• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:36 ]

    Ik ben net terug van de bios met mijn broer. Heb de film After Earth gezien, was super leuk. x3


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Gewoon kut. Ik verveel me te pletter en morgen moet ik me met een vet lelijke pleister op mijn wang vertonen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het lijkt me echt doodeng om flauw te vallen. Voel je je nu wel al wat beter?

    Mijn dag was één grote voorspelling van een break-down later in de week. Leuk. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben naar de stad gewest, daarna gewerkt, en nu verveel ook me de hele avond al haha


    Life is hard and then we die

    Oh, dat lijkt me best wel eng, flauwvallen. :')
    Mijn dag was wel goed, mocht onverwachts werken. Alleen die hitte spreekt me tegen, ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat lijkt me dus echt eng. ;3
    Ik heb examens gemaakt, geleerd en morgen ga ik weer examens make, yay. Gelukkig is die zaal lekker koel. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aw, ik ben al vaker flauw gevallen. Wel om iets ernstigs.

    Mijn dag was heet, bloedheet, stikheet. Heb lekker binnen mijn Avatar box bekeken en nog wat in mijn boek gelezen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chill. Ik vond een dood vogeltje op het schoolplein waar ik samen met een leraar liep te kletsen, en die zei: "He, een dode volgel. Neem hem mee voor je biologieleraar." Dus ik nam de vogel mee de school in en iedereen keek me aan alsof ik iemand had vermoord ofzo :') Maar gelukkig was het pas 8 uur dus er was bijna niemand. We gaan het vogeltje (en nog een konijn wat we hadden gevonden) morgen ontleden bij bio :Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.