• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    In tegenstelling tot Jake, slikt Nate het wel gewoon door. Al zij het met moeite. "Drink maar gewoon verder," zeg ik dan zachtjes, want ik weet niet wat hij met het potje bedoelt. "Alles komt wel weer goed, je maakte gewoon een klap." Zachtjes streel ik met mijn andere hand over zijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik laat het potje dan verschijnen met mijn laatste krachten als ik door heb dat ze het niet weet liggen.
    en dan val ik flauw.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate valt dan flauw als ik ineens een potje zie. "Nate!" roep ik dan naar hem en open snel het potje. Het is een zalf en ik smeer die dan op zijn voorhoofd. Ondertussen schud ik zachtjes aan Nate zijn schouder. "Nate, kom alsjeblieft bij." De wond die in mijn pols zit, laat ik gewoon voor wat het is. Die dicht toch vanzelf wel. Eerst moet Nate bijkomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    Met moeite slik ik het warme vocht door. Ik voel me iets sterker. 'H-het potje.' fluister ik.
    Het kan genezen met de zalf.

    Tyler Parker
    *merkt niets en kijkt naar de film*


    Katherine Garcia
    ik kijk even naar Tyler om te zien of hij ook had gezien dat de engel naar ons zat te kijken. Hij had echter niks door, ik opende het zakje skittles en deed er een aantal tegelijk in mijn mond.



    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Ik voel me terug bij bewustzijn komen en kijk haar aan.
    'Dank je.' zeg ik schor. de wonde is volledig dicht.

    Tyler
    Ik grinnik en druk een kusje op haar lippen. 'Mag ik ook eentje?' vraag ik.
    Ik streel zachtjes over haar schouder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Blijf stil liggen," zeg ik dan zachtjes tegen hem. Ik loop even naar de badkamer om daar het potje zalf weg te zetten en ook een verbandje om te leggen. Dan loop ik weer terug naar Nate. "Wat gebeurde er?" vraag ik dan aan hem en ga bij hem zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik weet niet, sinds die andere verandering heb ik er soms last van.' zeg ik zachtjes.
    Alles eist zijn tol, dat hadden ze gezegd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Welke verandering?" vraag ik dan aan hem en kijk nog bezorgd naar hem. Ik neem hem in mijn armen en ga dicht tegen hem aan liggen. "Het voelt alsof het mijn schuld is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Is niet zo.' glimlach ik zachtjes. Ik kijk haar aan en zucht.
    'Lig eventjes naast me alsjeblief.' zeg ik zachtjes en sluit mijn ogen terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ja, ik blijf bij je," zeg ik zachtjes terug en sla mijn armen om hem heen, zodat ik dicht tegen hem aan lig. Mijn benen verstrengel ik met die van hem en ik bestudeer zijn gezicht. "Ga anders even slapen, Nate," zeg ik zachtjes, "als je dan wakker wordt, is alles weer goed."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik wil niet slapen, ik heb je dan nog maar 5 dagen voor me alleen.' fluister ik zachtjes.
    'Ik wil gewoon elke minuut goed gebruiken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    Ik voel me terug bij bewustzijn komen en kijk haar aan.
    'Dank je.' zeg ik schor. de wonde is volledig dicht.

    Tyler
    Ik grinnik en druk een kusje op haar lippen. 'Mag ik ook eentje?' vraag ik.
    Ik streel zachtjes over haar schouder.


    Katherine Garcia
    Ik lach zachtjes, 'nee' antwoord ik dan en kus hem kort terug. 'Misschien wel twee' voeg ik er dan aan toe. 'Kom maar halen' zeg ik dan met een grijns, ik pak er twee en houd die dan tussen mijn lippen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler
    Ik druk mijn lippen op de hare en neem de skitles zo in mijn mond.
    Ik glimlach naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Eerst weet ik even niet wat ik hierop moet antwoorden, want zijn woorden zijn gewoon zo lief. "Ik blijf bij je, je gebruikt elke minuut goed." Ik druk zachtjes een kus op zijn lippen en kijk dan weer naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en leg mijn hoofd op haar borstkas. 'Morgen gaan we picknicken' fluister ik 'je kan kiezen waar, die watervallen van 17 jaar geleden of hier in het woud of zo.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'