• Op Tumblr praat ik al een tijdje met een meisje die een droom heeft, de wereld over reizen. Nu heeft ze de kans om naar Hawaii te gaan, maar ze heeft niet genoeg stemmen daarvoor. Ze moet bij de eerste 10 zien te geraken en heeft hier nog 7 dagen voor. Toen dacht ik, laat ik Quizlet eens inschakelen, die kunnen altijd zo goed helpen bij dit soort dingen! Ze heeft het namelijk al bijna opgegeven en dat zou zo zonde zijn. Ze staat op het moment op de 14de plek.
    Je kan hier stemmen, maar het is wel in het Frans. Je kan het simpelweg laten verlaten als je Chrome hebt door met je rechtermuisknop op de pagina te klikken en dan 'vertalen in het Nederlands'. Als je dat niet hebt, hier zijn de instructies:

    Druk op de grote rode knop met “<3 soutenez cette candidate”
    Dan moet je de volgende dingen ingeven:
    - “Votre nom” = je achternaam
    - “Votre prénom” = je voornaam
    - “Votre email” = je email
    Vink het blokje met “Accepter le régelement” aan, de andere niet.
    Dan vul je de captcha in en druk je op de volgende rode knop met “Valider”.

    Je zal geen spam mail hiervan ontvangen! En je kan elke dag opnieuw stemmen. Alvast zo erg bedankt!

    Oh en als jullie toevallig Tumblr hebben, zouden jullie deze post voor me kunnen rebloggen?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 18:25 ]


    Your make-up is terrible

    Gestemd!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Voted (:


    And in that moment, we were infinite.

    gedaan :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gestemd. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Gestemd! (:


    The truth may be orange!

    Gestemd! Ik hoop dat ze wint! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jup. Gestemd! (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Gedaan! (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ook gedaan.^^


    •*• Lululu •*•

    Ze heeft nu al wat votes erbij natuurlijk en ze vertelde me net hoe blij ze ermee is en dat jullie 'amazing' zijn omdat jullie erop willen stemmen. :3

    Oh en als jullie toevallig Tumblr hebben, zouden jullie deze post voor me kunnen rebloggen?


    Your make-up is terrible

    Volgens mij is het gelukt HAHA
    Ik wens dr succes (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het spijt me maar ik heb geen tumblr!(:


    •*• Lululu •*•

    Ichiya schreef:
    Gestemd! Ik hoop dat ze wint! :'D


    We need a bigger boat.

    Done


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    gestems, morgen weer als ik er aan denk.:3


    You were born original, don't die as a copy.