• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Nee wel eens gekeken welke dares er zijn en hoe het werkt.' glimlach ik. Ik typ onze namen in en of we een jongen of een meisje in. Dan start ik het spel. Leslie, Thruth or Dare? komt er op het scherm met 2 verschillende knoppen.

    Tyler Parker
    De film is dan gedaan en we blijven even zitten tot de helft van de zaal al leeg is. Dan sta ik recht.
    'Naar huis of dancing?'

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 19:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Oh dat maakt het extra spannend, aangezien alleen kijken naar de dares anders is dan ze ook daadwerkelijk moeten uitvoeren," zeg ik glimlachend. Ik kijk naar hoe ik op het scherm keuzes krijg en ik klik dan dare aan gelijk. Eens kijken wat er dan gebeurt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    'Nee wel eens gekeken welke dares er zijn en hoe het werkt.' glimlach ik. Ik typ onze namen in en of we een jongen of een meisje in. Dan start ik het spel. Leslie, Thruth or Dare? komt er op het scherm met 2 verschillende knoppen.

    Tyler Parker
    De film is dan gedaan en we blijven even zitten tot de helft van de zaal al leeg is. Dan sta ik recht.
    'Naar huis of dancing?'


    Katherine Garcia
    'Kies jij maar' zeg ik met een glimlach en sta ook op. 'We kunnen ook gewoon eventjes dansen en dan naar huis gaan, ik wil wel zien of je ook kan dansen' zeg ik met een glimlach en pak zijn hand om ons vervolgens voor de club te laten verschijnen.



    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Er komt Blindfold Nate and play with him for 2 minuts op het schermpje. Ik zucht.
    'Doe je het of niet?' vraag ik. Er staat dan gedaan en geweigert op het scherm waar je op kan drukken.

    [lol ik volg gewoon wat op mn gsm nu staat xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahahaahh ik vind het nu al leuk. Trouwens Lizl... IK BEN WEER TANTE GEWORDEN C: van een tweeling!!!]

    Leslie Sadler
    Ik neem eerst nog een slok drank voordat ik ja knik. Ik laat een blinddoek verschijnen en er staat dan een kleine grijns op mijn gezicht. "Dat moet wel lukken," zeg ik dan tegen hem. De blinddoek doe ik bij hem voor en dan laat ik een timer op twee minuten zetten. "Ready....set....go," zeg ik met een lachje. Ik duw Nate achterover op bed en kus hem eerst zachtjes terwijl ik dan mijn lichaam over zijn lichaam laat glijden. Mijn lippen glijden dan af naar zijn nek en ik laat mijn duimen rondjes draaien om zijn tepels. Ik zuig zachtjes in zijn nek, maar laat geen afdruk achter -ghehe, ik ben helemaal in m'n element joh :P- en laat mijn handen afzakken naar zijn broek rand. Mijn lippen plaatsen kusjes lachen en ik bijt zachtjes in zijn tepel om hem te pesten. Dan ga ik vluchtig met mijn hand over zijn geslachtsdeel. Heel even streel ik daar, maar dan gaat de timer. "Gedaan," zeg ik dan en zet de timer uit. Dan druk ik op 'gedaan' op Nate zijn telefoon en doe de blinddoek af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn reactie staat boven de post van nate (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Ik grinnik en laat haar me blinddoeken. Ik zie niets en dat zorgt ervoor dat elke aanraking intenser is.
    Ik voel haar handen haar tong, haar lippen. Ik kreun als haar handen naar mijn broek gaan maar dan gaat de bel en ik grom gefrustreerd.
    Ze haalt de blinddoek af en ik kijk naar mijn gsm voor de volgende opdracht. Ik druk op dare. Massage Leslie's breasts with oil or lotion. Ik grinnik en kijk haar aan. 'Ontbloot je prachtige borsten Les maar hou je shirt nog aan.' glimlach ik. Ze kan ze er makkelijk overpersen als ze wat knopjes opendoet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Haha i'm glad you like it and Whut? I want to be an aunt to :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    En ik moet nog koken, denk ik erbij.
    We staan in een dancing en ik trek haar dicht tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sorry :3 ik ben nu al drie keer tante haha ^^

    Leslie Sadler
    Ik kan gewoon merken dat Nate de handelingen intens voelt, omdat hij geblinddoekt is. Hij is zelfs gefrustreerd als de timer gaat. Hij drukt ook voor dare en ik kijk hem dan aan. "Mm, ik houd wel van een massage," zeg ik dan. Er staan kleine blosjes op mijn wangen. Ik ontbloot mijn borsten, maar heb mijn shirt nog wel aan en wacht dan af. Er is een soort spanning in mijn buik, maar wel een goede spanning.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik laat lotion verschijnen en doe er op mijn handen dan neem ik haar borsten in mijn handen. Ik masseer ze zorgkundig en wrijf over haar tepels. Ik doe dat zo een minuut of 2-3 en stop dan. Ik veeg mijn handen af en doe op gedaan. Er komt nu terug Leslie's naam op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik bijt op mijn lip en kijk toe. Nate begint er dan aan en af en toe kreun ik zachtjes. Dat zorgt er dan weer voor dat ik roder word en dat zorgt er weer voor dat ik harder op mijn lip bijt. Mijn tepels worden hard en het is jammer als Nate stopt. Ik doe mijn shirt terug goed als Nate zijn handen weg zijn. Ik klik op dare ook weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Perform oral on an imaginary figure. komt er op het scherm en ik moet me inhouden niet te lachen.
    'Beelt maar uit Les.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn mond valt open. "Meen je dit?" mompel ik dan. Ik pak de fles drank en neem er nog een slok van. "Oke, ik ben niet iemand die opgeeft," zeg ik dan. "Hier is die jongen," zeg ik dan en wijs naar een lege plek op het bed. Ik moet er toch wel om lachen. Dan begin ik met de opdracht en doe net alsof ik een jongen oraal bevredig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik hou mijn lachen in en duw dan op gedaan. Mijn naam komt er op en een opdracht.
    Put on a uniform, if you don't have one, put on a stripper's uniform. Ik grinnik en verander mijn kleren in die van die gasten van Magic Mike met zo'n dasje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'