combinatie met zich op de achtergrond houden en ook het niet zo snel vertrouwen van mensen. Toch heeft ze hier geen problemen mee, want ze zou zich toch alleen maar schamen. Wat soms wel zo is/was, is dat ze zich meer alleen voelde dan anders als één van haar vriendinnen bleef doorzwijmelen over een weet ik veel hoe geweldig vriendje.

    Extra: Scarlett wil dus een tattoo en dat is er eentje van een klein vogeltje op haar schouderblad. Dit komt omdat ze eigenlijk vrij wil zijn. Niet zozeer van haar ouders, maar van alle geldzorgen. Toch heeft ze dit verlangen nooit uitgesproken. Een ander ding is nog een angst van Scarlett. Ze kan er heel slecht tegen als ze in kleine ruimtes is, dan wordt ze helemaal gek.


    I got my doubts but, she is done.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 19:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oehlalalaaaaa! Super leuke personages allemaal!! Wanneer beginnen we? : )

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 18:44 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    Oehlalalaaaaa! Super leuke personages allemaal!! Wanneer beginnen we? : )

    xJules001, zullen we even in het praattopic verder praten? Anders wordt het hele rollentopic vol gespamt. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    Full name: Bryan Steines.
    Nick name: Snyder of Skin.
    Hij vind het ook erg leuk om zijn patiënten open te snijden, vandaar de bijnaam Snyder.
    Heeft de neiging om zijn handtekening achter te laten op zijn patiënten als hij klaar met ze is. Zo kan hij zien wie hij gehad heeft en wie hij nog moet behandelen.
    Age: 23 jaar.
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]: Werknemer, arts.
    Ziekte [alleen voor personeel]: Manie.
    Appearance + Photo:


    Character & Biography: Omdat de ouders van Bryan altijd het hoogste verwachtten van hem, kreeg hij altijd uitbranders van zijn ouders en dan vooral van zijn vader, als hij wat verkeerds had gedaan in hun ogen. Zijn vader begon dan altijd tegen hem te schreeuwen en mishandelde Bryan als hij een weerwoord had of begon te huilen. Echte mannen huilen namelijk niet, vond zijn vader. Een keer was de mishandeling zo erg geweest, dat toen zijn moeder thuiskwam ze het hele huis bij elkaar krijste. Deze gil was de trekker dat het over liet gaan. Er was een knopje bij hem opgezet en totaal veranderd sinds die dag. Bryan had toen ook enkele verwondingen opgelopen, zowel zijn lichaam als zijn hart.
          Enkele dagen later was het de verjaardag van Bryan, zijn 6e verjaardag; hij was een klein jongetje en vierde zijn verjaardag met enkele vrienden. Zijn ouders hadden een clown ingehuurd en het ging goed totdat ze in het restaurant taart opdienden en op tafel neerzette. De clown had enkele grappen uitgehaald en ballonnen gemaakt, maar een van de vriendjes van Bryan kreeg een ballon in zijn handen en hield het boven een kaarsje van de taart. Deze knapte met een hard geluid uiteen en de clown gilde van schrik. Bryan kreeg een flashback naar de avond dat hij die verwondingen opliep.
    Sindsdien is hij bang voor hard geluid en clowns. Hij laat dit echter niet zien, omdat hij wilt zien hoe anderen pijn lijden. En als het even kan tatoeëert hij zijn patiënten om te zien dat hij ze behandeld heeft. Natuurlijk gebruikt Bryan geen verdoving, vanwege het gegil en gekrijs van de patiënten die hij wilt horen.
    Hij heeft een rustig karakter, maar als een patiënt of iemand anders tegen hem ingaat, gaat er weer een knop in hem om en word hij een totaal ander iemand. Hij ziet zwart voor zijn ogen en slaat om zich heen. Het enigste dat hem kan kalmeren is het horen gillen van iemand. Ondanks het incident op zijn 6e verjaardag is hij nog steeds bang voor clowns. Alles wat hem daaraan doet denken, word hij bang en durft hij niets meer te doen. Tenminste, voor enkele seconden niet, daarna word diezelfde knop weer omgezet en ziet hij het gezicht van zijn vader voor hem. Hij word dan nog banger en probeert een uitweg te vinden.
          Ondanks zijn rustige karakter, leid hij wel aan geheugenverlies. Het kan zo gebeuren dat hij midden in een operatie vergeet wat hij wou doen en vraagt dan aan het patiënt waar hij mee bezig is en anders als er een arts bijstaat, vraagt hij het aan diegene. Als hij nog geen normaal, serieus antwoord heeft gekregen, begint hij de operatie van voor af aan.
    Hij kent geen enkele liefde. Eigenlijk kent hij zijn eigen soort van liefde. De scalpel is hier een ding van, net zoals martelen van zijn patiënten. En als hij dan een relatie begint met iemand, is dit alleen maar omdat hij seksueel word opgewonden aan het idee hoe hij diegene dan zal open snijden en hoe mooi het vanbinnen is. Net zoals het martelen, dit doet hij dan ook sneller bij de persoon met wie hij een relatie heeft.
    Hij is niet chaotisch, maar is erg netjes. Hij heeft dan ook altijd een fles met alcohol bij zich. Om de wonden te ontsmetten, natuurlijk; maar stiekem is het ook voor de wonden in zijn hart.
    En als je, je al twijfelde of hij echt psycho is, bewijst zijn lach dit wel.
    Extra: -> Geschreven bij 'Nick name'.


    Ooh, ik ben bijna klaar, maar ik moet alleen nog zijn ziekte en uiterlijk beschrijving. Ik weet alleen helemaal niks voor zijn ziekte. Ugh. Als iemand nog een idee heeft, hoor ik het graag, want ik moet ook nog een andere rol afmaken hier en bij een andere RPG. En om nou de hele tijd de goede ziekte te zoeken gaan die andere rollen niet sneller af. D:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)

    Ooh, ik ben bijna klaar, maar ik moet alleen nog zijn ziekte en uiterlijk beschrijving. Ik weet alleen helemaal niks voor zijn ziekte. Ugh. Als iemand nog een idee heeft, hoor ik het graag, want ik moet ook nog een andere rol afmaken hier en bij een andere RPG. En om nou de hele tijd de goede ziekte te zoeken gaan die andere rollen niet sneller af. D:


    Dysthyme stoornis?


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Dysthyme stoornis?

    Hmm, even opzoeken hoor. Ik ben dom geweest om eerst zijn hele karakter te schrijven. :x

    Edit: "Over het algemeen wordt er gezegd dat een dysthyme stoornis een lichte vorm van een “gewone” depressie is. Er zouden zich minder verschijnselen voordoen dan bij een gewone depressie en de verschijnselen die zich voordoen zijn minder intens." Hmm. Ik weet 't niet. Ik twijfel nog een beetje over deze.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 20:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.