• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:36 ]

    Het klinkt eng: flauwvallen.
    Mijn dag was in het algemeen saai geweest.


    -

    Ik heb vandaag van de zon genoten, heerlijk (:
    Morgen ook nog even genieten van de voorlopig laatste mooie dag.

    Goede indruk heb ik gemaakt zeg, een meisje dat flauwviel omdat daar op school zo warm is.
    Rot voor je dat je flauwviel, maar dat is echt niks raars hoor, ik val zo vaak flauw. Ik ben laatst pal naast mijn bed flauwgevallen.

    Aahw dat klinkt niet echt leuk!
    En het is niet zo gek hoor, dat je bent flauwgevallen. Deze hitte is niet niks na eerst een kei lange tijd redelijk ''lage'' temperaturen gehad te hebben. Hopelijk voel je je snel weer helemaal top! (flower)


    Mijn dag was... oké. Ik had mij vanmorgen verslapen, terwijl ik om 8 uur bij mijn school moest zijn (waar ik nu eigenlijk dus wel vanaf ben omdat ikk ben geslaagd) omdat mijn coördinator een briefje schrijven moet naar de leerplichtambtenaar dat ik zelfstandig genoeg ben om de Havo thuisles te doen en mijn muziekcarrière ernaast te doen. En dit wil hij wel doen. :Y) Dus ik hoef niet meer in de schoolbanken te zitten als alles goed gaat! Hoera!
    En verder heb ik mijn zus verteld dat ik haar en haar nieuwe vriend níét op mijn diploma-uitreiking hebben wil. Dit nam ze me niet in dank af (ookal is het haar eigen schuld dat ik haar er niet bij hebben wil) maar gelukkig was het geen grote ontploffing als dat ik verwacht had. :')
    En verder ben ik aan het schrijven gegaan en dat is heerlijk om te doen! :3
    Dus mijn dag was wel goed, denk ik. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ehm gewerkt in mijn klasje groep 1/2 (had examens dit jaar), daar heb ik een klein beertje met hartje als sleutelhanger en een bloemenketting en armband gekregen omdat ik geslaagd was. Daarna ging ik naar de dokter om te horen dat mijn pols gelukkig niet gekneusd is alleen een beetje beschadigd dus dat het steun moet hebben met tape, toen naar de school van mijn vervolgopleiding omdat papa op de verkeerde plek zijn handtekening voor het OOK contract gezet had en ik had geen handtekening gezet. Thuis wat gegeten en lekker hier computeren en gedouchet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als het je helpt, mijn broertje is ooit flauwgevallen door een heel klein sneetje in zijn vinger :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Als het je helpt, mijn broertje is ooit flauwgevallen door een heel klein sneetje in zijn vinger :'D


    Ik val ook snel flauw als ik andere mensen zie bloeden (Dat heb ik nooit bij mezelf, als ik zelf bloed dan kan ik daar tegen) maar gelukkig heb ik al zo'n anderhalf jaar niemand meer zien bloeden :'D

    Ik heb vrij veel mensen zien flauwvallen. 1 iemand viel flauw door 1 druppel bloed :'D.
    Maar zelf ben ik nooit flauwgevallen, gelukkig.
    Mijn dag: Warm ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik val ook snel flauw als ik andere mensen zie bloeden (Dat heb ik nooit bij mezelf, als ik zelf bloed dan kan ik daar tegen) maar gelukkig heb ik al zo'n anderhalf jaar niemand meer zien bloeden :'D
    lol k heb daar dus geen last van. Met skie kamp lag iemand zijn been letterlijk open en het spoot bloed en ik ging gezellig kletsen met hem om hem af te leiden.. Bij CSI en NCIS vind ik van die verwondingen en de doden meestal gaaf en zit ik ook echt 'awesome' dusja ze vinden em thuis nogal geschift als ik zo reageerXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben wel vaker flauw gevallen, maar toevallig nooit op school. Ach, flauw vallen is niet iets om je voor te schamen, vind ik :) De ene kan eenmaal wat beter tegen de warmte / iets engs dan iemand anders.

    Ik ben vorig jaar voor het eerst flauwgevallen omdat ik met buikgriep zat en meer dan 40 graden koorts had. Voelde me meer dood dan levend en ik stond iets te snel op :'D Zoveel mensen vallen flauw, is niets geks aan, maar ik snap wel dat je het rot vind dat iedereen je aanstaart - al zou je waarschijnlijk precies hetzelfde doen als het niet om jou ging :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ahh, dat lijkt mij echt niet fijn....

    Wat heb ik vandaag gedaan?
    De hele dag SPORTEN in deze hitte... Hoe verzinnen ze het? Kwam een meisje bij de EHBO die een zonnesteek ofzo had opgelopen.... Ik zat daar toen met buikpijn door een onder meisjes maar al te bekend probleem...


    Stenenlikker

    I totally nailed Deutsch. En morgen ga ik Frans mondeling failen, voor de rest smolt ik bijna in de zon en meer heb ik niet beleefd :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    WildSprinkle schreef:
    Het klinkt eng: flauwvallen.
    Mijn dag was in het algemeen saai geweest.

    Het is inderdaad ook niet prettig om flauw te vallen

    Ik had vandaag een fucking sportdag . Ehm , dat zegt denk ik genoeg !
    Ik ben nog nooit écht flauwgevallen , alleen bijna ! :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    YourWolfLove schreef:
    Ik had vandaag een fucking sportdag . Ehm , dat zegt denk ik genoeg !
    Ik ben nog nooit écht flauwgevallen , alleen bijna ! :')


    26 - 02 - '16