• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:30 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ja was maandag tot woensdag met hem in Valkenburg en zijn ouders gaan vanavond, zaterdag en zondag avond naar north sea jazz dus dan zouden wij op de puppy's passen. Hij wilde graag even achter de pc gamen. Ja dan claim ik zijn iPad wel ff haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha

    Heb ik eindelijk vakantie... weet ik niet wat ik kan gaan doen haha

    Hopen dat het leuke katte zijn en we ze dinsdag mee mogen nemen.. dan hrb ik weer wat te doen.. ze moeten nog zindelijk worden en dan kan ik knuffelen en spelen :p

    aww zo schattig <3
    Maak dan wel ene paar foto's om ze te showen!
    *ik ben nu personages aant maken.

    Waar staat Julia's karakter beschrijving?
    Waar staan überhaupt alle karakter beschrijvingen?
    er staan er hier maar 3 ofzo XD

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 16:27 ]

    rollentopic/praattopic 1 daar staan de meeste

    Hoe oud was julia toen ze getrouwd met hem was?
    en heeft hem al een naam of niet?

    Uh, ze was 21 toen ze met hem trouwde, en 23 toen ze scheidden, en nu is ze 24. Nee, hij heeft nog geen naam!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Volledige naam: Marc Robinson.
    Leeftijd (minimaal 17): 27
    Innerlijk:
    Marc is iemand die zich niet snel kan binden. En als hij zich eindelijk gebonden heeft, is hij het al snel zat.
    Hij is ook niet bepaald netjes. Als hem iets niet zint, kan hij de gekste dingen doen. Op zijn 16de moest hij dus ook 1/2 jaar zitten omdat hij een vriend die hem had verraden met een mes had gestoken. Toen hij voorwaardelijk vrij kwam is hij weer naar die 'vriend' gegaan waarna hij opgepakt is voor een poging tot dood slag. Hij heeft 1 1/2 jaar gezeten, en is toen ontoerekenings vatbaar verklaard. Hij zou vrij zijn, maar moest wel elke 2 dagen naar een psychiater, en mocht niet in de buurt van het huis van zijn 'vriend' komen. Marc heeft de biezen gepakt en is naar New York gevlucht. In de hoop daar een beter leven op te bouwen. Op een dag kwam hij Julia tegen, die daar op vakantie was. Ze raakten aan de praat toen ze in de Brew waren,
    Toen het meisje weer naar huis moest belden ze vaak. Marc begon eindelijk iets te voelen. Hij had al heel veel scharrels achter de rug, maar dit meisje deed echt wat met hem. Hij ging bij een oude vrouw op zolder wonen in haar buurt, en na een 2 jarige relatie vroeg hij haar ten huwelijk. Zij 21. Hij 24.
    Ze zij ja en na een paar maanden trouwden ze.
    Na een jaar verhuisde hij samen met haar terug naar New York. Marc kon zijn baan terug krijgen. Het was een goede baan. Hij had veel mensen onder zich en had zelfs een eigen secretaresse. Zijn Secretaresse zag er goed uit. Ze was een jaar jonger dan Julia. De Secretaresse, die Monia heette, raakte hem tussen door vaak aan. Een kneepje in zijn hand. Een speels tikje. Hij begon het steeds leuker te vinden en begon ook steeds meer contact met haar te maken. Op een dag gingen ze verder dan dat, en werd het echt intiem contact. Op dat moment kwam Julia langs, die gewend was om gewoon door te lopen.
    Julia zag hen en rende weg. Toen hij thuis kwam was ze weg. Ze was in een motel. Ze vroeg een scheiding aan en Marc kon niks meer doen. Hij was zijn enige liefde kwijt.
    Uiterlijk (foto is verplicht):



    Marc ziet er wat ouder uit dan hij is. Hij is erg lang 1.90.
    Extra:
    Huis van je personage: Hij woont alleen in een appartement.

