• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Als mijn opdracht gedaan is, krijgt Nate weer een opdracht. "Maar dat is helemaal niet erg!" zeg ik dan lachend. "Dat is gewoon kleding aantrekken." Ik bekijk Nate goed, "hoewel het zeker niet onprettig is om naar te kijken." Ik druk voor mezelf op truth, eens kijken wat daar uit komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik lach en ze drukt op Truth. 'Ow niet leuk.' grijns ik.
    What is the craziest thing you've done in bed? Ik kijk haar met een grinnik aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Lekker puh," zeg ik tegen hem en steek mijn tong naar hem uit. Dan zie ik de vraag en word ik rood. "Eh...het gekste..dan denk ik toch.." Oh dit is gênant, "vastbinden en met speeltjes," mompel ik dan heel zachtjes. Snel klik ik op gedaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach geruststellend. Ik druk dan op Dare en lach even.
    Get on a table and strip! Ik grinnik lichtjes beschaamt en start muziek. Ik ga op het bed staan en begin me zo sexy mogelijk uit te kleden.
    Als dat gedaan is druk ik op gedaan en ga zitten in niets meer dan een leren onderbroek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    En ik moet nog koken, denk ik erbij.
    We staan in een dancing en ik trek haar dicht tegen me aan.


    Katherine Garcia
    'Je mag mprgen ook wel koken hoor' zeg ik wanneer ik me herinner dat ik hem dat heb laten beloven. Hij trekt me dicht tegen zich aan en ik begin eerst tegen hem aan te dansen en dan om hem heen. 'Kath! Je bent er!' Zegt de jongen die naar me toe komt lopen, 'hey Lucas' zeg ik met een glimlach, 'hoe gaat het?' Vraagt hij en kijkt dan naar Tyler. 'Goed' antwoord ik en kijk dan achteri naar Tyler, 'Tyler, mijn vriend Lucas. Lucas, mijn vriendje Tyler'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Hi.' zeg ik enkel en pak Kath's hand vast.
    Ik ken hem niet dus laat hen maar praten. Ik glimlach slechts vriendelijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate doet weer lief en doet zijn eigen dare dan. Ik joel als hij moet gaan strippen. "Sexy hoor!" zeg ik dan met een knipoog. Toch voel ik me wel enigszins opgewonden, maar mijn tepels zijn gelukkig niet meer hard van de massage. "Staat je goed, die onderbroek," zeg ik dan. Ik druk voor mezelf op dare.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Sadler
    Nate doet weer lief en doet zijn eigen dare dan. Ik joel als hij moet gaan strippen. "Sexy hoor!" zeg ik dan met een knipoog. Toch voel ik me wel enigszins opgewonden, maar mijn tepels zijn gelukkig niet meer hard van de massage. "Staat je goed, die onderbroek," zeg ik dan. Ik druk voor mezelf op dare.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk naar wat er op komt. Wear something pink. Take off everything else.
    Ik kijk haar met een grijns afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik zie de grijns op Nate zijn gezicht en ik denk na over iets wat dekkend is. Wacht...moet ik dan ook ondergoed uit doen? "Dit is lastig," zeg ik dan. Dan verschijnt er een lach op mijn gezicht. "Ik weet het!" Ik verwissel mijn kleding voor een roze konijnenpak. "Zo, iets roze." Het voelt wel raar om geen ondergoed nu aan te hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Zo niet eerlijk.' zucht ik. Ik druk op gedaan en dan op dare;
    Make out and try to dominate each other's tongues. Ik bijt op mijn lip en buig naar haar toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik heb gewoon slim nagedacht," zeg ik lachend. Nate krijgt een nieuwe dare en we kijken elkaar aan. "Come to bunny," zeg ik dan met een kleine grijns. Ik kom Nate tegemoet met de kus en dring gelijk met mijn tong naar binnen. Ik probeer ook echt te vechten voor die dominantie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Hi.' zeg ik enkel en pak Kath's hand vast.
    Ik ken hem niet dus laat hen maar praten. Ik glimlach slechts vriendelijk.


    Katherine Garcia
    'Ik haal even wat te drinken, zie je later Katty' zegt hij met een grijns en loopt weg. 'Kath' verbeter ik hem en draai me dan om naar Tyler om een kus op zijn lippen te drukken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Ik vecht terug en na een minuut of 5 geef ik het op en druk op gedaan.
    Ik hijg lichtjes.

    Tyler Parker
    Ik zoen haar terug en leg mijn handen op haar onderrug.
    Ik streel over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    De kus is echt heel intens en duurt ook lang. "Dat was ook weer gymnastiek voor een heel jaar met mijn tong," zeg ik lachend. Dan druk ik ook weer op dare. Nog steeds heb ik dat stomme konijnenpak aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.