• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik wil wel zien hoe het nu bij de watervallen is," zeg ik dan. "en picknicken lijkt me leuk. Samen zijn en gewoon lekker eten en luieren, het mooie uitzicht bekijken."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler
    Ik druk mijn lippen op de hare en neem de skitles zo in mijn mond.
    Ik glimlach naar haar.


    Katherine
    'Goed gedaan' zeg ik met een lach, ik had een deel van de film gemist en keek op toen de lichten in de zaal aangingen en er reclame filmpjes op het scherm verschenen ten teken dat het pauze was. 'Ik ga even naar de wc' zeg ik en druk een korte kus op zijn wang voordat ik opsta en de zaal uitloop naar de wc. Na mijn handen te gewassen en naar de wc te zijn geweest loop ik de wc uit en word daar tegen gehouden door de mannelijke engel, 'laat me met rust' zeg ik en wil door lopen maar hij versprijd me de weg.

    {Hmm.. een jongen die ze vroeger kende bij de engelen of een jongen de haar wat aan wil doen omdat de aan de kant van de nieuwe koning staat? Kan niet kiezen xd}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik glimlach en voor ik het weet ben ik vertrokken, ik val in een lichte slaap.
    Een traantje rolt over mijn wang als ik een droom/nachtmerrie over Leslie en Jake heb.

    Tyler Parker
    Ik knik. 'Is goed.' zeg ik zachtjes en leun iets meer naar achteren.
    Ik probeer terug conectie met mijn vader te krijgen maar de antwoorden komen niet.

    [jongen bij engelen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate valt in slaap en ik houd hem dicht bij me. In eerste instantie merk ik het niet dat er een traan over Nate zijn wang rolt, totdat ik die op mijn shirtje voel. Ik kijk naar Nate en veeg heel zachtjes het spoor van de traan weg. "Ik vraag me af waarover je droomt," fluister ik dan heel zacht, "denk aan goede dingen. Aan leuke dingen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik sta in de schaduwen en kijk hoe Leslie met Jake kust op de manier dat ze mij ook kuste vroeger. Ze is me vergeten. Alles over mij is ze vergeten door een drankje dat Jake haar had gegeven. Ze herinnert zich haar gevoelens niet meer, haar daden, onze knuffels en kussen, niets meer over mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik bestudeer Nate zoals hij nu bij mij ligt. Kijken wat hij dan precies droomt. Of het goed is, of minder goed en hij lijkt redelijk rustig, maar toch merk ik dat het niet zo is. "Nate, ik ben bij je, alles is goed," fluister ik tegen hem. Ik druk een kus op zijn wang. "Maak je geen zorgen."

    [Lol, dat klinkt iets als wat echt kan gebeuren, dat drankje (krul)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Misschien een voorspellingje? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Seems very fun :Y)

    Hèhè. Maar wacht eens, weet Mila nu eigenlijk niet dat Nate en Les zo,..bezig zijn xd met zoenen enzo?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mila knows that xd but it's her brother so she don't say it to Jake :p]

    Nate
    *Nachtmerrie gaat weg, droomt verder en word na een paar uur terug wakker*


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ghehe, thanks Mila ^^]

    Leslie Sadler
    Ik blijf al die tijd bij Nate behalve de keer dat ik even snel naar het toilet ga. Nate lijkt gewoon rustig geslapen te hebben voor de rest en dan wordt hij wakker. "Hey slaapkopje," zeg ik met een glimlach tegen hem. "Voor je het weet kan je alweer gaan slapen." Het is namelijk 11 uur in de avond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en voel me als vanouds, geen pijn meer, ik heb mijn energie terug. Ik ga lachend boven haar hangen.
    Mijn lippen druk ik zachtjes op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate komt ineens boven me hangen en kust me dan. Elke keer ben ik weer verrast, want ik weet niet hoe het nu zit tussen Nate en mij. Toch kus ik hem terug met een glimlach op mijn gezicht. Dit ligt namelijk best aangegaan en zijn lippen zijn zo zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik laat een hand op haar heup liggen en zoen haar teder en liefdevol.
    'Ik hou van je.' prevel ik zachtjes voor ik het door heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Nate
    Ik glimlach en voor ik het weet ben ik vertrokken, ik val in een lichte slaap.
    Een traantje rolt over mijn wang als ik een droom/nachtmerrie over Leslie en Jake heb.

    Tyler Parker
    Ik knik. 'Is goed.' zeg ik zachtjes en leun iets meer naar achteren.
    Ik probeer terug conectie met mijn vader te krijgen maar de antwoorden komen niet.

    [jongen bij engelen]


    Katherine Garcia
    'Ga met me mee, ze willen het graag uitleggen' zegt hij vervolgens, 'dat zal best, maar ik wil het niet horen.' Zeg ik tegen Alex, ik kende hem van vroeger, als kleine jongen bij de engelen. 'Ik ben geen lieve, brave engel en zal het nooit worden' voeg ik er aan toe en laat een vuurbal op mijn hand verschijnen. 'Ik ben juist helemaal het tegenovergestelde van dat, en als ik je weer zie gooi ik deze vuurbal naar je hooft' ik verschijn achter hem en loop zo terug naar de zaal. 'Hee' zeg ik tegen Tyler als ik weer naast hem ga zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik voel de liefde in de kus en kus hem zo goed mogelijk terug. Dan ineens prevelt hij dat hij van me houdt. "Zeg het niet," fluister ik heel zacht terug en blijf hem door kussen. "Ik hou ook van jou." Maar door het te zeggen is het te echt, denk ik erachter aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.