• Op Tumblr praat ik al een tijdje met een meisje die een droom heeft, de wereld over reizen. Nu heeft ze de kans om naar Hawaii te gaan, maar ze heeft niet genoeg stemmen daarvoor. Ze moet bij de eerste 10 zien te geraken en heeft hier nog 7 dagen voor. Toen dacht ik, laat ik Quizlet eens inschakelen, die kunnen altijd zo goed helpen bij dit soort dingen! Ze heeft het namelijk al bijna opgegeven en dat zou zo zonde zijn. Ze staat op het moment op de 14de plek.
    Je kan hier stemmen, maar het is wel in het Frans. Je kan het simpelweg laten verlaten als je Chrome hebt door met je rechtermuisknop op de pagina te klikken en dan 'vertalen in het Nederlands'. Als je dat niet hebt, hier zijn de instructies:

    Druk op de grote rode knop met “<3 soutenez cette candidate”
    Dan moet je de volgende dingen ingeven:
    - “Votre nom” = je achternaam
    - “Votre prénom” = je voornaam
    - “Votre email” = je email
    Vink het blokje met “Accepter le régelement” aan, de andere niet.
    Dan vul je de captcha in en druk je op de volgende rode knop met “Valider”.

    Je zal geen spam mail hiervan ontvangen! En je kan elke dag opnieuw stemmen. Alvast zo erg bedankt!

    Oh en als jullie toevallig Tumblr hebben, zouden jullie deze post voor me kunnen rebloggen?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 18:25 ]


    Your make-up is terrible

    Bij deze geef ik jou Assasn toestemming om me er via een gastenboek bericht aan te herinneren om morgen en overmorgen ect weer te stemmen.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Bij deze geef ik jou Assasn toestemming om me er via een gastenboek bericht aan te herinneren om morgen en overmorgen ect weer te stemmen.:'D


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Gestemd (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gestemd + die post gereblogd!

    Gestemd (:


    Luck is an attitude ~

    Gestemd. ^^


    Do what people say you can't.

    Gereblogd.;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jullie zijn werkelijke geweldig! Door alle stemmen en reblogs heeft ze er nu meer dan 100 stemmen bij en ze is zo blij.


    Your make-up is terrible

    Hoeveel stemmen moet ze eigenlijk nog?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    Hoeveel stemmen moet ze eigenlijk nog?(:


    Heel veel. 8D Maar ik had verkeerd gekeken en ze heeft 600! stemmen erbij. o.o


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Heel veel. 8D Maar ik had verkeerd gekeken en ze heeft 600! stemmen erbij. o.o

    Wow. Maar ja, opelijk zal ze bij de top tien geraken!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    (...)
    Wow. Maar ja, opelijk zal ze bij de top tien geraken!


    Ja, dat hoop ik ook! Als het elke dag zo gaat red ze het wel haha.


    Your make-up is terrible

    Voted. (:
    En ook even gereblogged. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat hoop ik ook! Als het elke dag zo gaat red ze het wel haha.

    Haha, ja!^^ maar dan moeten diegene in de top 10 even geen stemmen mrijgen, dan gaat het makkelijker.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    (...)
    Haha, ja!^^ maar dan moeten diegene in de top 10 even geen stemmen mrijgen, dan gaat het makkelijker.


    Ja, dat helpt ook wel. 8D


    Your make-up is terrible