• Op Tumblr praat ik al een tijdje met een meisje die een droom heeft, de wereld over reizen. Nu heeft ze de kans om naar Hawaii te gaan, maar ze heeft niet genoeg stemmen daarvoor. Ze moet bij de eerste 10 zien te geraken en heeft hier nog 7 dagen voor. Toen dacht ik, laat ik Quizlet eens inschakelen, die kunnen altijd zo goed helpen bij dit soort dingen! Ze heeft het namelijk al bijna opgegeven en dat zou zo zonde zijn. Ze staat op het moment op de 14de plek.
    Je kan hier stemmen, maar het is wel in het Frans. Je kan het simpelweg laten verlaten als je Chrome hebt door met je rechtermuisknop op de pagina te klikken en dan 'vertalen in het Nederlands'. Als je dat niet hebt, hier zijn de instructies:

    Druk op de grote rode knop met “<3 soutenez cette candidate”
    Dan moet je de volgende dingen ingeven:
    - “Votre nom” = je achternaam
    - “Votre prénom” = je voornaam
    - “Votre email” = je email
    Vink het blokje met “Accepter le régelement” aan, de andere niet.
    Dan vul je de captcha in en druk je op de volgende rode knop met “Valider”.

    Je zal geen spam mail hiervan ontvangen! En je kan elke dag opnieuw stemmen. Alvast zo erg bedankt!

    Oh en als jullie toevallig Tumblr hebben, zouden jullie deze post voor me kunnen rebloggen?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 18:25 ]


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet of het helpt, maar ik heb het ook even getweet. Waarschijnlijk kunnen mijn 10k volgers geen Frans, maar je weet nooit. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Ik weet niet of het helpt, maar ik heb het ook even getweet. Waarschijnlijk kunnen mijn 10k volgers geen Frans, maar je weet nooit. :3


    Ooh, dankjewel! Dat is al helemaal geweldig.
    This is why I love Q!


    Your make-up is terrible

    ik heb gestemd en gereblogged. Ik weet alleen niet of het veel uit maakt..heb niet echt followers xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gestemd :3
    Nom is trouwens achternaam en prénom voornaam :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    Gestemd :3
    Nom is trouwens achternaam en prénom voornaam :'D


    Ja, dat had ik ondertussen door haha. Ik had het enkel zo van haar overgenomen.


    Your make-up is terrible

    Done c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ze heeft me via Tumblr nog eens bedankt en bedankt daarbij jullie allemaal ook omdat ze het geweldig vind dat jullie allemaal op haar willen stemmen! Op het moment zijn we enkele stemmen verwijderd van de 1000 vandaag, het scheelt zo weinig.


    Your make-up is terrible

    Ik heb drie keer gestemd.^^


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Ik heb drie keer gestemd.^^
    how? Aha ik kan dat ook ik heb drie emails


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)how? Aha ik kan dat ook ik heb drie emails

    Dat dus!^^


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    (...)
    Dat dus!^^


    Ik weet niet of ze op IP letten of niet, ik kon het ook nergens vinden.


    Your make-up is terrible

    bedacht me opeens dat ik ook nog een tweede e-mailadres heb


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Gestemd + reblogged.


    Take risks and conquer your fears.

    zo die ander twee ook gebruikt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yeah, we hebben de 1000 gehaald!


    Your make-up is terrible