• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:30 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amell schreef:
    (...)

    jup xD *applaus* wie word er gay?
    Haha.. of welk meisje doet meerdere jongens?? :p

    mismi schreef:
    (...)Haha.. of welk meisje doet meerdere jongens?? :p


    of wie maakt er nog een meisje xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik was van plan nog een meisje aan te maken, maar ik heb geen inspiratie.. hm.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Wacht moet ik dat hier vragen of op het Speeltopic? Noem me gerust een N00B...

    Je kan HIER vragen of iemand jou personage wil meeten of dat je naar iemand toe kan gaan en dan plaats je een post met je character in het speeltopic


    Ik zit te twijfelen of ik nog iemand aan ga maken of niet...

    O-O Meh ,ik weet niet hoe ik moet reageren met Matthew ,anders lijk het net alsof hij Esmée gaat stalken als hij met der meegaat :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    whahaha misschien had ie wel een crush op haar ghehehe that would be fun xD

    Of dat ze flink veranderd is sinds ze elkaar gezien hebben en hij haar nu wel knap vind.. behalve dat ze nu een soort van iets met Jake heeft dan

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:49 ]

    LaSz schreef:
    Wacht moet ik dat hier vragen of op het Speeltopic? Noem me gerust een N00B...


    Het liefts hier, zodat het speeltopic eigenlijk alleen maar echte stukken tekst blijft!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    mismi schreef:
    whahaha misschien had ie wel een crush op haar ghehehe that would be fun xD

    Of dat ze flink veranderd is sinds ze elkaar gezien hebben en hij haar nu wel knap vind.. behalve dat ze nu een soort van iets met Jake heeft dan


    Dan doet hij het lekker om Jake te pesten :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    haha..

    Hallo ik heb een vraag. Wie wil meet mijn character; Marcus Bell meeten in The Brew. Dan kan ik starten met mijn rol. Ik zou het fijn vinden als dat kon. Laat het me weten!

    Flauw..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    haha ze blijft bij jake hoor don't worry

    Amell schreef:
    Flauw..


    hehe ^^' Geen zorgen ,hij word heus niet verliefd op haar hoor ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    dikke ruzie in the brew xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]