    ('t is wel erg lang geworden(cat))

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 17:45 ]

    Liever een te lange beschrijving dan een te korte haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Volledige naam: Samuel ''Sam'' Van Der Meer.
    Leeftijd (minimaal 17) 19
    Innerlijk: Sam is een lieve zorgzame jongen en een op en top Brabander.
    Hij is geboren in een klein dorpje waar een klein boeren schooltje was. Volgens zijn meester kon hij vwo doen, maar daar voor zou hij het wel over moeten hebben om elke dag een eind te reizen. Sam zat toen al jaren op een forum en hij wist dat van dat forum verschillende mensen in Eindhoven woonden.
    Hij heeft contact gezocht met Roxanna, een meisje wat op dat moment 14 was, 2 jaar ouder dan hem, en waar hij op het forum al veel contact mee had. Zij heeft met haar ouders overlegd die het goed vonden. Roxanna zou dan de zolder krijgen, en hij de oude kamer van Roxanna.
    Toen kwam het echte probleem. Zijn ouders. Na veel gepraat, en veel discussie's stemden zijn ouders ermee in. Hij zou voor 6 jaar bij Roxanne en haar ouders en kleine broertje in trekken. en zou 's weekends thuis zijn.
    En zo geschiedde.
    Sam haalde na 6 jaar, op zijn 18de zijn vwo diploma. En daarmee was hij vrij.
    Maar wat nu? Die vraag speelde al even door zijn hoofd.
    Samen met nog wat andere dingen. Hij worstelde ook met zijn gevoelens.
    Zoals de kriebels die hij voelde als hij die ene leuke jongen bij de bar zag.
    Ook Roxanne studeerde niet. Zij was hard aan het werken en aan het sparen. Waarvoor wist ze nog niet.
    Na een halfjaar niks gedaan te hebben wist Sam het. Hij wou in New York gaan studeren. En Roxanne zou hij ook mee gaan slepen.
    Nu woont hij een maand in New York. Hij heeft een klein studenten appartementje toegewezen gekregen, waar hij samen met Roxanne in verblijft.
    Uiterlijk (foto is verplicht):


    Extra: Op school is hij begonnen met Volleybal. In de zomervakantie speelt hij vaak strandvolleybal met mensen op de camping.
    Ook gaat hij 2x per week naar de sportschool.
    Huis van je personage: Een studenten appartement. (samen met Roxanna)


    Volledige naam: Roxanna ''Roxi'' Vermeer
    Leeftijd (minimaal 17): 21
    Innerlijk: Roxi is een verlegen meisje wat altijd vrolijk is. Ze ziet alleen de goede kanten van mensen, en benadrukt die. De slechte kanten negeert ze, als ze ze al kan vinden. Dit brengt haar soms wel eens in problemen.
    Ze is net als Sam gek op volleybal, zij is ook de oorzaak dat hij is gaan volleyballen.
    Ook reed ze reed ze paard, maar na een aanrijding op het paard van haar vriendin, wat ze allebei maar net overleefd hebben, wou ze niet meer. Bang om weer zoiets te veroorzaken, want ze geeft zichzelf ervan de schuld.
    Ze heeft nog steeds moeite met vet eten. Op haar 13 heeft ze anorexia gehad. Ze at alleen maar een paar stukken fruit per dag, en dronk alleen maar vitamine sappen. Sams komst heeft alles verandert. Hij zorgde ervoor dat ze bleef eten, omdat hij ook op school op kon letten dat ze at. Dit heeft haar veel geholpen. Toen ze haar vwo had afgerond ging ze alleen maar werken. Ze was nog niet klaar om te gaan studeren. Maar toen Sam met het idee kwam om in New York te gaan studeren, stemde ze gelijk mee in. Samen lukt het hun wel.
    Uiterlijk (foto is verplicht):



    Extra:
    Huis van je personage: Een studenten Appartement (Samen met Sam)

    Als Roxanna er niet meer bij mag gil je maar hoor :)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 13:36 ]

    Roxanna mag er wel bij, volgens mij is het aantal meisjes/jongens redelijk gelijk!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Yay :D
    oh Sams foto staat niet in


    Nja doe ik morgen op pc wel.

    Een van de jongens die in The Brew is, er naar toe gaat, en achter wie Sam aan mag gaan?
    (hij hoeft geen single of Homo te zijn. Sam moet alleen smoor op hem worden ;) )

    Ik heb Justin als je wil


    Bowties were never Cooler